2019. április 23., kedd

Sikeres harmadik hét - újfajta pontszerzés

Uram elfogadta a harmadik heti teljesítményemet, amikor összesen 128 sissypontot gyűjtöttem a következők szerint:


A héten a legtöbb (56 sissypont) pontot a kis pisilőm kötözésével szereztem.




Új pontszerzési lehetőséget kínált fel Uram, ha a csalánozást, vagy más, a lebukás kockázatával járó feladatot kint végzek szabadban, akkor a gyakorlatért járó pontokhoz hozzáadhatok még 3 pontot, a kockázat ellenértékeként.
Ezen a héten egy pisilőcsalánozást végeztem kint, egy percig csapkodtam a kis pisilőmet egy csokor csalánnal, ez bent 3 pontot ér, de mivel kint végeztem, így a +3 pontot is megkaptam Uramtól.


Miután elvertem csalánnal a kis pisilőt visszatettem a bugyikámba és összepisiltem magam.


Miután a bugyimat átáztattam felhúztam a farmerem és újra pisiltem, pisis, átázott farmerben mentem haza.



A szabadtéri bepisilés 10 sissypontot ér. 

Otthon levettem a farmert, zoknit és bemásztam a kádba, a pisis bugyikát a fejemre húztam és kiszopogattam belőle egy kis pisit.


A csalánozás után így nézett ki a kis pisilőm.



A sikeres hét után már csak négy hasonlóan jól teljesített hét kell a kis pisilőm újabb elfolyatásáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése