2022. április 19., kedd

Első csalánozás

Mivel az aktuális, 15-ik hetemet már szombaton teljesítettem, így a vasárnapi pihenőnapomon elvégeztem az év első csalánozását. A héten mér megfigyeltem, hogy kezd növekedni a csalán és kézzel kipróbáltam, csípős is már. Ezért igyekeztem minden nap sok pontot gyűjteni, a heti pihenőnapom sem vettem ki hét közben, hogy vasárnap már ne legyen szükségem pontokra, ne kelljen kötelező gyakorlatokat végezni, csak egy csalánozást. 

Önszorgalomból végeztem nem sissypontokért, hanem ajándékképpen  Uramnak, remélem jól szórakozott és jól szórakoznak az olvasóim, nézőim is!

Vasárnap délután egy nagy csokor csalánt szedtem, amit két kisebb csokorra osztottam, majd felkészültem a csalánozásra.



Először több, mint egy percen át csapkodtam a szánalmas kis pisilőmet az egyik csokor csalánnal


Ahogy a videón is látszik, hallatszik ez irtóra csípett, fájt, de komoly nyomokat nem hagyott a kis szánalmason. 



Ez után a csokor csalánt beleraktam a bugyimba, előbb előlre a szánalmas kis pisilő és a hasam közé, a kis vacak és a bugyim közé tettem a csalánt. 



Ezután a másik csokor csalán hátra a seggemhez tettem be  a bugyimba.



Mikor elől-hátul tele volt a bugyim leültem a fotelbe. Összesen csak 5 percet töltöttem a csalánnal telerakott bugyiban, de ez az év első csalánozása volt és még nem vagyok hozzászokva a csípéshez, az ilyen égő fájdalomhoz.

Öt perc elteltével felálltam és kiszedtem a csalánt  a bugyikámból. Előbb előlről, majd a seggemtől is.





Most már jól látható nyomokat hagyott a csalán a nevetséges kis pisilőmön és a seggemen is.









A nyomok másnapra eltűntek, de reggel zuhanyzáskor, a meleg víztől még égett a bőröm és hétfőn egész nap többször is viszkető, kellemetlen érzést okozott a csalán.


5 megjegyzés:

  1. én is szeretem a csalánozást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasznos nevelőeszköz rossz bugyisok számára.
      Ha gondolja, a bugyisgezuka@gmail.com címre írva beszélgethetünk a csalánozásról.

      Törlés
  2. gyertyáról a forró viaszt is szoktam csepegtetni a makkomra, és szoktam hangyákat fogni beleteszem egy üvegbe és beledugom a farkam úgy hogy ne tudjanak a hangyák ki jönni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júj! Ezek számomra nagyon ijesztően hangzanak... Milyen a hangyacsípés a makkon?
      Nekem csak szúnyog volt a kis pisilőmön, Uram parancsára csípettem, itt a leírása:
      https://bugyisgezuka.blogspot.com/2020/07/szunyogos-feladat.html

      Törlés
  3. enyhébb mint a csalán csipés

    VálaszTörlés