2019. március 25., hétfő

Sikeres hatodik hét

Uram ma elfogadta ennek a periódusnak az utolsó hetét is, a hatodik hetet, így a mostani héten folyathatom majd a kis pisilőmet, nagyon várom már!
A hatodik héten rekordot döntöttem a pontszerzés terén, összesen 162 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb (45 sissypont) pontot a kis pisilőm csipeszelésével szereztem.





Ezen a héten két új, az idén még nem végzett gyakorlat is bekerült a pontgyűjtésbe, a szabadtéri bepisilés


és a csalánozás is, amit még mos, több, mint 24 óra elteltével is érzek elsősorban a fitymámon.


A táblázatból kiderül, hogy a héten befejeztem egy részt a történetből is, kaptam érte 15 sissypontot. Ez a - rövid, kis kitérőnek számító - fejezet hamarosan, ellenőrzés és javítás után, megjelenik a blogomon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése