2019. január 10., csütörtök

2019 első periódusa

Miután Uram megállapította az új szabályokat a pontgyűjtésre és a kis pisilőm folyatásra vonatkozóan, kijelölte az első periódust is és meghatározta  a hetente megszerzendő pontszámot.

Az első periódusom 6 hetes, és minden héten 120 pontot kell elérnem, hogy érvényes legyen az adott hét.

Nagy feladat, mivel a 6 hetes időszak előtt, év végén 3 hétig nem folyathattam a kis pisilőmet, az átállási időszak volt. Utoljára 2018 december 9-én folyattam a kis pisilőt, a 6 hét pedig majd február 10-én jár le, vagyis utána tudom majd újra lefolyatni, ha addig sikerül minden héten elérnem a 120 pontot, ami új rendszerben nem könnyű feladat. Természetesen nagyon igyekszem mindent megtenni, hogy sikerrel járjak.

Az első héten sikerült is teljesítenem a követelményeket, az alábbi táblázat szerint.


A héten kedden két kötelező gyakorlat is elmaradt, de akkor még nem tudtam, hogy a pisiivás is napi kötelező lesz, így Uram csak a tágítás elmaradása miatt adott -10 pontot.

A héten a legtöbb pontot (60 sissypont, ami 15 órát jelent) a kis pisilőm kötözésével szereztem





2 megjegyzés: