2022. október 18., kedd

Sikeres hetedik hét, csalánozás

Uram elfogadta a hetedik hetemet, amikor összesen 239 sissypontot gyűjtöttem az alábbi táblázat szerint:

A héten a legtöbb, 67 sissypontot a szánalmas kis pisilőm és a seggem csalánozásával szereztem.

Szombaton délután szedtem egy nagy csokor csalánt


a csalánt két részre osztottam és az egyik felével egy percen át csapkodtam, vertem a nevetséges kis pisilőt, 3 sissypontot szerezve ezzel.


Lefotóztam a csalánozás nyomát a kis szánalmason, majd a csalán másik felét vettem elő és egy csokor új csalánnal is elvertem egy percen át a kis szánalmast, ez 5 sissypontot ért.




Ezután felhúztam a bugyikámat, a nadrágomat és a lakásban folytattam a gyakorlatot.
Lefotóztam az előző csalánozás nyomait,


majd teleraktam a bugyim csalánnal.
Először elől a haszontalan kis pisilőnél, úgy hogy a bugyi és a pisilő, valamint a kis vacak és a hasam közé is bőven kerüljön csalán.








Amikor elől már tele volt a bugyika és a csalán csípte, égette a kis szánalmast, megfordultam és a seggemhez is betettem egy csokor csalánt.




Így, csalánnal tömött bugyikában leültem chatelni és egy izgalmas beszélgetést folytattam sissynevelésről. 




Mikor már nem bírtam tovább az égető, csípő fájdalmat felkeltem és kivettem a csalánt  a bugyikából, majd lefotóztam a nyomat a kis szánalmason és a seggemen. 












Elől 28, hátul 27 percig volt a csalán a bugyikámbam, ezzel összesen 59 sissypontot gyűjtöttem.

A kis pisilőmön és a seggemen még másnap is éreztem a csalánozás hatását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése