2019. május 7., kedd

Mozizás és szopás

Május harmadikán, pénteken Budapesten voltam. Dolgom végeztével elmentem egy szexmoziba és izgalmas kalandokban volt részem, az erről írt beszámolómat Uram engedélyével most megosztom a blog olvasóival. 

Reggel megkötöttem a kis pisilőmön a rózsaszín szalagomat, felvettem a csipkebugyikámat és elindultam Budapestre.




Pár perc késéssel, kicsivel 11 után érkeztem meg a Nyugatiba. Lementem az aluljáróba a WC-be. Mind a négy fülke ajtaja zárva volt, a két hátsó nem nyílott kilincsre volt, egyre kiírva hogy rossz, a legelső ajtaja kinyílt, oda mentem be. Elég gusztustalan volt, le sem ültem, fogni kellett volna a nadrágom, ne érjen bele a tócsába a csésze előtt, ami bármi lehetett… Vártam kicsit, hátha van valami arra utaló jel, hogy valaki nem WC-zni, hanem szopatni jött: járkálás, ajtónyitás, de semmi. Lefotóztam magam bugyiban és lefotóztam a tartály, ami tele volt írva, firkálva. 



Egy idő után kimentem és elindultam kezet mosni, ki a WC-ből. Akkor láttam a tükörben, hogy egy pasi kilép az egyik fülkéből és a piszoárnál húzogatja a farkát. Ősz hajú, vékony pasi volt, kb. 50 éves lehetett, farmerben, zakóban, aktatáskával. Visszamentem volna, de a WC-s néni látott kezet mosni, rendesen rálát a kis előtérre a férfi WC előtt. Így nem mertem visszamenni… Sajnálkoztam is magamban, de bíztam benne, hogy lesz még alkalom, vagy ott, vagy a moziban.
Mivel már elmúlt fél 12 bementem a WestEndbe. Megnéztem a földszinti WC-t, amit említettek fórumon. Semmi… Volt valami alig kiolvasható kiírás a falom, hogy szopna az illető, adjanak meg telefonszámot, de semmi más ráutaló jel. Ezután elmentem egy másik WC-be is a WestEndben, hasonló eredménnyel. De itt legalább le tudtam ülni és pisilni, megigazítani a szalagomat, bugyikámat.



Megebédeltem, aztán mentem és elintéztem a dolgom, ami miatt feljöttem Pestre. Ezután, mivel közel volt a Nyugati, visszasétáltam és újra a WestEndbe mentem be egy WC-be, megint másikba, most tényleg WC-zni, meg persze szétnézni is.
Ezután lesétáltam a Hegedűs Gyula utcára és 14:13-kor lementem a moziba. Ez egy pince helyiség, ahogy lemegyünk a lépcsőn kis előtérből balra nyílik a bolt, jobbra a WC. A boltban lehet nézelődni, bár én nem nagyon néztem most szét, de többnyire DVD-k vannak polcokon, pár vitrinben szexjátékok. Aztán egy elég nagy eladópult, pénztárgéppel, ott lehet jegyet venni a moziba, meg persze fizetni a vásárolt termékért. 1300 Ft a napijegy. A pult mellett tovább menve nyílik a mozi-1. ajtaja, ez a hetero terem, a pulttal szemben egy kabin van, most nyitva volt az ajtó, benéztem: volt bent kanapé meg egy szék. A másik rész, a homo-travi részleg, a pulttal szemben kis előtérből nyílik. Az ajtó egy folyósóra nyílik, itt már nincs világítás, csak a képernyők fénye. Balra egymás mellett két zárható ajtajú szoba van, mindkettőben van tévé, az elsőben travi film, a másikban homo film megy. A két szobát vékony fal választja el nagy szopatólyukkal, felül is több, kb. 5 cm átmérőjű lyukkal, amin kényelmesen lehet nézni, mi megy a másik szobában.
Az első fülke kb. 2x3 m, az ajtóval szemközti falon a képernyő, közép tájon, jobbra van a falban a lyuk, előtte egy egyszemélyes, kényelmetlen fa pad. A másik fülke hasonló nagyságú, itt is szemben van a képernyő, de itt a jobb fal mellett van egy keskenyebb fa pad, amire akár 3 ember is leülhet, de fekvéshez túl keskeny. Balra a szopató lyuk előtt szabad tér van.
A folyosón továbbmenve jobbra egy másik, nagyobb szoba van. Itt nincs ajtó, ennek a képernyője világítja meg az egész folyosót. A szobában a jobb oldalon, egymás mögött, két 3 személyes fa pad van. Balra egy oszlop, mögötte ugyanolyan pad, de egyszemélyes. Ezek mögött jobbra egy fülke van, zárható ajtóval a két falán egy-egy nagy szopatólyukkal.
Kint a folyosó még vagy 2 méteren át folytatódik, itt van a vészkijárat, de itt már nincs semmi más, se bútor, se újabb fülke.
Én először a hetero terembe mentem be. Ez nagy, olyan 6x8 m-es terem. Ahogy belép az ember egy oszlopba, kb. 2 m hosszú falba ütközik, ezt két oldalról is meg lehet kerülni. A jobb oldali falon van a kijelző, vele szemben 3 sorban fa padok. Itt akár 20 ember is elfér. A távolabbi fal mellett van 2 fülke, a falukon szopatólyukakkal.
Amikor bementem két pasi volt bent, egy öreg, bottal járó és egy másik őt nem tudtam felmérni, mert szinte azonnal kiment. Leültem az első padra, szemben a kivetítővel. Levettem a farmerdzsekim és betettem a hátizsákomba, aztán felnéztem, az öreg jött közelebb, rám nézett, aztán kiment.
Ültem, vártam kicsit, aztán kimentem én is, át a homo szakaszra. Ott a két kisebb szoba üres volt, a kijelzőkön mentek a filmek. A nagyszobában egy öreg ült a második padban. Az oszlopnak dőlve állt egy pasi, nézte a filmet.
Bementem, leültem az első padra, a fal mellé és szétnéztem. Az álló pasi magas szemüveges, kb. 40-45 éves volt, ing volt rajta, azzal takarta el, amikor beléptem, hogy a farkával játszik. Most oldalra tette az ing alját és lassan húzogatta a farkát. Nem volt túl nagy, ahogy láttam, kb. 2 méterről és kemény sem.
A mögöttem ülő öreg teljesen ősz hajú volt, kiskabátban ült, legalább hetvennek nézett ki, nézte a filmet.
Ekkor jött a másik öreg, aki bottal járt, aki előttem jött ki a hetero teremből. Biztosan WC-n volt, hogy nem láttam az előtérben… Ő is jócskán 60 felett lehetett. Leült hátul.
Kicsit néztem a homo filmet, őszintén szólva nem nagyon érdekelt. Inkább azt néztem, hogy az álló pasi a farkával játszik. Egy ideig húzogatta, aztán kiment. Láttam, hogy megáll a folyosón és a nyitott ajtón át a travi filmet nézi. Pár perc múlva visszajött, hátra sétált a fülkéhez, aztán újra megállt az oszlopnál és játszott magával. Látta, hogy nézem, meg nyilván azt, hogy az öregek is nézik, nem mutogatta, de nem is zavartatta magát. Kis ideig néztem, aztán közelebb hajoltam és megkérdeztem, hogy szophatom-e? Csak intett, hogy nem. Ekkor felálltam, fogtam a hátizsákom és átmentem a második kis szobába. Néztem kicsit a filmet, aztán átmentem a travi szobába. Nagy műtött, szilikonos mellű travik dugták egymást… Nem tetszett… Nekem az tetszik, ha egy travi lány…
Kis idő múlva hallottam, hogy nyílik a bejárati ajtó, jött valaki, aztán kiment valaki és megint jött valaki. Bementem a nagyszobába. A magas faszverő nem volt bent. A folyosón az ajtónál egy fiatal, köpcös szakálas pasi állt, nézte a nagyszoba filmjét. Az első padon, ahol én ültem előtte most egy 55-60 körüli pasi ült. A két öreg egymás mellett ült a második sorban. Hátra mentem és leültem az oszlop mögötti padra, onnan néztem a filmet kicsit. Megint mozgás volt, de nem láttam ki megy ki. Felkeltem én is és átmentem a travi fülkébe. Letoltam a nadrágomat, csak bugyiban ültem, már 3 óra volt, háromnegyed órája lent voltam, voltak lent pasik is és én még nem szoptam… Ültem bugyiban és lassan simogattam elől a bugyis kis pisilőmet, de főleg a golyóimat.
Nemsokára a szopatólykon láttam, hogy a másik fülkébe bement valaki. Előredőltem a lyukhoz, és nyalogatni kezdtem a szám szélét, hadd lássa, hogy szopnék. A kb. 60 éves pasi volt. Amikor látta a lyukban a fejem elővette a farkát. Csak a sliccét húzta le és kivette. Odalépett a lyukhoz én pedig leguggoltam a lyuk másik oldalán és bekaptam, a faszt. Tusfürdő illatú volt, tiszta, nem volt túl nagy, sem kemény, de kellemes volt szopni. Így cumiztam a puha faszt, aztán kis idő múlva, amikor fáradt a nyakam a testhelyzettől kiengedtem a számból és kiegyenesedtem. Félreértett, azt hitte én is szopatni akarok, lehajolt a lyuk másik oldalán és átnyúlt hozzám. Mondtam, hogy nem, én csak szopok. Beleegyezve rögtön visszaállt a lyukhoz és a számba adta. Szoptam tovább, de nem állt fel neki, viszont élvezte a szopást, fel-fel nyögött, dugni is próbálta a számat, amennyire ilyen puha fasszal lehet.
Bement valaki a szobájába, láttam a lába mellett a mozgást, aztán átjött az én szobámba és megállt a hátam mögött, nézte, ahogy szopok. Kis idő múlva kiment. A szopatóm elhúzta a farkát és elment a lyuktól, szó nélkül. Leültem, jó volt kicsit pihentetni a lábam, már zsibbadt a guggolástól. Ekkor jött be az előbbi szopatóm, utána egy kb. 45-50 év körüli kövér pasi. A szopatóm most kigombolta és kinyitotta a nadrágját, így adta a számba a most is puha farkát. A kövér pasi is kivette a farkát, neki se volt nagy, és szőrős volt körül. Elkezdte a farkát verni az arcom előtt. Kiengedtem a szopatóm farkát és bekaptam az övét. Kicsit izzadt, kellemetlen szaga volt… De nem válogathattam, meg akartam szerezni a három szopásért járó jutalmat. Különben is, ha egyszer faszszopó vagyok, szopnom kell, amit kapok.
Szopás közben láttam, hogy a másik pasi farkát húzogatja, fogdossa. Kiengedtem a számból és bekaptam a másikat, kicsit szoptam, közben a kövér verte magának az arcom előtt. Beszélt is, de nem igazán értettem mit mond, valószínűleg nem is nekem mondta, hanem a másiknak, vagy csak magának… Közben láttam, hogy az ajtóból néznek. A szopatóm elhúzta a farkát és kiment, a kövér pedig megállt előttem. Kérdezte, hogy én vagyok-e bugyisgézuka, aki a fórumon írta, hogy jön szopni. Mondtam, hogy igen, kérdeztem ő kicsoda, mondta is, de nem hallottam jól, rákérdezni meg már nem volt mód, mert újra a számba adta a faszt, miközben erősen verte. Neki már jó merev volt. Bekaptam és szoptam a makkját, amíg verte, húzogatta a farkát, aztán nagyot hördülve elélvezett a számban. Keserű gecije volt. Gyorsan lenyeltem, aztán megtöröltem a szám egy zsebkendővel és ittam egy korty vizet a flakonomból. A pasi eltette a farkát és megköszönte a szopást. Én is megköszöntem, hogy szopatott.
Ott ültem, néztem a filmet, meg minden ajtónyitásra hátrafordultam, ki jött. Többen is megálltak az ajtóban, de nem jött be senki. Felálltam, felhúztam a nacim és átmentem a nagyszobába. A fiatal szakállas a folyosón volt, a filmet nézte. De ő eddig is sokat mászkált ki-be. A magas szemüveges, aki a farkát verte, amikor megérkeztem most az öreg mellett ült, az fogdosta a farkát. Az én előző szopatómat nem láttam sehol. Megint jött valaki, egy szőke, hosszú hajú, bajszos, öltönyös pasi, 45-50 lehetett. Megállt az ajtóban, aztán hamarosan ki is ment. Egy fiatal, 30-as magas, nagydarab fiú jött, hátizsákkal. Szétnézett mindegyik szobában, aztán bement a kisebb homo szobába. Én is felkeltem és visszamentem a travi szobába, letoltam a nacim és átnéztem a lyukon. Az öreg szopatóm most ott szopta a fiatal hátizsákost. Néztem őket, aztán láttam, hogy megáll valaki az ajtómban, felnéztem. Egy eddig nem látott fiatal srác jött be, be is reteszelte maga mögött az ajtót. Kb. 25 lehetett, bemelegítő volt rajta, a nadrágot letolta kicsit és elővette a farkát, ami már félig állt. Ez végre igazi szép, nagy fasz volt! Lehetett kb. 15-16 cm, így félmereven, a szőr körülötte rövidre volt nyírva, ápoltnak tűnt, sőt, ahogy a srác belépett az egész szobának sokkal kellemesebb illata lett, férfias tusfürdő, deo. Jó volt, már ez is. Elkezdte húzogatni, hátrahúzta a fitymát, én pedig leguggoltam előtte és bekaptam a farkát. Finom volt. És egyre nagyobb, ahogy teljesen megmerevedett. Kiengedtem a számból és végigmértem: kicsit görbül felfelé, mint egy banán és kb. 18 cm lehetett, viszont nem volt túl vastag. Gyorsan újra bekaptam és cumizni kezdtem. A fiú kicsit mozgatta a számban, dugta a számat, aztán újra hagyott cumizni. Egyszer csak hátralépett. Nem értettem, felnéztem rá.
-          Nem akarok még elvévezni - mondta.
Ezzel nem tudtam mit kezdeni, megértem, ha befizetett, bejött, nem akar 5 perc után elélvezni egy szopástól, amikor később még bármi lehet.
El is tette a merev farkát és kiment. Csalódottan átnéztem a másik fülkébe a lyukon: a fiatal srác már nem volt sehol, az első szopatóm pedig engem nézett a felső nézett a lyukakon. Odaguggoltam a szopatólyukhoz, ő pedig a számba dugta a farkát. Szoptam, de most is puha volt. Hamar el is vette a számtól és kiment a szobából.
Eléggé csalódott voltam, már régen lent voltam, szoptam is már három faszt, de csak egy élvezett a számba. Megint a bejárati ajtót hallottam, meg valami vékony hangú nevetést. Felnéztem, megint nyílott az ajtó, egy pasi jött, aztán megint, irtó nagy forgalom lett hirtelen.
Közben a másik szobában a lyuk másik oldalán is történt valami, valakik bezárkóztak. Átnéztem a lyukon és olyat láttam, mit még szexmoziban soha: NŐT!
Jól öltözött, 40-es szőke nő volt. Látszott, hogy zavarban van kicsit, azért vihogott. Egy irtó nagydarab, 60 körüli kopaszodó, rövid ősz hajú pasi volt vele és javában vetkőzött lefelé. A csaj is vetkőzött: levette a bordó bőr kabátját, meg valami fehér vékony kis ruhadarabot, ami alatta volt. Aztán kibújt a fekete bőr szoknyájából. Akkor hátranéztem, mert nagy mozgás volt mellettem, mögöttem. Az öltönyös szőke bajszos pasi jött be, megállt a szopatólyuk előtt és a felső lyukakon nézte a párt. Én a combja mellett láttam át a másik szobába a lyukon. Hátrafordultam, még két pasi próbált átlesni a másik szobába, nekem helyzeti előnyöm volt. Bár nem túl sokáig, mert a szőke elővette a farkát és annyira ráállt, ráfeszült a falra, hogy nem csak a farkát dugta át, hanem szerintem a hasát is. Hallottam a nő hangját, ahogy nevet, meg mondta a pasinak, hogy nézd, mi van ott, stb. A pasi válaszát nem hallottam, már dugtak áthallatszott a lihegésük. Éppen arra gondoltam, hogy megfogom a pasit, megkérem, hogy szophassam, amíg nézi a párost, amikor bejött az öreg, amelyik bottal járt és elkezdte fogdosni a szőkét. Az ingerülten megfogta a kezét és durván ellökte, aztán lenyúlt és elkezdte verni a farkát. Az arcom előtt verte, én oldalról láttam a faszt is, a kezét is, a nő a másik szobában viszont szemből, mert ő a lyuk szélébe kapaszkodott, miközben a seggét hátra kipucsította és a pasija hátulról dugta. A nő lihegett, aztán a szőke is lihegni kezdett és elélvezett. El is állt a lyuktól és ment ki. Azonnal a helyére lépett egy magas, eddig nem látott pasi. Ő nem takarta el a teljes lyukat, inkább leguggolt és átnyúlt a nőhöz, megfogat a mellét. Fehér melltartó volt rajta, nagy melle volt, a dugás ütemére lengett, mozgott. A magas pasi kicsit fogdosta, aztán felállt és a felső lyukakon nézte őket. Én ekkor leguggoltam a lyuk elé, nem akartam, hogy valami megint kiszorítson a legjobb helyről. Szemben a nő arca 20-30 centire volt, kicsit felettem. Én is átnyúltam és megfogtam a mellét. Kellemes volt, de melltartón keresztül jobb volt megmarkolni, mint amikor bedugtam a kezem a melltartójába. A melltartó kellemes rugalmasságot kölcsönzött neki. A nő lenézett rám, vigyorgott és sziát köszönt.
Visszahúztam a kezem, mert nekem kényelmetlenül távol volt a melle, nem úgy, mint a kétméteres pasinak előbb. Közelről néztem a nő arcát, ahogy dugták, ő pedig liheget, néha, amikor előredőlt egészen az arcomba lihegett. Nagyon izgalmas volt. Közben fogtam a kezeit, amivel a lyuk szélébe kapaszkodott. Észrevettem, hogy valami csillog a karján, letöröltem kicsit és megkóstoltam. Geci volt, a szőke gecije, aki kiverte rá a farkát az előbb. Elkezdtem letörölgetni és enni. A csaj észrevette mit csinálok és odaszólt:
- Megeszed? De állat vagy! 
    - Baj? Zavar? – kérdeztem vissza. 
  - Nem – mondta és nevetett, miközben tovább lihegett. Aztán felemelte a kezét és odakínálta a csuklóját – Itt is van. – mondta és hagyta, hogy lenyaljam a gecit róla. 
    - Köszi – mondtam.
Lenyaltam a csuklóját, amit el is rántott előlem, mert meg kellett kapaszkodnia, a pasija gyorsabb iramra váltott. Csattogott a hasa a nő seggén, a nő pedig lihegett, aztán nyögdécselni kezdett és fel is visított párszor.
Szép volt pár centiről nézni, ahogy elélvez. A pasi kiszállt belőle, akkor láttam, hogy jó nagy farka van, ami teljesen merev és nincs rajta gumi. A nő még úgy bedőlve lihegett, aztán ő is kiegyebesedett. Halkan beszéltek valamit a pasival, nem értettem mit. Aztán a csaj megint előredőlt, megfogta a lyuk szélét és széttette a lábait. Én megfogtam a kapaszkodó kezeit, újra közel került az arcunk. Megkérdeztem:
- Ha a pasid elélvez, kinyalhatom?
    - Mi vagy te, valami geciimádó.
    - Aha, baj?
  - Nem… - aztán nevetve hátraszólt a pasijának, aki éppen újra beléhatolt – Hallod mit kérdez a srác? Ha elélvezel bennem, kinyalhatja?
- Te tudod… - hangzott bizonytalanul, aztán mélyen a nőbe hatolt, aki újra lihegni kezdtek.
Én guggoltam előtte és csókoltam, nyaltam a kapaszkodó kezeit, egyik kezét levettem a lyuk széléről, megfogtam és nyalogatni, szopni kezdtem az ujjait. Tetszett neki, dugta a számba. Nemsokára a pasi mondott valamit és kihúzta a nőből, a nő felegyenesedett és szétnéztek, más pozitúrához kerestek helyet.
-       -   Ülj le és beléd ülök – mondta a nő, de a pasinak nem tetszett, csak mormogást hallottam válaszul.
A nő végül újra előrehajolt, de most nem a lyuk fel arccal, hanem majdnem fordítva: a szemben lévő padnak támaszkodott, a segge nézett féloldalasan felém. A pasi mögé állt és beléhatolt, dugni kezdte.
A magas pasi visszatért és fölöttem állva nézte őket a felső lyukakon. Most már elég hamar elélvezett a pasi, miközben a nő újra visítva élvezett el. A pasi hátrált, kihúzta a farkát, ami még mindig merev volt. Fel akartam ajánlani, hogy tisztára szopom, de nem akartam elijeszteni a nőt, hátha megengedi, hogy nyaljak.
A nő rám nézett, aztán háttal odaállt a lyukhoz. Túl messze, hogy benyalhassak, szájjal elérhessem, de kézzel elértem. Átnyúltam, megfogtam a seggét, ami izmos, kemény volt. Hátulról beújaztam a pinájába. Meglepően szűk volt, főleg, hogy most dugták meg, nem is kis fasszal, de tocsogott a nedvességtől.
Elvettem a kezem és leszopogattam az ujjaim. Nagyon régen nem tapasztalt ízt éreztem, egy punci ízét. Méghozzá úgy, ahogy számomra a legfinomabb, gecivel keveredve. Ilyet nagyon-nagyon régen nem éreztem már.
Újra előrenyúltam, de a nő megfordult, hagyta, hogy elölről megfogjam, végigsimítsam a borostás pináját, aztán beujjazott magának a számhoz tartotta a kezét. Leszopogattam az ujjait. Még egyszer benyúlt és engedte, hogy cumizzam az ujjait, láttam, hogy tetszik neki. Viszont a pasi már öltözködött és mondott valamit a nőnek, amit nem értettem, de elhúzódott, annyit mondott, hogy bocs…
Megköszöntem neki, aztán néztem, ahogy felöltözik. Fekete csipkebugyit vett fel, nem láttam, hogy tanga, vagy normál, mert szemből állt, aztán leült és felhúzta, a harisnyanadrágját, felegyenesedett, felhúzta teljesen a seggére, hasára, aztán megfordult, hogy felvegye a szoknyát. Ekkor láttam, hogy a bugyi valahol félúton van a hagyományos és a tanga között, a segge partjára szépén ráfeszült. Így, hogy a harisnya is rajta volt, irtó jó, formás segge volt a nőnek. Ha nem szőke és nagymellű, nagyon hasonlított volna egy ismerősömre.
Amikor kimentek én visszaültem a padra, jólesett pihenni. Arra gondoltam, hogy már szoptam 3 faszt, gecit is kaptam már három férfitól, igaz csak egy élvezett el a számban, a másik kettőt más úton szereztem meg, hogy vajon Uram elfogadja-e ezt a teljesítményt és megadja-e a jutalomfolyatást.
Nem volt túl sok időm ezen filózni, mert a másik szobába, ahol a nő volt a pasijával előbb, érkezett valaki. Átnéztem, egy kb. 50 éves vékony pasi volt, zakóban, ingben, táskával. Levette a zakóját, aztán a vászonnadrágját kigombolta és kivette a farkát, húzogatni kezdte.
Leguggoltam a lyukhoz, ő pedig szó nélkül odaállt, engedte, hogy a lankadt, puha farkát a számba vegyem. Jó nagy volt, bár teljesen puha, így is lehetett vagy 15 cm. Bekaptam és szopni kezdtem, játszottam a nyelvemmel, benyalva a fityma alá, szívtam, mozogtam rajta. De bármit csináltam nem keményedett meg, nem állt fel rendesen. Irtóra bosszantott, mert már a második ilyen fasz volt ma, igaz ez jóval nagyobb és kellemesebb. Így szoptam, még dugni is próbálta a számat, mozgatni ki-be a faszt, de puha maradt. Ő viszont élvezte a szopást, lihegett, nyögött, amikor a nyelvemmel játszottam, simogattam. Igazából kellemes volt így is, csak féltem, hogy nem fog elélvezni és megint hoppon maradok. Egy idő után viszont abba kellett hagynom, mert egyszerűen elzsibbadt a lábam a guggolástól. Ekkor láttam, hogy a magas pasi, aki a fejem felett nézte a párocskát a lyukakon át, ott áll és néz. Amint látta, hogy otthagyom a faszt belépett, bezárta maga mögött az ajtót. Oda állt elém és egy merev, irtó nagy faszt vett elő. Legalább 20 centi volt, ilyen nagyot ritkán látni, bárki bármit mond a saját méretéről, aki szopja, tudja mi mekkora.
Hátrahúzta a bőrt és odakínálta a nagy faszt. Bekaptam. Ez vastag is volt, a makkja rendesen betöltötte a számat. Miközben szoptam a pasi arrébb lépett, úgy állt meg, hogy eltakarja a szopatólyukat, a másik fülkéből ne lássanak, vagy én nem lássak át, ne oglalkozzak mással, csak vele. Nem is akartam, épp elég feladatot, meg persze élvezetet adott a nagy fasz cumizása.
Beengedtem torokig, hagytam volna, hogy mozgassa, de nem volt aktív, inkább engedett szopni, ami jó is, ha ekkora a fasz és túl aktívan dugják a szájat kellemetlen is lehet. Így viszont nagyon jó volt szopni. Mindenfélét játszottam a nyelvemmel, amit csak tudok, a pasi hamarosan lihegni is kezdett. Kiengedtem kicsit a faszt, pihentetni egy percre a számat, meg, hogy ne is élvezzen el olyan gyorsan, de ő el akart. Elkezdte verni a farkát, ott az arcom előtt iszonyú gyorsan. Oldalról rátettem a fasz szárára a számat, nyelvemet, volt hely, akkora volt, lehet, hogy több 20 centinél. Amikor már nagyon lihegett, előrecsúsztattam a szám, elkezdtem nyalogatni a makk hegyét, aztán bekaptam a makkot és szívni kezdtem. Egyre mélyebbre vettem a számban és szívtam. Aztán a pasi felnyögött, megremegett és tele lőtte a számat gecivel. Tele. Nagyon sok volt. Nagyot nyeltem, aztán most már finomabban újra cumizni kezdtem a makkot. Még jött egy adag geci, igazán finom jó ízű volt. Kitátottam a számat, felmutattam neki az utolsó adag gecit, aztán lenyeltem. Megköszöntem a szopatást, a pasi még lihegett, csak bólintott, aztán felhúzta a nadrágját és kiment. Aznap ez volt a legkellemesebb szopásom, nem csak a nagy, finom fasz és a rengeteg geci miatt, de a pasi irtó magas volt így a magas padon ülve is kényelmesen szophattam, nem kellett guggolni, görnyedni a lyuknál.
Én lihegve ültem le a padra és láttam, hogy a másik szobában ott a vászonnadrágos, puha farkú pasi. Ültem, ő pedig átnyúlt a lyukon, meg fogta a bugyis kis pisilőmet. Egy pillanatig hagytam, de aztán megfogtam a kezét, erősen kellett fognom, hogy el tudjam vinni onnan. Benyúlt a pólóm alá és megmarkolta a mellem, megsodorgatta a mellbimbómat, aztán úgy fogta marokra a mellemet, mintha lány lennék. Ez jó érzés volt, hagytam, hogy fogdosson, miközben ülve pihentem. Kis idő múlva azért leguggoltam a lyuk elé és ő a számba adta a puha faszt. Cumiztam, szoptam újra percekig, míg már rendesen megfájdult a nyakam, vállaim a testhelyzettől. Elhúzódtam a lyuktól és felálltam, akkor megint átnyúlt és megfogta a kis pisilőmet. Arrébb léptem és elfordultam, seggel a lyuknak. Akkor a seggem kezdte fogdosni, ez tetszett. Közelebb álltam, szinte átdugtam a seggem a lyukon, ő pedig markolászta, aztán félrehúzta a bugyikát, benyúlt alá. Utána a bugyit behúzta a vágatba és így felhúzta, szinte felemelt a bugyinál fogva. Ezt nagyon élveztem, és különösen azt, hogy ketten is nézték az ajtóból mit csinál velem. Megint félrehúzta a bugyimat és beujjazott. Benyálazta az ujjait és úgy mozgatta a vágatban és egy ujja állandóan nyomult be a sissylyukamba. Én úgy helyezkedtem, hogy széttártam a combjaimat, amennyire tudtam. A bugyikám már teljesen átázott az előváladéktól, és a szalag feszül a kis pisilőm tövén. Kihúzta az úját és éreztem, hogy az ágyéka a seggemre simul, a farka pedig a seggem vágatában mozog. Úgy húzogatta nedves makkját a vágatba, aztán a lyukamhoz is odatette, de bedugni nem tudta, csak nyomogatta. Elhúzódott, újra kezét használta, most már minden csúszott az ő előváladékától, amit szétkent a seggvágatomban. Aztán kihúzta a kezét, átdugta a szétnyílt combjaim között és elől újra megmarkolta a kis pisilőmet. Egy pillanatra úgy éreztem mindjárt elélvezek ezért erősen megmarkoltam a kezét és eltoltam. Ez szerintem fájt neki, mert elhúzta a kezét, aztán szólt, hogy menjek át.
Felhúztam a nadrágom, vettem a hátizsákom és átmentem. Azt ajtó be volt reteszelve, akkor nyitotta ki nekem és újra bereteszelte. Mire átértem ő levette a nadrágját, fehér fecske volt rajta és atléta. Letettem a zsákom és letoltam a nadrágom. Leültem a padra, ő pedig előttem állt és engedte, hogy bekapjam a farkát. Most is puha volt, végig az maradt. Kis szopás után felállított és fogdosni kezdett, a mellem, a seggem, és újra a kis pisilőmet is megfogta volna, de most észnél voltam és eltoltam a kezét, mielőtt odaért volna.
- Csak a popsid szereted? – kérdezte.
Mondtam, hogy igen, akkor megint félrehúzta a bugyikát és fogdosni, markolászni kezdte a seggem. Amikor megint odanyomta a farkát szóltam, hogy van nálam gumi (egy doboz óvszert és síkosítót is vittem magammal), de azt mondta nem kell, nem akarja igazán bedugni. Gondoltam, hogy nem is igazán tudta volna… Megfordultam, leültem és újra szopni kezdtem. Kis idő múlva pihennem kellett, mondtam neki, hogy bocs, de már jó régóta szopok, fáj a nyakam. Nevetett és azt mondta, hogy nem baj, ő mindjárt elélvez, majd veri addig. Megkérdezte élvezhet-e a számba, mondta, hogy persze, szeretném.
Húzogatni kezdte a farkát az arcom előtt, én pihentettem a nyakamat, számat, aztán, amikor észrevettem, hogy egyre jobban liheg lehajoltam és bekaptam a fitymás makkját. Most nem volt lehetőségem játszani, nyelvezni, olyan gyorsan rángatta a faszt, csak tartottam a számban és szívtam a makkját. Aztán felhördült és elélvezett. Most is puha volt a farka, de kellemes ízű, átlagos mennyiségű geci folyt a számba. Elhúzta a farkát, felhúzta a fitymát én pedig lenyaltam a makk hegyén megjelenő egy csepp gecit. Akkor elhúzta a farkát, elfordult. Kicsit lihegtem, pihentem, aztán kivettem a flakonom és ittam egy korty vizet. Megköszöntem a szopatást, a pasi is lihegett, annyit mondott, hogy szívesen, neki is jó volt.
Ránéztem a telómra: 16:38 volt, éppen ideje mennem. Zsepivel megtöröltem a seggem, levettem a bugyikát és a szalagot és megtöröltem a kis pisilőmet is. A bugyim tiszta lucsok lett, a zsebkendő is rendesen elázott… Lecseréltem az átázott csipkebugyimat egy tisztára és kimentem.
A Nyugatihoz sétálva összegeztem magamban a napot: összesen öt faszt szoptam, ebből három elélvezett a számban, kettő nem. Mégis öt pasi gecijét kóstoltam, mert megehettem a szőke bajszos gecijének a legnagyobb részét a nő karjáról, csuklójáról, és megkóstolhattam a nőbe lőtt gecit is, a saját ujjamról és a nőjéről is. Nagyon izgalmas kaland volt, most hogy leírtam is felállt a kis pisilőm és nedves az izgalmi váladéktól.


A két gecievésér 5-5 sissypontot kaptam, erről a múlthétről szóló beszámolómban már szó volt.
A három elélvezéssel végződő szopásért pedig egy soron kívüli jutalomfolyatást kaptam, tegnap elfolyathattam a kis pisilőmet.


2 megjegyzés:

  1. Gézuka! Csodás torténet! Én éltem át egy csajos párral hasonlót. Még a csaj egyik combfixét máig őrzöm,amit le tudtam róla húzni. Pusza Zolihari.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! Szívesen olvasnám, ha leírnád a te hasonló kalandodat! :)

      Törlés