2024. július 29., hétfő

Végre megdugtak!

Július 27-én, szombaton újabb szopótúrán voltam Budapesten a Hegedűs Gyula utcai szexmoziban. Előzőleg chaten megbeszéltem egy pasival, hogy ott találkozunk, szopat és megbasz engem, de nem jött el. De így is sikeres volt a mozizás, mert végre megbasztak!

Szokás szerint pénteken előkészültem a mozizásra, borotválkoztam, most a kis pisilő környékét nem borotváltam, mert elég simának ítéltem meg, nem akartam a bőröm ingerelni... A sissypuncinál is eléggé sima volt. Eltettem a melltartómat, gumikat, síkosítót, dobozt a használt óvszernek, tiszta bugyikát.

Szombaton korán keltem, beléptem netre, aztán zuhanyoztam és utána felvettem az erényövet, felkötöttem a szalagomat. Most fehér bugyit vettem fel, a kedvenc rózsaszín szopósbugyim műszálas és ilyenkor borzasztóan izzad benne az ember... Ezt a bugyit csere bugyinak szoktam magammal vinni, kényelmesen elfér benne az erényöves kis pisilőm, elől csipkés, szép kis bugyika.




Építik a vasutat, így 15 perc késéssel érkeztem, 11 körül voltam a Nyugati WC-ben. 11:01-kor készítettem az első képet magamról erényövben. Szokás szerint fotóztam párat az ajtóra írt hirdetésekről. Ezek a kiírások mindig felizgatnak. Pisiltem, megigazítottam magamon az erényövet, szalagot, bugyit, aztán indultam a moziba.







Kb. 11:12-re értem oda. Amikor bementem elég sokan voltak. A belépés után jobbra, a zárható fülkében ült egy pasi. A 3A ajtajában egy másik pasi állt, alacsony, kb. akkora, mint én kisebb pocakkal. A 3B-ben ugyanaz a köcsög ült, aki a legutóbb is végig ott volt, míg moziztam. A nagyteremben egy öreg ült elől, teljesen ősz, szemüveges bácsi, 70 feletti. A második fotelben is ült egy pasi, de ő, amikor bementem éppen állt el és kiment a moziból. Körbejártam aztán megálltam a 3A ajtajánál. A pasi, aki ott állt arrébb lépett, én pedig bementem. A fotel a szoba közepén volt, fogtam és a jobb falhoz, a lyuk mellé tettem, aztán leültem. A pasi beljebb jött, megállt mellettem. Felnéztem rá, kb. 45-50 közötti, pasi volt, rövidnadrág, póló, oldaltáska. A naciján át látszott, hogy áll a farka. Így néztük kicsit a filmet, aztán odanyúltam és megérintettem a farkát a nadrágon át. Kemény volt. A pasi semmit nem reagált. Erősebben megmarkoltam, most sem reagált. Akkor letérdeltem elé és kigomboltam a nadrágját, lehúztam a cipzárt. Hagyta, hogy csináljam, semmit nem mondott, nem tett. Felemeltem a pólót, aztán a bokszerét is lehúztam. A farka elég kicsi volt, azt hiszem nem lehetett sokkal nagyobb a kis pisilőmnél, talán 12 cm. Erősen szőrös volt a töve. Kellemes, férfias tusfürdő illata volt. Nem túl nagy, de igazi fasz volt, kemény, merev. Amikor megnyaltam, akkor reagált először a pasi, felsóhajtott, megmozdult, úgy állt meg, hogy jobban hozzáférjek. Bekaptam a faszt és cumizni kezdtem. Tövig bevettem, kényelmesen elfér a számban. Kiengedtem a számból, végignyaltam a szárát, aztán újra bekaptam és erősen szívni kezdtem. Közben letettem a szemüvegem, hogy jobban hozzáférjek. A pasi a falnak dőlve áll, hagyta, hogy szopjam. Kicsi, de kemény és igazi fasz volt. Nem kellett sokat szopnom, pár perc után éreztem, hogy lüktet, megrándul a számban és elélvezett. Sok és elég finom gecit kaptam. A pasi rögtön kihúzta a faszt és elfordult, láttam, hogy kis geci még megjelenik a makk hegyén, lenyaltam volna, de elfordult, megtörölte a faszt, eltette és már ment is ki. Én még gecivel a számban térdeltem. Most nyeltem le, megtöröltem a számat, felnéztem. A szomszéd szobából a másik köcsög nézte a szopatásomat, most ellépett a lyuktól és leült a padra. Én is leültem, megnéztem a telóm 11:21 volt. Gyors kezdés volt, az első sikeres szopáson 10 per alatt túl voltam.

Ittam egy korty vizet, aztán levettem az ingem, felvettem a melltartómat. Kicsit ültem, aztán kimentem a folyosóra. A pasi az első fülkéből eltűnt, az öreg ott ült a nagyteremben és ott ült a pasi a 3B-ben is. Bementem a nagyterembe, leültem a második fotelbe, néztem kicsit a filmet, legfeljebb 1-2 percig, mert újra jött valaki. Illetve többen is jöttek gyors egymásutánban. Valaki bement a 3A-ba, aztán valaki a 3B-be. Vártam kicsit, aztán odamentem én is. A 3A ajtaja be volt zárva, a hangokból ítélve ketten voltak bent. Benéztem a 3B-be, a köcsög a padon ült, a lyuknál pedig egy nő állt és nézett át a 3A-ba. Legalábbis elsőre azt hittem nő, annyira nőies volt. Szőke hosszú haj, ami lófarokba volt kötve a fején, gömbölyű segg, női táska, női papucs a lábán. A helyen, helyzeten kívül, hogy egy homo moziban egy lyukon át nézi a másik szobában dugó pasikat a széles válla, és amikor megfordult az arca bizonytalanított el. De annyira nőies volt, hogy csak amikor elővette a sliccen át a farkát és húzogatni kezdte, akkor fogadtam el teljesen, hogy nem nő. Nem láttam jól mekkora a farka, félig takarta a teste és a keze is. Amikor közelebb léptem eltetet a farkát, de tovább nézte a lyukon, hogy a másik szobában dugnak. Én is maradtam még, se a köcsög, se a nőies srác nem törődött velem. Akkor mentem ki, amikor hallottam, hogy újra jön valaki. Bementem a nagyterembe, ahonnan az öreg eltűnt időközben, és leültem a második fotelbe. Hamarosan jött egy pasi, megállt a falnál, a fotelem magasságában, rám nézett, aztán elővette a farkát és játszani kezdett vele. A pasi öreg volt, 65-70 között. Sötét nadrág, sötét, bő pólóing, ősz haj. Közelebb ültem, aztán felálltam és odalépve megfogtam a faszt. Még puha volt, nem volt nagy, a töve szőrös. Letérdeltem és bekaptam a puha faszt. A számban gyorsan felállt. Cumizni kezdtem. Kellemes volt. Kis idő után az öreg eltolta a fejem.

- Várj, leülök. Térdelj elém! - mondta és leült a fotelbe. Letérdeltem, közben levettem az ingem és a szemüvegem. Az öreg ült a fotelben kényelmesen elnyúlva, kigombolt nadrággal, kivett fasszal, én pedig térdeltem előtte és a combján megtámaszkodva szoptam. A fasz már teljesen merev volt. Nem volt nagy, kb. 15 cm lehetett és elég vékony is volt, kicsit görbe, ívben hajolt hátrafelé. Jó volt szopni, ha teljesen bevettem, akkor a torkomig ért. Leengedtem egészen mélyre, aztán ki, közben szívtam, simogattam a nyelvemmel. Az öreg felsóhajtott, nyögött, élvezte, ahogy szopom. Kis idő múlva eltolt, felállt és letolta a nadrágját és bokszerét is. Gyorsan én is levettem a nadrágomat és bugyiban, melltartóban térdeltem le újra szopni. Éreztem, hogy az izgalmi nedveim folynak a kis pisilőmből, átáztatják a bugyimat. Pár percig szoptam, aztán az öreg e fejemre tette a kezét és lenyomta a fejem, elkezdte a csípőjét emelgetni, megbaszta a számat. Nem volt rossz, mert nem volt túl nagy a fasz, pont jó volt, hogy a számat, néha a torkomat dugta. 1-2 perc múlva elengedte a fejem, én pedig felnéztem.

- Nagyon jól szopsz! - dicsért meg - Ügyes vagy!

- Köszönöm szépen - mondtam.

- Pihenj kicsit, szétnézek, mindjárt jövök - mondta az öreg, közben felállt és felhúzta a nadrágját, aztán kiment.

Egyedül voltam, megnéztem a telót, 11:45 volt. Kimentem a folyosóra, a köcsög ott ült a 3B-ben, a 3A üres volt, a nőies srác pedig az első fülkében a fotelben elnyúlva hevert, nézte a filmet. Izgalmas volt csak fehérneműben járni a folyosón.

Nyílott a bejárati ajtó, visszamentem a nagyterembe és leültem a fotelbe. Az öreg jött vissza. Rögtön tolta le a nadrágját, én pedig felálltam, átadtam a helyem neki. Leült, bokáig letolt nadrággal és bokszerrel, én pedig letérdeltem, levettem a szemüvegem és bekaptam a faszt, ami most megint puha volt, de gyorsan felállt. Szoptam a faszt, közben láttam, hallottam, hogy járkálnak körülöttünk. Nem néztem fel, szemüveg nélkül úgysem láttam volna jól. Volt, aki megállt, nézte, ahogy szopom az öreget, aztán ment tovább. Utána megint jött valaki, aki megállt mellettünk, aztán leült az öreg mellé. Most már felnéztem: a szőke, nőies srác volt. Közelről nézte a szopást, aztán odanyúlt, megfogta az öreg faszát, miközben cumiztam. A keze is nőies volt. Keskeny kézfej, teljesen szőrtelen, hosszú, vékony ujjak. Egy pillanatra kiengedtem a számból a faszt és megpusziltam a kezét, aztán szoptam tovább.

1-2 percig játszott így a fasszal, húzogatta, tolta a számba, aztán elvette a kezét, felállt és kiment. Sajnáltam, tetszett nekem ez a szöszi. Szívesen szoptam volna együtt vele és persze szívesen szoptam volna őt is. Az öreg jó darabig szopatott, közben sóhajtozott, néha dicsért. Jó így szopni, mert nem kell nyújtózkodni, kényelmesen elérni a faszt, nem fájdul meg könnyen az ember nyaka, háta. Viszont egy idő után már fájni kezdett a térdem, jó lett volna a szopópárna, amit nem hoztam, mert nyáron nem hideg a padló... Kiengedtem a számból a faszt és felegyenesedett. Az öreg rám nézett, aztán szólt, hogy pihenjünk kicsit.

Leültem mellé és lassan húzogattam a farkát.

- Nagyon jól szopsz! - dicsért meg újra - Gyakran jössz szopni?

- Kb. havonta járok fel, vidéki vagyok.

- Nagyon ügyes vagy!

- Köszönöm szépen! Igyekszem, szeretek szopni.

- Látszik, hogy sokat gyakoroltál! - nevetett fel az öreg.

Nevettem én is, aztán megkérdeztem:

- Szeretnél megbaszni?

- Szeretnéd?

- Igen, kérlek!

- Van gumid?

- Igen!

- Jó, szopjál még kicsit, aztán megduglak!

Izgatottan térdeltem le újra és szopni kezdtem a merev faszt. Elképzeltem, milyen érzés lesz ha belémhatol, mozog a sissypuncimban és megint folyni kezdett a kis pisilőmből az izgalmi váladék. Szoptam, közben visszajött az öreg és leült az első fotelbe, félig a szopást, félig a filmet nézve. Jött valaki, nézte 1-2 percig a szopatást, aztán ment tovább. A szöszi sajnos nem jött vissza. Egy idő múlva az öreg újra a fejemre tette a kezét és a csípőjét emelgetve baszni kezdte a számat. Pár perc után eleresztett, és amikor felnéztem szólt:

- Menjünk át a másik szobába és megduglak!

Fel is állt, felhúzta a nadrágját és kiment a folyosóra, de visszajött. - Vannak bent, gyere ide a fülkébe! – mutatott a szopófülkére és be is lépett.

Utána mentem, közben már letolt nadrággal leült a székbe.

- Húzz rá egy gumit és ülj bele! - utasított.

Elővettem a gumit és a síkosítót. Levettem a bugyikámat, és előbb síkosítót kentem a lyukamra, be is ujjaztam kicsit, aztán letettem a táskámba és feltéptem a gumi tasakját. Elővettem a gumit és leguggoltam a fasz előtt. Előbb szoptam kicsit, hogy teljesen kemény legyen, aztán ráhúztam a gumit. Megfordultam és lassan ráereszkedtem a faszra. Egyik kezemmel a szék karfájára támaszkodtam, míg a másikkal irányítottam a faszt a sissypinámhoz. Elhajlott, elcsúszott, elég nehezen találtam bele a lyukamba, nem volt a legkedvezőbb helyzet így, de megoldottam. Végül éreztem, hogy a makk a lyukamat feszíti. Akkor ráereszkedtem. A behatolás kicsit fájt elsőre, mert túl gyors volt, nem bírtam már tartani a saját súlyom, így rögtön tövig belémhatolt a fasz. Felnyögtem, aztán kicsit megpihentem, felnyársalva, az öreg ölében ülve.

- Mozogj! Mozgasd a segged! - parancsolt rám, én pedig felemelkedtem és fel-le mozogni, lovagolni kezdtem a faszon.

Kellemes volt, jó volt érezni, hogy mozog bennem a fasz, mint egy dugattyú. A kis pisilőm folyamatosan nedvesedett, éreztem, hogy a váladék csorog le, ahogy az erényövbe zárt kis szerencsétlen lengett a mozgásom ütemére. Egy ideig így lovagoltam, de aztán az öreg rám szólt, hogy szálljak le, mert görcsöl a combja.

Kiegyenesedtem, a fasz kicsúszott a kis sissypinámból. Lihegve álltam ott a szűk helyen. Az öreg is lihegett, felállt, nyújtózott, aztán szólt, hogy dőljek a falnak és pucsítsam ki a seggem. Előredőltem, ő pedig hátulról dugta a faszt a seggem közé. Nem találta a lyukat, túl magasan próbált behatolni. Bal lábbal feltérdeltem a székre, miközben két kézzel széthúztam a seggem, mutatva a sissypinát. Majd egyik kezemmel hátranyúltam és irányítottam a faszt a lyukamhoz. Így már betalált és be is hatolt. Már nem fájt, az előző lovaglás során megfelelően kitágult a sissypuncim. A fasz behatolt, aztán ütemesen baszni kezdett.

- Mozogj! Mozogj a faszon! - Utasított lihegve az öreg.

Pucsítottam, mozogtam, előre-hátra és körkörösen is mozgattam a seggem. Az öreg lihegett, nyögött és újra mozogni, baszni kezdett.

Közben a lyuk előtt megállt valaki, leguggolt, benézett, aztán benyúlt és tapogatni kezdte a seggem, igyekezett közénk nyúlni, megfogni az öreg faszát, de az tövig a puncimban volt. A szöszi volt az, felismertem a keskeny ápolt kezéről. Kis ideig így tapogatott és figyelt minket, de az öreg egyre gyorsabban baszott, nem tudtam vele foglalkozni. Jó volt, ahogy megbaszott, egyre jobban élveztem. Éreztem, hogy a szánalmas kis pisilőmből folyik a váladék, miközben egyre jobban próbál felállni az erényövben. Az öreg megfogta a csípőmet és így dugott. Elég sokáig, már kezdtem attól félni, hogy a kis vacak pisilőm elfolyik, mert teljesen kitöltötte már az erényöv ketrecét, éreztem, hogy nekifeszül miközben folyamatosan csöpög belőle a váladék. Az öreg újra tövig belém vágta a faszát, majd kihúzta, eltávolodott.

- Elélveztél? - kérdeztem lihegve.

- Nem - válaszolta - de most már inkább szopjál megint!

Megfordultam, láttam, hogy már lehúzta az óvszert a faszról és a kezembe nyomta.

- Gyere ki, leülök a fotelbe és szopjál! - mondta az öreg és kilépett a fülkéből.

Kicsit lihegtem még a fülkében a falnak dőlve, aztán kidobtam a gumit a szemetesbe. Ha teleélvezi, akkor hazahoztam volna, hogy majd megegyem a gecit, de így nem volt semmi értelme. Bugyi nélkül, csak erényövben, szalaggal és melltartóban jöttem ki a fülkéből. Mire odaértem az öreg a fotelben ült, merev fasszal és a filmet nézte. Az első fotelben ott ült a másik öreg, aki eddig is csak néző volt.

Letettem a hátizsákom és letérdeltem, bekaptam a faszt. Gumi íze volt, de pár nyelés után minden normális volt már. Szoptam, majd az öreg újra lenyomta a fejem és dugni kezdte a számat, torkomat. Utána újra szophattam. Amikor elfáradtam kinyújtóztam és felegyenesedtem.

- Ülj le kicsit, pihenj! - mondta az öreg. - Nagyon jó a szád!

- Köszönöm! Dugni nem volt jó?

- De, az is jó. Csak az nagyon fáraszt. És nagyon jól szopsz! Látszik, hogy szereted a faszt.

- Köszönöm. - mondta, közben megfogtam a farkát és húzogatni kezdtem.

Kis idő múlva rám szólt:

- Na, térdelj szépen és szopjál!

Letérdeltem és bekaptam a faszát. Szoptam, legjobb tudásom szerint, majd hagytam, hogy dugja a számat. Ezt hosszú ideig csináltuk felváltva, míg egyik száj-torok dugás közben erősebben nyomta le a fejem, egyre jobban lihegett, majd elélvezett. Kevés gecit kaptam és alig volt íze, csak kicsit sűrűbb folyadék volt, a pár csepp ami a számba került. Lenyeltem, majd felnéztem az öregre, aki lihegve ereszkedett vissza a fotelbe.

- Ügyes vagy! - mondta lihegve, aztán felállt, felhúzta a nadrágját, megigazította a pólóját, megborzolta a hajam.

- Szia! Remélem, találkozunk még! - mondta és kiment.

Én még térdeltem, most egyenesedtem fel. Felvettem a bugyim, felvettem a szemüvegem, ittam egy korty vizet, aztán megkerestem a telóm és megnéztem, 13:17 volt. Az öreg több mint másfél órán át használt.

Egyedül voltam a nagyszobában, ültem a fotelben, pihentem. Pár perc múlva kimentem a folyosóra, a két kis szoba üres volt, a bejáratnál a zárható fülke ajtaja be volt zárva és dugás hangját hallottam. Pillanatra megálltam az ajtónál, de aztán nyílott a bejárati ajtó, én pedig visszasiettem a hátizsákomhoz a nagyszobába. Egy nagydarab pasi jött be, póló, rövidnadrág. Körbejárt, megnézett, hogy bugyiban, melltartóban ülök ott, aztán kiment. Én ültem, néztem kicsit a filmet, pihentem. Nemsokára megint jött valaki, a szöszi. Egy pillanatra megállt az ajtóban, megnézett, aztán kiment. Felálltam, hogy utána megyek, de kiment a moziból. Egy vékony, huszonéves pasi igazgatta a nadrágját az első fülkében, ő dughatta meg a szöszit. Rám nézett, aztán elfordult. Én visszamentem a helyemre a nagyszobába.

Fáradt voltam, az öreg nagyon megdolgoztatott.

Levettem a melltartómat, megtöröltem az erényövet és a kis pisilőm végét, majd egy letépett zsebkendő darabot dugtam az erényövbe, tamponként, hogy felszívja a nedveket. A maradék vizemmel megnedvesítettem egy zsepit, megtöröltem az arcom, kezem és a seggem is, aztán felvettem az ingem és a nadrágom.

13:37-kor mentem ki a moziból. Vettem magamnak egy flakon ásványvizet, aztán visszamentem a Nyugati aluljáró WC-be.





Itt vettem el az erényövem, lefotóztam magam, aztán elmentem enni és 16:25-ös vonattam hazajöttem.

Igaz, hogy csak két fasz volt a számban és két fasz élvezett el a számban, de akkor is eredményesnek tartom ezt a mozizást, mert Uram elfogadta a megbaszásomat.

Így a periódusomban eddig 12 sikeres szopásom és egy baszásom van. Még egyszer kell megbaszatnom magam a periódus teljesítéséhez, hogy kiérdemeljem a szánalmas kis pisilőm elfolyatását.

Remélem a következő alkalommal sikerül!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése