2022. április 27., szerda

A kis pisilőm folyatása, pisisen

Uram elfogadtam az év első 16 hetes periódusát és megengedte, hogy újra elfolyassam a szánalmas kis pisilőmet. A folyatásra a tegnapi napot, április 26-át jelölte ki.
A folyatás módszere a következő volt:
Bugyiban és topban be kellett állnom a kádba, bedugni a vibrit a lyukamba, aztán leönteni magam pisivel. Utána a sissylyukam vibrátoros dugásával, izgatásával kellett felizgatnom magam, de végül a kisebb vibrit a szánalmas kis pisilőmhőz, makkomhoz nyomva, azon mozgatva juthattam az élvezés széléig. Mielőtt elélveztem volna  a vibrit le kellett tennem és egy újabb pohár pisit tartani a kis nevetséges alá, hogy abba folyjon el, érintés nélkül.
A gecis pisikoktélt ezután szívószállal megihattam, majd kievehettem a lyukamból is a vibrátort.

A folyatást a következő módon hajtottam végre:
Először a pisis poharamba pisiltem kb 3 decit, amit utána félretettem.

Ezután ittam, hogy a következő pisilés is sikeres legyen, közben felkészültem a folyatásra: elővettem a kellékeket, beállítottam a fényképezőgépet, felvettem a bugyim, topom.
Mikor mindennel elkészültem síkosítót kentem a vibrátorra, beléptem a kádba, kicsit letoltam a bugyikámat és feldugtam a vibrit a sissylyukaba.







Rögtön utána be is kapcsoltam a vibrátort és elkezdtem dugni vele  a lyukam. Mozgattam ki-be a rezgő játékot, majd tövig bedugtam és visszahúztam a bugyim, hogy a helyén tartsa.
Ezután elővettem a pisis poharamat és a 3 deci pisit a fejemre öntöttem.




Ezután elővettem egy poharat és telepisiltem, előkészítve rá, hogy abba folyjon a gecim.




Eltettem a szánalmas kis pisilőmet a bugyimba és folytattam a pisilét, összepisiltem a bugyikámat. 


Eközben folyamatosan működött a sissylyukamban a vibrátor, amivel újra elkezdtem játszani, dugni a lyukam, ki-be és körkörösen is mozgatni. 

Hamarosan éreztem, hogy már nem sok kell a folyáshoz. Ekkor elővettem a kis nevetséges pisilőmet és a kis vibrátort a makkomhoz érintettem, majd fel-le mozgatni kezdtem a kis szánalmason, izgatva azt addig, míg majdnem elfolyt.



A folyás előtt ledobtam a vibrátort és gyorsan a nevetséges kis pisilő elé, alá tartottam a pohár pisit, épp időben, hogy a kifolyó geci a pisibe csepegjen.




Ezután egy szívószállal megittam a koktélt, a pisivel keveredő gecit.



Végül kivettem a lyukamból a vibrátort, levettem a pisis bugyikát és kicsit a számhoz tettem, szívtam belőle még egy kis pisit.


Végül elkészíttetem a szokott záróképet, lefényképeztem a sissylyukmat, ezzel fejezve be az év első pisilőfolyatását.


Hálásan köszönöm Uramnak, hogy újra elélvezhettem, megengedte a kis szánalmas pisilőm újabb elfolyatását! Külön köszönöm, hogy a kis szánalmast is izgathattam vibrátorral! Nagyszerű érzés, remek élmény volt, amikor a sissylyukamban is rezgett, mozgott a vibrátor és közben a kis pisilőt is vibrizhettem, nem csoda, hogy egy percen belül el is folyt a kis vacak, miközben nagyot élveztem.

Uram elfogadta a beszámolómat és megengedte, hogy a blogomba is kitegyem. Kérem, ha olvassák és véleményük van, írják meg hozzászólásban!






3 megjegyzés:

  1. Szia Gézuka!
    Köszönjük a beszámolót, igazán részletes és élménydús.
    A kis videók feldobják. Urad büszke lehet rád.
    További kitartást az újabb szakaszhoz!
    Éva, Kati, Anti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán örülök, hogy tetszett! Köszönöm a dicséretet és a jókívánságokat!

      bugyis gézuka

      Törlés
    2. Jokeoke 8gy tovább

      Törlés