2020. július 13., hétfő

Sikeres nyolcadik hét

Uram elfogadta a nyolcadik hetemet, amikor minden kötelező gyakorlatot teljesítettem és összesen 205 sissypontot gyűjtöttem az alábbi táblázat szerint:


A héten a legtöbb (79 sissypont) pontot a kis pisilőm kötözésével szereztem:






Ezen a héten is végeztem szabadtéri gyakorlatot, bepisiltem a bugyikámba és így töltöttem 10 percet. 





A gyakorlatot a kádban fejeztem be, ahol újra a bugyimba pisiltem és a pisit felfogtam a pisis edényembe, ittam belőle, a maradékot pedig magamra öntöttem. 






A gyakorlatot azzal fejeztem be, hogy a pisis bugyikát a fejemre húztam, így szagoltam és szoptam belőle a pisit.


A héten egy külön feladatot is kaptam Uramtól, amiről itt számolok be: Szúnyogos feladat.

Még három sikeresen teljesített hétre van szükségem és újra elfolyathatom a szánalmas kis pisilőmet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése