2024. április 22., hétfő

Sikeres tizenhatodik hét

Sikerült teljesítenem a 16-ik hetemet, amikor összesen 271 sissypontot szereztem az alábbiak szerint:


A legtöbb, 145 sissypontot az erényövem viselésével szereztem, ami azt jelenti, hogy több, mint 96,5 órán át volt bezárva a nevetséges kis pisilőm, ami a teljes idő 57,4%-a.






Bár sikerült 16 héten át minden héten több, mint 250 sissypontot szerezni és ezzel teljesíteni a 16 hetet, a periódusom mégsem teljes. A 16 hetes időtartam alatt 10 faszt kellett leszopnom és lenyelni  a gecit, azaz 10 sikeres, teljes szopást adnom, valamint kétszer meg kellett baszatnom a sissypinámat. A szopások sikerültek, a periódus alatt összesen négy alkalommal voltam szopni, ezekről itt számolok be: 1. szopótúra, 2. szopótúra-első rész, 2. szopótúra-második rész, 3. szopótúra, 4. szopótúra
A 4 szopótúra alatt összesen 16 faszt szoptam, ebből 12 élvezett a számba és nyelhettem le a gecit, vagyis sikerült két szopással túlteljesíteni a kötelező minimumot. 
Azonban sajnos senki nem baszott meg ez idő alatt, így ezt a követelményt még nem tudtam teljesíteni és így nem szabad elfolyatnom a nevetséges kis pisilőmet.
Tovább kell gyűjtenem a sissypontokat minden nap, teljesíteni a heti 250 sissypontot, addig míg előírás szerint meg nem basznak kétszer. Ha nem sikerül, ha a szánalmas kis pisilőm korábban elfolyik álmomban, akkor büntetést kapok.

Kérem a kedves olvasókat, ha szeretnének segíteni rajtam, írjanak rám és basszák meg a sissypinámat, hogy legyen esélyem elkerülni a büntetést és elfolyatni a kis vacak pisilőmet!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése