2024. március 11., hétfő

Szopás WC-ben

Március 9-én, szombaton újra elmentem Budapestre. Most nem hirdettem meg előre, hogy szopni megyek, nem írtam ki sehova, chateken sem hoztam szóba. Nem kifejezetten szopni mentem, hanem lazulni, csavarogni, de természetesen nem hagytam ki a lehetőséget, hogy elmenjek a már ismert WC-be a Nyugati aluljáróban, ahol nemrég jól megszopattak és a már megszokott moziba a Hegedűs Gyula utcában.

Péntek este összepakoltam a táskámat, tettem be mindent, amire szükségem lehet: pár óvszert, síkosítót, váltó bugyit, szopópárnát. 

Reggel szokás szerin 8-kor indultam. Szalagot kötöttem fel, rózsaszín csipke bugyit és rózsaszín melltartót vettem fel, aztán felöltöztem és indultam.



10:47-re értem a Nyugatiba, a WC-be. Pisiltem és készítettem pár fotót az ajtóra írt hirdetésekről, magamról. Nem volt senki bent, pedig vártam kb. 10 percet.







Ezután mászkáltam a városban, söröztem, csavarogtam. Jó volt. Kb. fél egyre értem vissza a Nyugatihoz. Ebédeltem, aztán újra bementem a WC-be. Most sem volt nagy forgalom, de az egyik fülke ajtaja zárva volt. Leültem pisilni, ekkor volt 13:26.


Az ajtót nem zártam be, hátha benyit valaki, mint múltkor. Hallottam, hogy jön valaki, aztán megint jött valaki, aki bement az egyik fülkébe. Utána egy pasi hosszan beszélt a wc-s pasival, aztán ő is bejött. Picit később hallottam, hogy felháborodottan kiabál valakire:

- Mit nézel? Buzi vagy, a kurva anyádat!

Válasz nem volt, a pasi meg hangosan köpött, aztán kiment.

Felvettem a nacim és én is indultam, gondoltam itt már túl zajos minden. A piszoároknál nem volt senki. Az előtérben megmostam a kezem, aztán még visszanéztem a piszoárokra. Ott állt egy fiatal pasi, és mutatta felém az álló nagy faszát. A srác barna volt, valószínűleg félig cigány, bár nem biztos. A fasz nagy volt, talán 17 cm és merev. Tétováztam, mert a wc-s pasi ott ült. De mivel nem felém nézett visszaléptem és megálltam a pasi mellett. Továbbra is mutatta a faszt, kínálta. Megfogtam, aztán gyorsan leguggoltam és megcsókoltam a makkot, ott a piszoároknál. Be is kaptam, de ekkor lehúzták a WC-t az egyik fülkében. Gyorsan felálltam és az egyik piszoár elé álltam. Már nyílott is a fülke ajtó a hátam mögött, kijött valaki és ment is ki az előtérbe, aztán ki a WC-ből.

A pasi odahajolt hozzám és mondott valamit, amit én így értettem:

- Három perc és a szádba élvezek!

Az előbb felszabadult fülkéhez fordultam és intettem, hogy jöjjön be utánam.

- Tuti?

- Gyere!

A pasi bejött és már kínálta is újra a sliccéből kiálló merev faszt.

Úgy nadrágban, dzsekiben leültem és bekaptam a faszt. Picit cumiztam, aztán elővettem a telefonom.

- Lefotózhatom? - kérdeztem, a pasi nem válaszolt, de nem tiltakozott.

Készítettem két képet, aztán szopni kezdtem.



Jó volt, merev, pont megfelelő méretű feszes makk, kemény száron. Alig pár percig cumiztam, amikor megrándult a fasz, a pasi előrenyomta a csípőjét és elélvezett a számba. Nagyon fel lehetett már izgulva, mert tényleg gyorsan elélvezett. Lihegett, amikor lefotóztam a számban a gecit,

 

aztán lenyeltem és megköszöntem a szopatást. Ekkor jött a durvább rész:

- Akkor három ezer!

- Mi??

- Mondtam neked, 3 ezer és a szádba élvezek! Azt mondtad jó! Most fizess!

Mondani akartam, hogy félreértettem, tiltakozni, de nem érkeztem, mert folytatta:

- Le is fényképeztél, szóval már ötezer lesz!

- Nem...

- Akarod, hogy botrányt csináljak??

Nyeltem egyet. Nem tudom mi lett volna, ha elkezd kiabálni, tényleg botrányt csinál... Féltem, hogy lebukok, még attól is féltem, hogy megver, bár ez utólag nem túl valószínű egy nyüzsgő aluljáróban... Persze, így utólag, de akkor féltem... Nem mertem tovább ellenkezni, odaadtam neki egy ötezrest.

Elvette, aztán megpaskolta az arcomat:

- Jó kis köcsög vagy, mikor jössz megint? - kérdezte és közben nevetett.

Gyorsan nyitottam az ajtót és kimentem, meg sem álltam a kézmosónál, a wc-s pasi előtt meg elfordítottam a fejem és kisiettem. Felmentem az aluljáróból és megálltam, pár percre.

A szánalmas kis pisilőm merev volt, érzetem, hogy a szalagom vágja és hogy nedvesedik a vége. Fel voltam izgulva a szopástól, de attól is, ahogy megaláztak, hogy milyen gyáva kis köcsög vagyok, hogy hagytam magam megzsarolni. Nem tudom, mi lett volna, ha még több pénzt, vagy az egész tárcámat követeli a pasi? Nem tudom...

Mindenesetre beleegyeztem, hogy fizetek neki, mert így utólag tényleg én érthettem félre a három ezer – három perc és a szádba élvezek szöveget... És még rá is kérdezett:

- Tuti?

És én mondtam, hogy:

- Gyere!

Szóval én voltam a balek, aki azt hallotta, amit akart, félreértette a dolgot. A fényképért viszont a +2 ezer más sima zsarolás volt. De nem mertem tiltakozni, fizettem, mert gyáva kis bugyis vagyok. Lehet, hogy pont ilyenekre utazik a srác a WC-ben...

 

Kérem a Tisztelt Olvasókat, mondják el a véleményüket erről az esetről!

Megérdemeltem, hogy kihasználjanak? Félénk, gyáva kis bugyis vagyok, igazi sissy, aki nem mer kiállni magáért, és a pasi kihasználta, hogy ilyen balek vagyok.

Van olyan az olvasóim között, akivel történt hasonló? Kérem, írjátok meg megjegyzésben, vagy levélben, volt-e hasonló élményetek! Mi a véleményetek az én esetemről?

Így utólag úgy gondolom, hogy megérdemeltem, amit kaptam, hogy kihasználtak, megzsaroltak, megijesztettek. Ez van, ilyen félős, gyáva kis bugyis vagyok, akin látszik, hogy kihasználható. Igazából örülhetek, hogy kaptam egy szép nagy faszt, amit szophattam és sok finom gecit a számba.

A nap folytatását, a mozis élményeket hamarosan közzéteszem.

3 megjegyzés:

  1. Szia Gézuka!
    Hát rendesen beszaladtál a csőbe. Azt hallottad amit akartál hallani. A srác meg nyilván kihasználta. Valószínűleg ismeri már a fajtádat.
    Tanulópénznek jó volt.
    Jó lenne neked már egy stabil kan, aki rendszeresen használna, nevelne. Ezek az alkalmiak, bár nyilván izgalmasak, de nem igazán hasznosak.
    Köcsög üdvözlettel
    Antal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anti!
      Igen, igazad van, nyilván felismerte a pasi, hogy gyáva kis sissy vagyok és kihasználta.
      Persze, jó lenne egy férfi aki rendszeresen használ, de ha nincs?... Az alkalmiak izgalmasak és szerintem hasznosak is, mindig hasznos ha a köcsög szop. Csak elég kevés van, pedig Uram egyre többet követel meg. Nem könnyű teljesíteni a követelményeket.

      Törlés
  2. Szia Gézuka!
    Igen, elég nehéz fejlődni, ha nincs megfelelő partner. Márpedig szopni, fejlődni kell. Urad is a fejlődésed érdekében követelheti a nagyobb teljesítményt. Amennyire én követlek a blogodon, úgy látom jó köcsögként meg is ugrod a szinteket. Ügyes vagy.
    Rendes volt tőled a moziban, hogy nem utasítottad el az öreg puha farkát. Tudom, elvette a lehetőséget más szopás elől. De akkor is szép gesztus volt. Gratulálok. Biztos urad is díjazza majd a gesztust pár extra ponttal.
    Anti

    VálaszTörlés