2018. május 4., péntek

Májusi folyatás


Végre letelt a szűz hónapom! 
37 nap után Uram megengedte, hogy újra elfolyassam a szánalmas kis pisilőmet.

Egyszerű módot talált ki Uram a folyatáshoz: a lyukamat bedugni a plugommal, a golyóimra felkötni egy 1,5 literes flakont teli vízzel, aztán hanyatt feküdni, hogy a flakon súlya húzza a golyókat és a kis pisilőt csak egy ujjal ingerelni, amíg elfolyik. A gecit ezután kanállal ehettem meg a hasamról.

Miután pár perc vibrizéssel kitágítottam a lyukamat feldugtam a plugot. Könnyen, egy mozdulattal csúszott be a 4,5 cm átmérőjű plug a helyére, nem hiába van a napi tágítási feladat. Miután a helyére került a plug egy puha cipőfűzőt tekertem háromszor a golyóim köré, minden tekerésnél meg is kötve.



Aztán hozzákötöttem a flakonról lógó zsinórhoz. A flakont az előző nap kipróbált módon a kilincsre lógattam fel. Hanyatt feküdtem és addig helyezkedtem, míg a flakon felemelkedett a földről és a súlya húzni kezdte a golyókat.


A benyálazott ujjam a kis makkra tettem, a húgycső nyílására és ott kezdtem simogatni, nyomkodni.



 A félmerev kis pisilő azonnal felállt teljesen, a teljes 10 centis nagyságában. Az ujjam kicsit lejjebb csúsztattam, ahogy a képen látszik. Itt a legérzékenyebb a kis pisilőm. Lett is hatása, kb. azonnal kibuggyant a geci, csak 37 másodperc ingerlésre volt szükségem, hogy elfolyjon a szánalmas kis pisilőm.




Négy hullámban folyt ki a geci, sok volt és nagyon-nagyon jólesett az élvezés. Tényleg sok geci folyt ki, hála a 37 napos kihagyásnak, lehetett annyi gecim, mint egy naponta élvező igazi fiúnak. Vagy majdnem annyi…


Miután lecsillapodott a lihegésem az előkészített evőkanállal felszedtem a hasamról, combomról a gecit és megettem. Két teli kanál és még három fél kanál geci volt a termés. 


Finom volt, nagyon jólesett, köszönöm szépen Uramnak!

Aztán leeresztettem a zsinórnál fogva a flakont, kivettem a plugot és leoldottam a kötést a golyókról. Elmostam a kellékeket és lezuhanyoztam, bekrémeztem a lyukam és elkészítettem a szokott záróképet.



Uram! Nagyon szépen köszönöm a mai folyatásomat!

Köszönettel és tisztelettel:
bugyis gézuka



2 megjegyzés:

  1. Szia Gézuka!
    Szép részletes, tartalmas és lényegre törő írás.
    Anti most nem olvashatta, de nekem nagyon tetszett.
    Éva
    Ui: Lenne jobb helye is annak az ondóbombának. ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Éva!
      Köszi a dicséretet, örülök, hogy tetszett :)

      Törlés