2019. január 28., hétfő

Szigetelőszalag


Kipróbáltam P. kisasszony szigetelőszalagos pisilő ragasztásos ötletét, Uram pedig elfogadta pontszerző gyakorlatnak.

Olyan módon tekertem be a kis pisilőmet szigetelőszalaggal, hogy hátrahúztam a fitymám és először a makkra tekertem a szalagot, aztán végig a kis pisilő szárán egészen a tövéig. Ezután egy kb. 10 cm hosszú szigetelőszalagot ragasztottam a makkra, letakarva a pisi nyílást. Aztán, ahol a makk még kilátszott, ott újra körbetekertem szigetelőszalaggal, így végül teljesen be lett tekerve, csomagolva a kis pisilőm. Nem mértem meg menni időbe került teljesen becsomagolni, de nem ment gyorsan. Amikor elkészültem, akkor készítettem képeket és onnantól 48 percig, volt leragasztva a kis pisilőm. Összesen kb. 1,5 m szigetelőszalagot használtam fel.



  




Maga a leragasztás nem túl kellemetlen, olyasmi, mint a kötözés, csak attól függ, mennyire erősen húzom meg a zsinórt, vagy a ragasztószalagot, mennyire szoros... Hosszú idő leragasztani is és leszedni még hosszabb, azt mértem, 6 percig tartott. A szigetelőszalagot leszedni kellemetlen, sőt itt-ott fájdalmas is. Nem csak a makkon, hanem a pisilő bőrén is nagyon kellemetlen, amikor a ragasztót eltávolítom. Ráadásul még a szigetelőszalag végét sem találtam meg, úgy kellett ollóval belevágni, hogy letekerhessem. A képeket a szalag leszedésekor készítettem, így picit pihent is a kis pisilőm, csökkent a fájdalom, kellemetlen érzés, míg fotóztam.
















48 percig volt teljesen betekerve a kis pisilőm, ami az új szabályozás szerint 8 sissypontot ér, ugyanis Uram annyi pontot határozott meg a szigetelőszalagos betekerésre, mint a kötözésre, hiszen hasonló a két gyakorlat, kiegészítve azzal, hogy a leszedéskor jelentkező fájdalmat, kellemetlenséget +5 ponttal jutalmazza. Tehát innentől kezdve 45 perc ragasztás 3 pont és minden további 15 perc egy újabb pont, a végösszeghez pedig 5 pontot adhatok hozzá.

Köszönöm Uram, hogy elfogadta a gyakorlatot és nagyon szépen köszönöm P kisasszonynak a kitűnő ötletet!


2 megjegyzés:

  1. szia Gézuka örülök hogy kipróltad:) tetszettek a képek is
    üdv P.

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm az ötletet! :)
    Örülök, hogy tetszenek a képek

    VálaszTörlés