2023. március 3., péntek

Sikeres kilencedik hét

Uram elfogadta a periódusom kilencedik hetét, amikor összesen 242 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A hét első napjainál szereplő F betű azt jelzi, hogy Uram felmentett a napi két órás kötelező erényöv viselés alól, mert megsérül a bőröm, feltörte az erényöv gyűrűje. Így, míg meg nem gyógyult nem volt kötelező erényövet viselnem, természetesen így pontokat sem tudtam ezzel szerezni, más gyakorlatokkal kellett pótolnom.

A héten egy sikeres szopótúrán vettem részt, ahol meg is dugtak, így a seggem használatáért is beírhattam 30 sissypontot, sőt Uram megengedte, hogy mostantól a segglyukamat sissypinának, seggpinának, puncinak, stb. nevezzem. 

A héten a legtöbb, 93 sissypontot a nevetséges kis pisilőm kötözésével szereztem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése