2024. július 9., kedd

Nyolcadik szopótúra

Július 6-án, szombaton újabb szopótúrán voltam Budapesten a Hegedűs Gyula utcai szexmoziban. Ez már a nyolcadik szopótúrám volt az évben.

Szokás szerint pénteken felkészültem, borotválkoztam, összekészítettem a szükséges dolgokat: melltartót, váltóbugyit, óvszereket stb. Szombat reggel még benéztem chatekre, aztán zuhanyoztam és felvettem az erényövem, felkötöttem a szalagomat, a szokásos, szerencsehozó szopósbugyimat vettem fel.




11:02-re értem a Nyugati aluljáró wc-be, ahol a vénasszony volt, így üres is volt a wc... Pisiltem, megigazítottam az erényövem, szalagomat, készítettem pár képet, aztán indultam a moziba.




11:10-re értem oda. Amikor bementem az előtérben nem volt senki, a 3A és B ajtaja is csukva volt. Bementem a nagyterembe, de nem érkeztem levetkőzni sem, mert jött egy pasi. Köpcös, barna, alacsony, 50-es férfi rövidnadrágban. Leült az egyik fotelbe mellettem és azonnal elővette a farkát, ami így puhán is elég nagynak tűnt. Húzogatni kezdte előttem, kb. egy méterre álltam tőle. Néztem, aztán odanyúltam és megfogtam a még puha faszt. A pasi azonnal engedte, hogy megmarkoljam, aztán letérdeltem és bekaptam. Cumizni kezdtem, a számban állt fel a kb. 16 cm hosszú és elég vastag fasz. A pasi a hátsó fotelben ült, én pedig az átjáróban térdeltem le, így oldalról szoptam. A férfi eltolt, félig felállt, közben hátratolta a fotelét és intett, hogy szemből térdeljek le a térde közé. Letérdeltem, közben levettem a szemüvegem és az ingem. Térdelve szoptam, a pasi a fejemen tartotta a kezét, de nem irányított, hagyta, hogy cumizzak. Erős, szép fasz volt, jólesett szopni. Bevettem torkomig, aztán kiengedtem, közben hol gyengébben, hol erősebben szívtam, simogattam a nyelvemmel. Közben jött valaki, elment mellettünk, aztán visszajött, megállt, nézte a szopatásomat. Nem tudtam felnézni, mert a szopatóm erősen tartotta a fejem. Ahogy szoptam, egyre jobban lihegett, elkezdte emelgetni a csípőjét, dugni a számat. Aztán erősen magára húzta a fejem, hogy a torkomban volt a makkja. Párszor megcsinálta ezt, amikor már öklendeztem, akkor engedett el. Nyeltem, megtöröltem a könnyes szemem, most láttam, hogy egy nagydarab kék pólós pasi nézi a szopatásomat, kb. egy méterről.

Újra bekaptam a faszt és szoptam, megint a magam ütemében. Szoptam, játszottam a nyelvemmel, szívtam. Hamarosan a szopatóm újra a fejemre tette a kezét és dugni kezdte a szám, a torkom. Megint addig csinálta, míg öklendezni kezdtem. Közben megint járkálás volt. A szopatóm elengedett, én levegőért kapkodtam. Láttam, hogy a pasi, aki nézett kiment, helyette egy másik, öregebb, alacsonyabb rövidnadrágos pasi állt ott és nézte a szopatást.

Megint bekaptam a faszt és cumiztam. A szopatóm pár perc múlva újra dugni kezdte a számat, megint öklendezésig. Amikor elengedett nézte, hogy nyelek, levegőt veszek, megtörlöm a könnyes szemem.

- Pihenjünk kicsit - mondta, miközben a még álló faszát eltette. - Majd visszajövök. Jól szopsz!

- Köszönöm - mondtam.

A pasi kiment én pedig körülnézve láttam, hogy az idősebb pasi, aki nézte a szopatásom ott áll az ajtóban és húzogatja a faszát. Nagy volt neki, legalább 18 cm.

Odamentem és megfogtam, aztán letérdeltem előtte és cumizni kezdtem ott az ajtóban. A pasi hátrább lépett, ki a folyosóra, én pedig térdelve mentem utána, a faszt nem engedve ki a számból. Pár percig szoptam így, mikor jött valaki. A kék pólós volt, a másik néző. Utána visszajött az első szopatóm is és beszélgetni kezdtek a pasival, akit éppen szoptam.

- Jól szopik, mi? - kérdezte a szopatómat.

- Jól, jól használja a nyelvét. - dicsért a pasi.

- Dugd a torkára, szereti nyelni a faszt!

Már a nagyszoba padlóján térdelve szopni is nagyon izgató volt, de most itt a folyosón még inkább. Aki belép a moziba, rögtön azt látja, hogy térdelek és szopatnak. A szopatóim beszélgetése rólam pedig még izgatóbb volt. Éreztem, hogy a nevetséges kis pisilőm próbál felállni az erényövben, fájdalmasan nyomódott neki a fém ketrecnek, közben az izgalmi nedveim elkezdtem csorogni belőle. Az erényövbe tett kis vatta tampon felszívta egyelőre.

Még pár percig szophattam, aztán a szopatóm eltolta a fejem.

- Jól szopsz, ügyes vagy. - dicsért meg. - Bocs, de már háromszor elélveztem ma. Majd, lehet később visszajövök. - mondta és kiment.

Leültem. Már ketten szopattak és mindkettő jó fasz volt, de mindketten otthagytak, nem élveztek el a számban. Gondoltam, hogy levetkőzök, de nem volt időm, megjelent a kék pólós és elővette a farkát. Ő megállt mellettem, a fotel mellett és ülve szophattam.

A pasi magas volt és pocakos, a faszt csak a sliccen dugta ki, nem gombolta ki a nadrágját, így nem is tudtam teljesen szájba venni. Nem is tudtam megítélni mekkora, de nem lehetett túl nagy, talán 13-14 cm. Az is zavaró volt, hogy sérve lehetett, vagy valami hasonló, mert a pocakján, a pólója alatt valami kemény, szögletes, fűzőszerű dolog volt, annak nyomódott a fejem szopás közben. Igazából csak a makkját tudtam így bekapni és szívni, de a pasinak ez éppen elég volt, egyre gyorsabban lihegett és hamar elélvezett a számba. Elég sok, kicsit keserű gecit kaptam. Felnéztem, a gecit a számban tartva, de nem törődött velem, megtörölte a farkát, eltette és kiment. Végre, a harmadik szopatóm elélvezett! Lenyeltem a gecit, aztán ittam egy korty vizet. Utána felvettem a melltartómat, levettem a rövidnacim és bugyiban melltartóban ültem vissza a fotelbe. 11:32 volt. Vagyis kb. 20 perc alatt hárman is szopattak, közülük egy elélvezet a számban!

Ültem kicsit, néztem a filmet. Bejött a második szopatóm, megnézett, de nem reagált különösebben, körbesétált és kiment.

Felálltam én is. Kimentem a folyosóra, most nyitva volt a két kis szoba ajtaja, ott lehettek az eddigi szopatóim, azért volt bezárva, amikor megérkeztem. Elől a láncos résznél sem volt senki. Szétnéztem, aztán leültem a kedvenc helyemre a 3A-ban.

Pár percig egyedül voltam, aztán jött valaki, körbe sétált, állt kicsit az ajtómban. Felnéztem, egy kb. 40 éves piros pólós, pasi volt, valami szűk naciban. Ahogy látta, hogy megnézem, elfordult, aztán kiment.

Kicsit később megint jött valaki, ő is megállt az ajtómban, de ahogy hátranéztem továbbment, körbejárta a mozit. Hamarosan mozgást láttam a lyuknál. A pasi állt ott, merev fasszal.

Letérdeltem, és megnyaltam a nagy nedves makkot. A fasz nem volt túl nagy, kb. 15 cm, de vastag volt és nagyon merev, nedves. Biztosan a hetero szobából jött át, ahol verte magának a filmre, aztán átjött, hogy egy köcsög szájába élvezzem.

Bekaptam a faszt és cumizni kezdtem. Hallottam, hogy a pasi felnyög, egészen rátapadt a szopatólyukra, a faszt teljesen átdugta a lyukon és így be tudtam kapni tövig. Szoptam, szívtam, játszottam vele, közben hallottam, hogy egyre jobban liheg. Hamar elélvezett, sok és finom gecit kaptam, amit nyeltem is rögtön, mert csordult ki a számból. Ez a pasi engedte, hogy tisztára szopogassam a lassan lakadó faszt, aztán kihúzta és megtörölte.

- Köszi - mondta miközben eltette a farkát.

- Köszönöm a szopatást! - mondta, de már nem figyelt, ment ki. Ő volt a negyedik szopatóm és a második, aki elélvezett.

Ültem kicsit, aztán körbejártam a mozit. Így csak bugyiban, melltartóban nagyon izgató sétálni a folyosón, benézni a szobákba.

A bejáratnál, a zárható fülkében ott ült a piros pólós, amikor meglátott félrenézett. Úgy gondolom ő is köcsög volt, várt a faszra...

Nyílt az ajtó, én pedig visszamentem a helyemre, mert ott hagytam a táskám. Valaki megállt a hátam mögött az ajtóban. Hátra néztem, az első szopatóm volt. A folyosón állt, húzogatta a farkát. Felálltam és odamentem. Megfogtam a farkát, de eltolta a kezem és rám szólt:

- Térdelj le! Szopjad!

Engedelmeskedtem, letérdeltem ott a folyosón és bekaptam a már ismerős faszt. Most nem engedett cumizni, azonnal megfogta a fejem és egyre gyorsabban kezdte baszni a számat, néha lenyomva a makkját a torkomra, miközben egyre jobban lihegett. Pár perc szájbaszás után már alig kaptam levegőt, tiltakozni akartam, időt kérni, de akkor teljesen magára húzott, felnyögött és teleélvezte a számat. A geci egy jó részét azonnal lenyeltem, ahogy kis levegőt kaptam, de a többivel is tele volt a szám, ki is csordult az államra. A pasi hátra lépett, elhúzta előlem a lankadni kezdő faszát. Felnéztem, láttam, hogy a piros pólós nézte a szopatásomat. A szopatóm megtörölte a farkát, aztán eltette és kiment. Én lenyeltem a maradék gecit, aztán felálltam és bementem a szobámba. Leültem, ittam kis vizet. Néztem kicsit a filmet, aztán újra körbesétáltam a moziban. Egyedül voltam, a piros pólós is kiment. A telómra néztem, 12:20 volt. Néztem a filmet, közben éreztem, hogy a kis pisilőm fáj, töri az erényöv. A bugyim teljesen átázott. Vártam még kb. negyed órát, de nem jött senki. Ezért levettem a melltartómat, levettem a bugyimat, megtörölgettem az erényövemet és egy zsebkendődarabot dugtam a ketrecbe tamponként. Aztán felvettem a magammal vitt tiszta bugyit. Felvettem nacimat, ingemet, ittam egy kis vizet, aztán 12:42-kor kijöttem a moziból.

Négy fasz volt a számban és ebből három élvezett el, vagyis három eredményes, érvényes szopásom lett, ezzel a periódusom felénél teljesítettem , sőt eggyel túlteljesítettem a tíz kötelező szopást. De sajnos most sem baszott meg senki. Nem tudom, nem kell a seggem senkinek... Talán legközelebb akad valaki, aki faszra húz... Remélem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése