2019. április 7., vasárnap

Új szabály: folyatási hét

A legutóbbi folyatásom időpontját Uram Március 28-ára, csütörtökre tette.  Ezzel egy időben új szabályt is hozott azokra a hetekre, amikor a kis pisilőmet folyathatom. Az eddig úgy volt, hogy ha teljesítettem a szükséges számú hetet,  és Uram meghatározta melyik napon folyathatom el a kis pisilőmet, utána elkezdhettem gyűjteni a pontokat és ha elértem a szükséges szintet, akkor az a hét már beszámított az új periódusba. 
Mostantól a kis pisilőm folyatásának hetén nem kell/nem gyűjthetek pontokat, az a hét a folyatásé, azt ünnepelhetem. A folyatási héten csak a kötelező gyakorlatokat kell elvégeznem, azaz a napi tágítást és pisiivást, valamit heti 3 pisis gyakorlatot. Ezen kívül csak akkor kell pontot gyűjtenem, ha valamelyik kötelező, bármilyen okból, elmarad és így mínusz pontszámom van. Vasárnap estére ki kell hoznom a hetet 0-ra.
A múlt héten ezt tettem, az alábbiak szerint:


Uram elfogadta a folyatási hetet és meghatározta a következő periódusom idejét és a szükséges pontokat.
Ezen a héten már ezt teljesítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése