2023. március 3., péntek

Dicséret, mert ügyesen szoptam

Egy kedves Hölgy megdicsért, hogy ügyes voltam a legutóbbi szopótúrámon. Mivel nem nyilvános megjegyzést írt, hanem levelet, engedélyt kértem, hogy a dicsérő szavait kitegyem a blogomba, elbüszkélkedhessek vele.  

Megengedte, hogy kitegyem a blogba a levelét, amit most megosztok az olvasókkal: 

"Szia seggpina!

Na végre! Felavatta valaki a seggedet. Elévezni nem élveztél, de hát nem is szabad! Jól van. Nagyon hasznos, hogy rendszeresen tágítod magad! Így nem éreztél fájdalmat! 

Ügyesen szoptál, de sajnos nem eleget! 

Örülök, hogy olyan szopató is akadt, aki közben elégszer utasított a hogyanra!

Megdicsérlek, mert nagyon szépen, borotváltan mentél szopni. Tetszett az odavezető úton a semmirekellő pisilőd kötözése is. Miért akarta Urad, hogy levedd a kötést róla szopás közben, amikor úgysem szopathatsz meg senkit?

Ügyes voltál!

Szia seggpina!"


Büszke vagyok rá, hogy egy máskülönben igen szigorú asszony megdicsért, amiért ügyes faszszopó voltam és mert megbasztak. Jóleső érzés ilyen dicséretet olvasni, köszönöm szépen, Asszonyom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése