2022. október 26., szerda

Megyek szopni!

A legutóbbi két sikeres szopótúrámon felbuzdulva október 29-én, szombaton újra megyek szopni Budapestre a Hegedüs Gyula utcai szexmoziba. Délelőtt 10 körül érkezek majd és kora délutánig maradok. 

Augusztus 13-án 8 szopatóm volt, akik közül négyen elélveztek a számban és nyelhettem a gecijüket, a következő alkalommal, szeptember 24-én 5 szopatóból kettő választotta az én számat, hogy belespriccelje a gecit.

Remélem most is sikerül majd sok faszt leszopnom, sok férfit kielégítenem és sok-sok gecit megenni!

Hogy a periódusom érvényes legyen és elfolyathassam majd a szánalmas kis pisilőmet még egy sikeres szopást kell teljesítenem, de remélem, hogy sokkal több is összejön  szombaton!

Ha sikerülne a kötelezőn kívül még 5 faszt leszopni, vagyis összesen 6 szopás adni és 6 adag gecit lenyelni, akkor egy jutalomfolyatást is kiérdemelnék és soron kívül elfolyathatnám a nevetséges kis pisilőmet. Nagyon szeretném!

Szintén nagyon szeretném, ha végre megbasznának! Ha megbasznának, Uram megengedné, hogy pinának, puncinak nevezzem a sissylyukam. 

Vágyok rá, hogy pina legyek a férfiak számára, hogy szopassanak, megbasszanak és elélvezzenek bennem!

Kérem, aki olvassa ezt a bejegyzést és van kedve szopatni, vagy megbaszni egy kis bugyis köcsögöt, írjon a bugyisgezuka@gmail.com címre, vagy egyszerűen jöjjön el október 29-én, szombaton délelőtt a Hegedüs Gyula utcai szexmoziba!


4 megjegyzés:

  1. nem érdemelsz rendkívüli folyatást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményt!
      Most még természetesen nem érdemlek, hiszen nem szoptam el egy nap alatt 5 férfit, nem nyeltem egymás után 5 adag gecit.
      Ha esz sikerül, akkor majd Uram állapítja meg, megérdemlem-e a rendkívüli folyatást.
      Ez a kérdés nem rajtam, és nem valaki máson múlik, nem én vagy bárki más mondja meg, megérdemlem-e. Kizárólag Uram döntheti el.
      Ha Ő úgy ítéli meg, bármikor engedélyezheti a soron kívüli folyatást, vagy utasíthat rá, hogy folyassam el a kis szánalmast. Ebbe nekem, és másnak sem, nincs semmilyen beleszólásom, csak és kizárólag Uram hatásköre.

      Törlés
  2. Szia, lehet tudni, hogy Gezuka történetének következö része mikor fog megjelenni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözlöm!
      Sajnos nem tudom megmondani, dolgozok rajta. Amint elkészült és Uram jóváhagyta, azonnal kiteszem a blogba.
      Ha ad egy emailcímet, akkor örömmel értesítem róla, amikor megjelenik a következő fejezet.
      Üdvözlettel:
      bugyis gézuka

      Törlés