2020. július 7., kedd

Szúnyogos feladat

Panaszkodtam Uramnak, hogy a legutóbbi szabadtéri gyakorlatom, a bepisilés során több szúnyog is megcsípett, ezért Uram egy feladatot adott számomra, amit tegnap teljesítettem.

A feladatom a következő volt:
Ki kellett mennem az erdőbe és felkínálni a kis pisilőmet a szúnyogoknak. Legalább egy szúnyognak meg kellett csípnie, mielőbb bejöhettem. A sikeres feladatért jutalmat is ígért Uram: annyi sissypontot, ahány szúnyog egyszerre csípte a kis pisilőmet.

A feladatot a következő módon hajtottam végre:
Este hét előtt felöltöztem. Zokni, cipőt, farmert, pólót és sapkát vettem fel. A kezeimet, karjaimat, nyakamat, arcomat befújtam szúnyogriasztóval, ezután kimentem az erdőbe. Szinte egy egész szúnyog felhőn keresztül mentem addig  a helyig, ahol a szabadtéri pisilőcsalánozásokat szoktam végezni.
19:01-kor kivettem a kis pisilőt a bugyimból és a sliccen keresztül kitettem, felkínáltam a szúnyogoknak. 


Az első szúnyog 19:03-kor szállt a kis pisilőre és kb. 2 percen keresztül ott is volt, csípte, szívta.


Közben 19:04-kor megérkezett a második szúnyog is.


Majd hamarosan a harmadik és negyedik is.


Ez volt a maximum: egyszerre három szúnyog csípte a kis pisilőt.

19:12-kor tettem el a kis pisilőt, így valamivel több, mint 10 percet volt kitéve a szúnyogoknak. Ez alatt további két szúnyog csípte még meg a kis pisilőt. 




Összesen hat szúnyog csípte meg a kis pisilőmet. Zuhanyzás és hintőpor használat után (kb. egy órával a feladat elvégzése után) egy csípés helye látszott és viszketett még a kis pisilőmön.


A feladatot sikeresen végrehajtottam, Uram elégedett volt a végrehajtással és elfogadta a beszámolómat. Mivel három szúnyog volt a legtöbb, amik egyszerre csípték a kis pisilőt, így 3 sissypontot érdemeltem ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése