2020. július 6., hétfő

Teljesített hetedik hét

Uram elfogadta a hetedik hetemet, amikor minden kötelező gyakorlatot teljesítettem és összesen 207 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb, 96 sissypontot a kis pisilőm és a zacsim csipeszelésével szereztem.






Ahogy chaten I. asszonynak ígértem, ezen a héten is végeztem szabadtéri bepisilést és most vittem magammal a pisis edényemet, amibe gyűjtöttem a bugyimból kifolyó pisiből és ittam belőle pár kortyot, a maradékot pedig a hasamra, bugyimra öntöttem.


A bepisilés akkor érvényes, ha 10 percet eltöltök a pisis bugyimban, ekkor 5 pontot kapok. Szintén 5 pont, ha kint, szabadtéren pisilek be. Ezért a gyakorlatért összesen 11 sissypontot kaptam, mivel 13 percet töltöttem a pisis bugyiban, kint voltam és ittam is a pisimből, ami külön 1 pont.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése