2024. augusztus 26., hétfő

Újra moziztam, szoptam

Szombaton, augusztus 24-én, egy héttel a legutóbbi szopótúrám után, újra ott voltam a Hegedűs Gyula utcai szexmoziban, hogy szopjak és megbaszassam a sissypinámat. 

Pénteken leborotváltam a kis pisilő és a sissypina környékét, összekészítettem a holmimat, aztán szombat reggel még benéztem netre, utána zuhanyoztam, felvettem az erényövem, felkötöttem a szalagomat, bugyit vettem fel és elindultam Pestre.




10:43-kor már a Nyugati WC-ben voltam. A pasi volt a wc-s bácsi, de sajnos nem volt bent senki, sokat meg nem akartam várni. Készítettem pár képet, pisiltem, megigazítottam az erényövem, szalagomat és indultam tovább a moziba.







10:54 kor mentem be. Ahogy beléptem, rögtön az előtérben a láncos résznél állt egy köpcös pasi rövidnadrág, póló és baseball sapkában és a travi filmet nézte. A keze a naciján volt, fogdosta magát. Egy pillanatra megálltam, megnéztem és a filmre is felnéztem, aztán körbejártam a mozit. A 3A-ból éppen kilépett egy magas férfi, farmerben, ingben. A 3B-ben ott ült a kövér köcsög, akivel a múlt héten is találkoztam, akkor kicsit cumiztam is a farkát, de aztán elvette, kiment. Most ott ült, várt... A nagyszobában egy nagydarab pasi ült az egyik fotelben elnyúlva, nézte a filmet.

Körbejártam, aztán visszamentem a láncos részhez, ahol már a 3A-ból kijött magas pasi is ott állt. Megálltam mellettük, aztán előreléptem és a láncok közt átbújva leültem a fotelbe. Hátrafordultam, láttam, hogy a köpcös, sapkás pasi kiveszi a farkát és verni kezdi. Néztem pár pillanatig, aztán felálltam, közelebb léptem. Felé nyúltam és megfogtam a farkát. Kb. 15 cm lehetett, vastag volt és nagyon kemény. A töve szőrös, de rövidre nyírva. A makkja nedves a váladéktól. A pasi nem lépett közelebb, így átbújtam a láncok közt, ki a folyosóra és letérdeltem elé. Közel hajoltam, kellemes illata volt. Megnyaltam a nedves makkot, aztán bekaptam a faszt. A fasz elég nagy volt, vagyis átlagos, csak vastagabb, de mégis rossz volt szopni, mert a pasinak nagy pocakja volt, amitől alig tudtam hozzáférni, jóformán csak a makkot tudtam bekapni és szopni.

A magas pasi ott állt és nézte a szopást. Levettem a szemüvegem, hogy jobban hozzáférjek a faszhoz, aztán szinte a pasi pocakja alá bújtam, úgy szoptam. A pasi teljesen passzív volt, semmit nem csinált csak hagyta, hogy szopjak. Én cumiztam, szoptam, a nyelvemmel simogattam a makkot, próbáltam mélyen beengedni a számba, amennyire a pocaktól lehetett. Szívtam erősen, gyengédebben, megint erősen. Szopás közben a magas pasi végig nézett. Néha nyílt az ajtó és jött valaki, ilyenkor a szopatóm először elhúzódott volna, de én szoptam tovább, így legközelebb már nem törődött azzal ha valaki jött, vagy hogy a vásárlótérből belátni, amikor nyitva az ajtó. A nagydarab pasi is kijött a nagyszobából és nézte kicsit a szopatásomat, aztán kiment. Közben a szopatóm kezdett egyre jobban lihegni, felnyögött, aztán megfogta a fejem, erősen a faszára húzta és elélvezett. Sok, keserű gecit kaptam, amit muszáj voltam rögtön nyelni, mert a pasi tartotta a fejem. Mikor végre elengedett és kihúzta a faszát, már lankadt volt a farka.

Én felálltam, vettem fel a szemüvegem, amikor a magas pasi, aki végignézte a szopatásomat, intett és elindult a 3A szobába. Vettem a hátizsákomat és mentem utána. A pasi megállt a falnál és letolta a farmerét és a bokszerét térdig. A farka kb. 17-18 cm lehetett, borotvált és már keményen állt. Letérdeltem, levettem a szemüvegem és bekaptam a nagy faszt. Csak kicsit hagyott szopni, aztán megfogta a fejem és mozgatni kezdte a faszon. Én rászorítottam az ajkaimat a fasz szárára és ahogy a szopatóm mozgatta a fejem, úgy szívtam, simogattam a nyelvemmel a makkot. Valaki bejött, megállt előttünk, de nem láttam ki, nem értem rá vele foglalkozni, mert a szopatóm egyre intenzívebben dugta a számat. Hamar lihegni kezdett, a kezével még erősebben szorította a fejem és gyorsabban mozgatta a faszon. Szerencsére hamar elélvezett, mert ebben a pózban nem kaptam levegőt és mozdítani sem tudtam a fejem. Mélyen a torkomra lőtte a gecit, amit le is nyeltem, aztán amikor lazult a szorítása a fejemen kitátottam a szám és könnyes szemmel levegőért kapkodtam. A pasi közben megtörölte a farkát, eltette és kiment. Egyedül voltam a szobában, az a pasi is kiment, aki kicsit nézte a szopatásomat. Felvettem a szemüvegem és fel akartam állni, amikor bejött az öreg, aki múltkor is, és régebben is sokszor szopatott már. Elővette a farkát és elém állt. Bekaptam, még puha volt. Szopni kezdtem és gyorsan fel is állt a számban a fasz. Közben az öreg megszólalt:

- Jól megbaszta a szádat az előbb a pasi. Nagy fasza volt, nem is láttam, mert lenyomta a torkodba? - kérdezte.

- Nagy - mondtam, miközben felnyúltam megfogtam a farkát és kivettem a számból, hogy válaszolni tudjak.

- Kaptál gecit?

- Igen, a torkomba folyt - mondtam.

- Na, szopjad, majd kapsz tőlem is!

Bekaptam a faszt, ami már merev volt és tovább cumiztam, de nem hagyta sokáig, elvette és hátrébb lépett.

- Megyek, körbenézek - mondta és eltette a farkát, kiment.

Én felvettem a szemüvegem, megnéztem a telóm: 11:25 volt. Fél órája voltam a moziban és már három fasz volt a számban, kettő el is élvezett. A bugyim rendesen átázott az izgalmi váladékaimtól, a rövidnacin is látszott egy nedves folt. A kis pisilőm eléggé fájt, ahogy az erényöv szorította.

Eddig időm sem volt átöltözni, most levettem az ingem, felvettem a melltartómat, levettem a rövidnacim, bugyiban, melltartóban mentem ki a folyosóra körülnézni. De gyorsan vissza is mentem a helyemre a hátizsákomhoz, mert jött valaki. Visszamentem a 3A-ba, leültem és láttam, hogy a folyosón a dagi köcsög jön. Benézett, aztán továbbment és leült a 3B-ben. Megint jött valaki, az öreg jött vissza, bejött elővette a farkát. Bekaptam, szopni kezdtem, közben láttam, hogy a 3B-ben a köcsög a lyukhoz jön és néz minket, ahogy az öreg szopat. Ő is észrevette és úgy fordított, hogy a másik szobából jól lehessen látni a szopatást. Kis idő múlva ott is hagyott az öreg:

- Megyek, hátha át tudom hívni ide - mondta és eltette a farkát, kiment.

Pár perc múlva visszajött, de csak megállt az ajtóban és szólt:

- Megyek kicsit a másikba, majd jövök.

Én ültem, néztem a filmet, a másik szobában pedig ott ült a dagi köcsög és ő is a filmet nézte.

Kimentem a folyosóra szétnézni. A nagydarab pasi, akit érkezéskor láttam, most a bejárat melletti zárható fülkében ült és nézte a travi filmet. Fekete farmerben és fekete pólóban volt, tetoválásokkal a karján. Felé indultam, de intett, hogy tűnjek el. Visszamentem a szobámba, leültem. Kis idő múlva jött valaki, megállt az ajtóban. Felnéztem, egy 40 körüli, magas, szemüveges pasi volt farmerben, pólóban. Ismerősnek tűnt, lehet, hogy találkoztunk már a moziban. Tovább ment, körbejárhatta a mozit, aztán benézett a 3B-be. Hallottam, hogy beszél valamit a dagival.

Közben visszajött az öreg, behúzta maga mögött az ajtót és letolta a rövidnadrágját és alsóját. Gyorsan letettem a szemüvegem és letérdeltem elé. Úgy állt, hogy a másik szobából jól lehessen látni a szopatást. Gyorsan felállt a fasza és elkezdte a szokásos utasításait, hogyan szopjam:

- Csak a makkját, erősen, még erősebben! Vedd be tövig! Úgy, használd a nyelved...

Engedelmesen csináltam, amit mond, közben láttam, hogy a másik szobából néznek, odafordultam, a magas pasi nézett. Az öreg most nem akarta áthívni, nem érdeklődött a másik szoba iránt, a szopatással foglalkozott. Utasítgatott, megfogta a fülem és húzta rá a fejem a faszára, aztán hagyott megint szopni. Sokáig használt, mint szokott, a végén egyre gyorsabban lihegett, nagyokat nyögött, tudtam, hogy rögtön elélvez. Aztán felhördült és miközben az egész teste megfeszült és reszketni kezdett, elélvezett. Megint sok gecit kaptam tőle, aznap még biztosan nem élvezett el. Szokás szerint finom volt a gecije. Megmutattam a számban, aztán lenyeltem, míg az öreg a falnak dőlve összeszedte magát.

Felhúzta a nadrágját, aztán intett és elindult kifelé.

- Köszönöm a szopatást! - szóltam utána.

Mosolyogva visszafordult:

- Szia, szopós! - mondta, aztán kiment.

Felvettem a szemüvegem, ittam egy korty vizet, megnéztem a telót: 12:24 volt. A kis pisilőm egyre jobban fájt. Nagyon szorította az erényöv. Kimentem a folyosóra, körülnéztem a moziban. A 3B és a nagyszoba üres volt, az előtérben a láncos részen ott ült a magas szemüveges pasi, a zárható fülkében pedig a tetovált nagydarab pasi.

Visszamentem a szobámba. Pár pillanat múlva a magas szemüveges bejött utánam, behúzta az ajtót és megállt a fotelem előtt. Én letettem a szemüvegem és letérdeltem. Erre kivette a farkát a sliccen át. Nagy volt és merev. Legalább 17-18 cm lehetett. Megnyaltam a makkot, aztán bekaptam és cumizni kezdtem. A pasi felsóhajtott, aztán kigombolta a nadrágját, kiszabadította a farkát, így jobban hozzáférhető lett. Be is vettem mélyen, majdnem tövig, a torkomra. A pasi megint sóhajtott, a fejemre tette a kezét és engedte, hogy szopjam. Simogattam a nyelvemmel, szívtam, kiengedtem a faszt és végignyaltam, majd újra mélyen bevettem és hol gyengébben, hol erősebben szoptam. Hallottam, hogy jön valaki, a másik szobából valaki nézte a szopatásom. Szoptam tovább, a pasi továbbra is passzív volt, engedett szopni egészen addig, míg elélvezett. Sok gecije volt, kicsit keserű, de finom. Kiengedtem a faszt a számból és megmutattam a gecit a számban, aztán lenyeltem és visszafordultam a még merev, nedves faszhoz. Újra bevettem, finoman cumiztam kicsit, aztán kiengedtem a számból és lenyalogattam. Végül a pasi eltolt:

- Köszi! - mondta.

- Én köszönöm! - válaszoltam.

A pasi megigazította a farmerét és kiment. Én ittam egy kis vizet. Most már folyamatosan, nagyon fájt a kis pisilőm. Ránéztem a telóra: 12:38 volt. Kinéztem a folyosóra: a 3B-ben ott ült a kövér köcsög, más nem volt bent.

Leültem és vártam, néztem a filmet. A kis pisilőm egyre jobban, folyamatosan fájt. Amikor kb. 10 percig nem történt semmi, nem jött senki, nem vártam tovább. Levettem a melltartómat, levettem a bugyim. A nedves átázott bugyikámmal megtörölgettem az erényövet. Megigazítottam magamon, de így is fájt a kis pisilő. Egy letépett zsepidarabot tettem be tamponnak az erényövbe, tiszta bugyit vettem fel, felvettem az ingem és 12:56-kor kijöttem a moziból és siettem a Nyugati WC-be levenni az erényövet, de már a járás is fájdalmat okozott, mert dörzsölődött az erényöv.

Sikertelen volt a mozizás, újra csak szopótúra lett belőle, nem basztak meg. Nem bírtam tovább várni... Az utolsó kb. 20 percben semmi nem történt és nem volt semmi biztató jel arra, hogy fog... Négy faszt szophattam és mind a négy elélvezett a számban. Ez jó, de nem basztak meg.

Így a jövő hét végén is meg kell próbálnom, az lesz a 16-ik hét. Ha akkor megdugnak utána már lehet folyatni a szánalmas kis pisilőmet, ha Uram megengedi.

 Később délután elmentem a Király utcai szexmoziba. Nem mozizni, csak megnézni, érdeklődni. Nincs messze, a Király utca elején, kb. 15 perc séta a Nyugatitól. A bolt sokkal nagyobb, mint a Hegedűs, de szinte üres... Egy unott pasi volt az eladó, egy pasi nézelődött. 10-től van nyitva, van mozi terem és vannak kabinok, a mozi 1500 Ft. Lehet, hogy legközelebb kipróbálom, ott kezdek, és ha nem jó, nem tetszik, akkor átmegyek a Hegedűsbe. Csak megdugnak a két hely közül valahol!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése