2022. április 4., hétfő

Sikeres tizenharmadik hét

Régen jelentkeztem, számoltam be a nevelési programom haladásáról, ugyanis családi okok miatt egy ideig szüneteltetnem kellett a gyakorlatok végzését. Uramtól felmentést kaptam míg rendeződik  a helyzet és újra tudok figyelni, teljesíteni. 2,5 hetet hagytam így ki és múlt hétfőn kezdtem újra a gyakorlataimat. 

Az elmúlt héten, a periódusom 13-ik hetén, rendesen teljesítettem a kötelező gyakorlatokat és összesen 232 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb, 90 sissypontot az erényövem viselésével szereztem.






Még három sikeresen teljesített hétre van szükségem a szánalmas kis pisilőm újabb folyatásához.

2 megjegyzés:

  1. Bugyis!
    ÚGY látom túl kényelmesen elfér a semmire se jó pisilőd az erényövedben. Nem kéne kisebb belőle?
    Ezt már rutinszerűen használod - bár szerintem növelhetnéd a használat idejét is!
    Hajrá: Ilon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tisztelet Ilon Úrnő!

      Örülök, hogy figyeli, olvassa néha a blogomat és köszönöm szépen a hozzászólást!
      Igen, eléggé nagy az erényövem, ha teljesen megmerevedik a kis szánalmas, hosszában akkor sem tölti ki a ketrecet, mert az 10 cm hosszú. Igaz, olyankor nem csak a hossz számít, az átmérő is, az én kis pisilőmön oldalt hagy erős nyomokat az erényöv, reggelente általában csíkos a kis nyamvadt, amikor leveszem róla. Ettől függetlenül valószínű, hogy hamarosan egy kisebbet kell vásároljak.
      A használat idejét egyrészt a munka befolyásolja, másrészt az, hogy folyamatosan sok sissypontot kell gyűjtenem és erényövben ez nagyon nehézkes. De biztos, hogy ez is fog változni idővel.

      Asszonyom, ha lenne kedve további tanácsokat adni, segíteni a nevelésemben, kérem írjon a címemre, hogy levélben válaszolhassak!
      bugyisgezuka@gmail.com

      Törlés