2024. március 12., kedd

Szopás a moziban

Mikor a szopatásom után feljöttem a WC-ből kicsit álldogáltam, gondolkodtam, de aztán úgy döntöttem, hogy ez már megtörtént, nincs mit tenni és elmentem a moziba, a közeli Hegedűs Gyula utcába, ami biztonságos hely. 13:57-re értem oda, így kb. 2 órát maradhattam a vonatomig.

Amikor bementem elég sokan voltak bent. Az 3A kisszoba ajtaja be volt zárva, a következő szobában, a 3B-ben, amiből lyuk nyílik a 3A-ba egy öreg pasi ült a padon és verte a farkát. A szobában volt még valaki, nagykabátban, ő a lyuknál állt és lesett át a másik szobába.

A nagyteremben egy öreg ült a második sorban és nézte a filmet.

A nagyterembe mentem be, letettem a hátizsákom az oszlop mögötti padra, aztán levettem a dzsekim és még pulcsiban körbenéztem. Hátul nem volt senki, a szopófülke is üres volt. Az öreg csak ült, nézte a filmet, a feje teljesen kopasz volt a tévé fénye tükröződött, csillogott rajta. A folyosóra mentem és benéztem a 3B-be. Az öreg ült a padon és a sliccén kidugott farkával játszott. A pasi lehetett vagy 65 és a farka sem volt nagy. Odanyúltam, meg szerettem volna fogni, de eltolta a kezem. A nagykabátos pasi is öreg volt, ő is a farkát húzogatta, de a kabáttól nem látszott jól.

Visszamentem a nagyszobába, az oszlop mögötti helyre. Leültem és néztem kicsit a filmet, de szinte rögtön jött két pasi, egyszerre. Mindketten elmentek mellettem hátra és megálltak a falánál. Aztán az egyik, egy köpcös pasi csíkos pulcsiban, bement a szopófülkébe. A másik állt a hátsó falnál és nadrágon keresztül fogdosta magát.

Felálltam és odamentem, megfogtam a farkát a farmeren át. Merev volt.

- Leszophatlak? - kérdeztem.

A pasi szó nélkül eltolta a kezem, aztán kiment.

Leültem a helyemre néztem kicsit a filmet, közben a szopófülkéből kijött a pasi és kiment. Hamarosan visszajött a pasi, aki elutasította a szopást. Most is hátul állt meg, de most elő is vette a farkát.

Felálltam és odamentem, megfogtam a farkát. Elég nagy fasz volt és merev volt. A pasi belépett a fal árnyékába. Én leguggoltam előtte, megcsókoltam a makkot. Éppen be akartam kapni, amikor megint jött valaki, a pasi pedig eltolt és elfordult.

Visszaültem a helyemre. Egy vékony, kb. 35 körül pasi jött, világos dzsekiben. Körülnézett, aztán kiment, aztán kb. egy perc múlva újra megjelent, megállt mellettem és a sliccére tette a kezét. Én ránéztem, megnyaltam az ajkaimat, ő pedig elővette a faszát a sliccen át és felkínálta.

Bekaptam és szopni kezdtem. Merev volt nagyon, kb. 15 cm lehetett, és kellemes vastagságú. Szoptam, a pasi közben kigombolta a nadrágját és kicsit jobban letolta a boxerét így jobban hozzáfértem a faszhoz. Jó volt szopni. Simogattam a nyelvemmel, cumiztam, nyaltam, és hol gyengébben, hol erősen szoptam-szívtam a faszt. A pasi, aki az előbb elhajtott nézte kicsit a szopatást, aztán kiment. A szopatóm elhúzta a faszt, kicsit hátrébb lépett.

- Akarsz megdugni? - kérdeztem, mert az ő fasza pont jó lett volna a kis sissypinámba.

- Csak szopjál! - mondta és újra a számba adta a faszt. Most már nem csak hagyta, hogy cumizzam, hanem megfogta a fejem, tartotta és mozgatta is a faszt. Hamarosan már csak az ajkaimat tudtam a számban mozgó faszra szorítani, mert egyre gyorsabban baszta a számat, míg felhördült és elélvezett. Sok gecije volt, nyelnem kellett, hogy ki ne csöpögjön. Amikor kihúzta a faszt a számból már kezdett lankadni. Lenyeltem a maradék gecit és le akartam nyalni, tisztítani a farkát de akkor már ellépett, elfordult, úgy tette el a faszt, aztán ki is ment.

A kopasz öreg végignézte a szopatásomat, aztán elfordult és nézte tovább a filmet. Én ittam egy korty vizet, aztán felálltam körbenézni. A 3B-ben a nagykabátos öreg ült a padon, a másik öreg eltűnt. A 3A ajtaja is nyitva volt. Szeretem ezt a szobát, mert travi film megy, mert van jó nagy lyuk, mert ha nyitva hagyom az ajtót bárki láthat, de mégsem teljesen nyílt. Gyorsan visszamentem a hátizsákomért és bementem a 3A-ba. Pont akkor érkezett egy pasi a moziba, ő lépett be előttem, de intett, hogy menjek be utána.

Beléptem, ő pedig bezárta az ajtót. Amikor jobban megnéztem, láttam, hogy az a pasi volt, akinek már bekaptam a farkát a nagyszobában, de túl félénk volt nyíltan szopatni, ezért az első szopatóm megzavart minket.

Most kigombolta és letolta a nadrágját, én pedig levettem a pulcsim és pólóm és melltartóban álltam meg előtte. Láttam, hogy tetszik neki, ezért kigomboltam és letoltam a nadrágomat megmutatva a rózsaszín csipkebugyimat.

Észrevettem, hogy a lyukon át néz az öreg. A pasi is látta, ezért hátrébb húzódott, így a lyuk mellé tett pad eltakarta. Ott guggoltam le elé és kezdtem szopni. Tényleg nagy volt, szerintem olyan 18 cm lehetett. A pasi engedett szopni, hagyta, hogy kiengedjem a számból és csókoljam a makkot, a fasz szárát, aztán újra bekapjam, cumizzam, szívjam. Közben a hajam simogatta, aztán lenyúlt és a melltartós cicimbe markolt. Felhúzta a melltartómat, megfogta a mellbimbóm és annyira megszorította, hogy feljajdultam. Ekkor megfogta két oldalról az arcom és baszni kezdte a számat, le egészen a torkomig. Három, négy ilyen baszó mozdulat után lenyomta a torkomig a faszt és úgy tartott, míg hányingerem lett. Akkor kicsit kihúzta, hagyta, hogy könnyes szemmel levegőért kapkodjak, aztán újra mélytorkoztatni kezdett. 5-6 alkalommal csinálta ez, nem tudtam számolni, örültem, hogy le tudom küzdeni a hányingert és kapok levegőt. Aztán újra lenyomta a faszt a torkomra és elélvezett. Sok geci volt és rendesen rángott a fasz a torkomon, nagyon intenzív érzés volt. Nyelni nem tudtam, a geci felgyűlt számban a nyálammal együtt és már kezdett kifolyni, amikor kihúzta a faszt a számból. Éreztem, hogy folyik ki a geci, gyorsan odatartottam a tenyeremet abban fogtam fel. A pasi simogatta a hajam, miközben nézte, hogy lenyelem ami a számban maradt, aztán a tenyeremből felnyalogatom a maradék geci és nyál keveréket.

Végül felnéztem, megköszöntem a szopatást. A pasi megint megsimogatta a fejem, aztán kiment, az ajtót nyitva hagyta. Ő volt a 2. szopatóm a moziban.

Leültem a padra, már zsibbadt a lábam a guggolástól. Felvettem a szemüvegem és felnéztem a filmre. A lyuk most üres volt. Ittam, és a kezem is megmostam, megtöröltem zsepiben, mert teljesen ragadt. Megnéztem a telóm is: 14:27 volt, félórája voltam a moziban és már két sikeres szopásom volt. A WC-vel együtt három, jó nap volt. Felnéztem és láttam, hogy nagykabátos öreg áll a lyuknál kínálva a faszát. Odanyúltam, megfogtam. Puha volt és kicsi. De oda hajoltam és bekaptam, cumizni kezdtem. Nem volt jó. Tiszta volt, de mégis valami kellemetlen íze volt. Valami ragadt is rá, amikor egy zsepivel letöröltem láttam, hogy valami szösz, biztos az alsójáról... Kicsit cumiztam még, de hamar felegyenesedtem és leültem a padra. Az öreg is eltűnt a lyuktól, nem bántam igazán, bíztam benne, hogy lesz jobb szopatóm is.

De az öreg nem ment el, hanem átjött hozzám és behúzta maga mögött az ajtót. Megállt előttem és a számhoz tartotta a faszt. Ilyenkor már nem illik visszautasítani... A sissy dolga, hogy szopjon, szopja a faszt, amit a szájába adnak és ne kényeskedjen, ne válogasson, örüljön, hogy használják a száját.

Szopni kezdtem az öreg faszát, ami lassan kezdett felállni, de így sem volt nagy. De fasz volt és azt válták tőlem, hogy szopjam, amit folyton mondogatott, nyögött is az öreg:

- Szopjad, szopjad, kis kurva! Szopjad, kicsim! Mindjárt kapsz gecit, szopjad a papit.

Szoptam, de teljesen reménytelen volt, pillanatokra volt csak kemény, aztán újra lelankadt. Az öreg elhúzódott, verte magának, aztán visszadugta a számba, de megint puhán.

- Hagy szopjalak én is kicsit! Akkor feláll nekem is!

- Nem! - tiltakoztam. - Nem szabad, én bugyis vagyok, csak cumizok...

- Akkor cumizz, kislány! - mondta és visszadugta a lankadt faszt a számba.

Közben többen is jöttek. Egy pasi megállt mögöttem és onnan nézte, hogy az öreg veri a faszát a bugyim, hasam, melltartóm felett, aztán cumiztat, majd megint veri. Még egy pasi jött, ő is nézte. Ekkor az egyik közelebb lépett, láttam hogy kint a farka és mereven áll. Megfogtam és húzogatni kezdtem, aztán odahajoltam és bekaptam, cumizni kezdtem. Sokkal jobb volt, mint az öreg lankadt fasza! Merev volt állt és élt a számban, jó volt. Aztán az öreg odanyúlt, megfogta a fasz és elég erőszakosan verni, rángatni kezdte. A szopatóm lehúzódott és aztán ki is ment. Sajnáltam. Az öreg megint számba tette, de újra puha volt. A másik pasi is közelebb jött. Ez nagydarab pocakos pasi volt bőrkabátban. Láttam, hogy veri a faszát, de csak a keze mozgásából, mert a fasz nem látszott a pocakjától, kezétől.

Az öreg megint verte a faszát, így oda tudtam hajolni és megpróbáltam bekapni a pocakos farkát, de csak a makkot tudtam megnyalni, nem fértem oda a pocakjától. Viszont egyre gyorsabban lihegett, aztán egyszerűen félretolta az öreget, megfogta a tarkóm és ráhúzta a faszára a fejem. Így is csak a makkot tudtam bekapni és már élvezett is. Nem volt sok gecije és nagyon keserű volt. Amikor elengedte a fejem megmutattam a számban a gecit, aztán lenyeltem. Ő volt a 3. szopatóm, aki elélvezett a számban. Akartam inni egy kortyot, hogy a keserű ízt kiöblítsem, de nem tudtam, mert az öreg közelebb lépett és a számba dugta a lankadt faszát.

- Szereted a gecit, kis kurva? Mindjárt kapsz tőlem is gecit! Szopjad a faszt, kicsim!

Cumiztam, de teljesen hiába... Közben a lyukban is megjelent egy fasz. Megfogtam, de amikor az öreg észrevette eltolta a kezem, húzogatni kezdte, aztán bekapta a faszt. A másik pasi rögtön elhúzódott.

- Durva vagy! - Mondta az öregnek. Az öreg újra bekapta neki, most hagyta a pasi.

Én megfogtam a hátizsákom, ruhám és kimentem, kimenekültem az öregtől, mert már 15:14 volt, az öreg több mint háromnegyed órán át használt és nem élvezett el. Közben tuti megfosztott 1-2 szopás esélyétől, vagy hogy megbasszanak...

Bementem a nagyterembe és úgy kigombolt nadrágban, melltartóban leültem a padomra. Akkor hallottam, hogy a szopatófülkéből hangok jönnek, ott dugnak. Éppen gondoltam, hogy megpróbálok benézni, bár ott még sötétebb van, tuti nem látnék semmit. De nem érkeztem, mert jött egy pasi, meglátott, azonnal megállt előttem és elővette a nagy merev, görbe faszát. Hu, ez a fasz legalább 20 cm volt és balra felfelé görbült. Megcsókoltam a nagy makkot, aztán bekaptam és cumizni kezdtem.

A pasi felnyögött:

- Igen! Tudtam, hogy jól szopsz kisköcsög! Jó, hogy otthagytad a vénembert!

Szóval ő volt az egyik pasi, aki látta, hogy az öreg használ, de nem jött oda, hanem amikor egyedül talált, akkor jött szopatni.

Lenyúlt, megmarkolta a cicim, aztán a bugyimra is lecsúsztatta a kezét, de amikor a kis pisilőmhöz ért, eltoltam a kezét inkább a seggemre. Megmarkolta erősen, én pedig szoptam tovább. Ilyen testhelyzetben nem tudtam az egész faszt bekapni, de kárpótolt, hogy a seggem fogdosta, szorította. Már arra gondoltam, hogy felkínálom a punám, hiába tudtam, hogy ekkora fasztól napokig fájni fog, de legalább megbasznak, amikor a pasim elengedte a seggem, kiegyenesedett, mélyen a számba, torkomra nyomta a fazst és megszólalt:

- Mindjárt jön! Aztán csak nyögött, lihegett és aztán nagyot élvezett a számba. Az ő gecije is kellemetlenül keserű volt és jó sok is volt belőle.

Nyeltem, aztán cumiztam tovább és végül letisztogattam a faszt. Felnéztem és megköszöntem a szopatást. Ő volt a 4.-ik szopatóm a moziban.

- Ügyes vagy!- dicsért meg és megpaskolta az arcom, aztán kiment. Én ittam egy kortyot, közben kijött a szopófülkéből egy pasi, rögtön gyors léptekkel kiment.

Leültem, még lihegtem a szopatástól, éreztem, hogy a bugyimon keresztül rengeteg izgalmi váladék folyt farmerembe. A csipkebugyi semmit nem tartott vissza. Azon gondolkodtam, hogy ideje menni, amikor kinyílt a szopófülke ajtaja és megláttam a konkurenciámat, egy másik bugyist.

Ő is 50 körüli volt, mint én, alacsony, vékony, hosszú hajú. Farmering volt rajta, alul pedig egy fehér tanga. Elől a fütyijét a hasához simította a tanga selyem anyaga. Ahogy láttam nem volt nagy neki, bár nem tudtam megítélni, hogy feláll-e... Visszalépett a fülkébe, akkor láttam, hogy valóban tanga, bevágott a seggébe. 15:31 volt.

Levettem a melltartót, letoltam a nacit és megigazítottam a bugyimban a kis pisilőmet, megnyaltam az izgalmi váladékom, aztán zsepivel megtöröltem, a farmert megtöröltem belülről. Közben a másik bugyis köcsög kijött a fülkéből, táskával és kiment.

Felöltöztem és indultam én is. A 3A ajtaja zárva volt. Láttam, hogy a 3B-ben ott a másik bugyis, bementem, ő elfordult. Átnéztem a lyukon: az öreg szopott valakit térdelve a pad előtt. Nem volt mire várni már, eredményes mozizás volt, fogtam magam és kijöttem. 15:40 volt.

 A moziban összességében 5 faszt szoptam, ebből 4 elélvezett a számban. A WC-ben a zsaroló pasival együtt 6 faszból 5 élvezett a számba és Uram is 5 érvényes szopást fogadott el. Az öreg szopatóm, nem élvezett a számba, de igazán őt sem bántam, csak az elszalasztott lehetőségeket, faszokat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése