2019. december 23., hétfő

Szárazonállás

Ez évben December 10-én volt a kis pisilőm utolsó folyatása. Mivel a folyatási hét után már nem fér be egy újabb 9-10 hetes periódus az év végébe, így Uram az utolsó hetekben úgynevezett szárazonállást rendelt el számomra. Ez azt jelenti, hogy ebben az időszakban nem kell pontokat gyűjtenem, de ez az időszak nem is  számít bele egyetlen periódusba sem, olyan, mintha nem is lenne. Csak a kötelező gyakorlatokat kell teljesítenem és ha valamiért nem tudom megtenni, akkor minden elmaradt kötelezőért -10 pontot kapok, a hét végére ezeket az esetleges - pontokat kell kiegyenlítenem valamilyen pontszerző gyakorlattal.

Az idén év végén és 2020 elején 3 hét szárazonállásom lesz, majd 2020 január 6-án indul az új periódusom, új pontgyűjtési szabályokkal. Hogy ez milyen hosszú időszak lesz, hány hetet kell majd teljesítenem és heti hány pontot kell majd szereznem még nem tudom, Uram majd januárban közli velem az új feltételeket, esetleges új módszereket, gyakorlatokat. Az új szabályok, valószínűleg, szigorúbbak lesznek az eddigieknél, nehezebb feladatok lesznek, nehezebb lesz a pontszerzés, magasabb lesz az elérendő heti pontszám és nyilván hosszabbak lesznek a pontgyűjtési időszakok, a két folyatás közti idő. De mindez majd a jövő évben esedékes, addig csak a kötelező gyakorlatokat kell teljesítenem és türelmesen várni, hogy elkezdődjön a pontgyűjtés, újra esélyt kapjak a nevetséges kis pisilőm elfolyatására.

A szárazonállás első hetét a következőképpen teljesítettem:


A kötelező tágítást



pisis gyakorlatot



pisiivást 


rendesen teljesítettem, az egy kieső napon begyűjtött -20 pontot pedig a kis pisilőm kötözésével és csipeszelésével egyenlítettem ki.




Így teljesítettem a hetem, összesen 6 sissypontot gyűjtve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése