2024. szeptember 5., csütörtök

Újabb kalandok szexmoziban

Szeptember 2-án, hétfőn újra mozizni voltam, nagyon reméltem, hogy megbasz valaki és ezzel teljesítem a periódusomra előirt kötelességeket és végre elfolyathatom a nevetséges kis pisilőmet.

Szokás szerint előző nap előkészítettem a hátizsákomat, tettem be óvszereket, dobozt a használt óvszernek, tiszta bugyit, a melltartómat, síkosítót. Borotválkoztam leborotváltam a nevetséges kis pisilő és a sissypinám környékét.

Hétfőn reggel még beléptem netre, aztán zuhanyoztam, felvettem az erényövem, szalagot kötöttem a bezárt kis pisilőm köré, aztán felvettem a bugyikámat és elindultam a vonathoz.





Szokás szerint késett, de nem túl sokat, 10:54-kor már a Nyugati WC-ben voltam. A vénasszony volt, így nem vártam szopatót, miután pisiltem és megigazítottam az erényövem készítettem pár képet és indultam a moziba.





 11:05-kor értem oda. Amikor bementem az előtérben a láncos fülkénél állt egy magas szemüveges pasi, nézte a filmet. A 3A ajtaja be volt zárva. A 3B-ben egy fehér pólós pasi guggolt a lyuknál és szopta a faszt, amit a másik szobából dugtak át neki. A nagyszobában egy magas, nagydarab pasi áll a választófalnál és a filmet nézte. Hátul is áll valaki, de nem láttam jól, túl sötét volt a szemem még nem szokta meg.

Körbejártam, aztán megálltam a bejáratnál a magas pasi mellett. Nyílt a 3A ajtaja és kijött egy pasi, farmerben, táskával, egyenesen a bejárathoz ment, és kiment a moziból. Őt szopta le a fehér pólós a lyukon át. Egy percen belül ő is megjelent, megállt mellettünk. A magas pedig otthagyott, bement a moziba.

A fehér pólós kb. 60 volt, erősen kopaszodó, pocakos, rövidnadrágban. Megkérdezte:

- Szopatsz?

- Nem. Én szopós vagyok - válaszoltam. Erre otthagyott, kiment a moziból.

Én bementem a bejáratnál a zárható fülkébe, leültem a fotelbe, az ajtót nyitva hagytam. Alig ültem le megjelent a magas szemüveges pasi. Kb. 45 lehetett, szövetnadrág, ing volt rajta. Gondolom valamit intézni jött Bp-re és a maradék időben jött szopatni egyet. Rám nézett, aztán közelebb jött. Én pedig letérdeltem, mire odalépett hozzám, elővette a farkát. Kb. 15-16 cm lehetett, már teljesen merev volt. A töve szőrös. Kellemes férfias illata volt. Megnyaltam, aztán bevettem a számba és cumizni kezdtem. A pasi hagyta, hogy szopjam, teljesen passzív volt. A fasza viszont nagyon kemény és alig kellett szopnom pár percig, hogy érezzem, megrándul és telelövi a számat gecivel. Sok volt, három nagy hullámban élvezte tele a számat. Amikor elhúzta a faszt, felnéztem rá, megmutattam a gecit aztán lenyeltem. A pasi nem foglalkozott velem, elfordult, megtörölte faszt egy zsepivel, aztán eltette, felhúzta a cipzárt és kiment.

Egyedül voltam a fülkében, gyorsan levettem a nacim, ingem és felvettem a melltartómat. Ekkor volt 11:28.

Ültem kicsit a fülkében a travi filmet nézve, aztán körbejártam szétnézni a moziban. Míg szopattak volt járkálás, egy valaki kiment és egy vagy két ember jött, hogy kik, nem láthattam mert eltakart a szopatóm.

A két kisszoba üres volt, a nagyszobából viszont lihegés, baszás hangja hallatszott. Bementem, a nézőtér üres volt, de láttam, hogy valaki hátul, a válaszfal mögött ritmusosan mozog. Közelebb mentem, egy sötét pólós pasi dugta a kis asztalra rádőlt, pucsító fehérpólós köcsögöt. Leültem a nézőtéren a fotelbe és hallgattam a baszást. Nem tartott sokáig, valaki hangosan nyögött, mindketten lihegtek, aztán csend lett, majd halk beszélgetés, amit nem értettem, aztán a sötét pólós kiment.

A fehér pólós köcsög közelebb lépett, a nadrágján keresztül fogdosta magát. Ránéztem, mire elővette a farkát. Én a fotelben ülve odahajoltam és bekaptam. A fasz átlagosa volt, kb. 15 cm, elég vastag, borotvált. Keményen állt és nedves volt a makkja. Gondolom attól izgult fel, hogy épp az előbb baszták meg. Sajnáltam, hogy én lemaradtam róla... De örültem, hogy legalább szophatok. És jó volt szopni a faszát, jól reagált mindenre, ha megszívtam felsóhajtott, dicsért, hogy jó faszszopó vagyok.

Kis ideig szopatott, aztán elhúzta a faszt és rám szólt, hogy adjam át a helyem, térdeljek elé. Letolta a rövidnadrágját, bokszerét a bokájáig, leült a helyemre a fotelbe, elterpeszkedett és rám szólt hogy kezdjem szopni. Levettem a szemüvegem és bekaptam a faszt. A pasi felnyögött, aztán beszélni, dicsérni kezdett:

- Vedd be tövig, kis kurva! Úgy, jól szopsz! Szereted a faszt, mi? Jó faszszopó vagy.

Végig beszélt szopatás közben, néha irányított, hogyan szopjak, de többségében csak dicsért. Közben bejött a nagydarab pasi, akit érkezés után láttam, közel állt meg és nézte a szopatást, aztán leült és úgy nézett. Mások is jöttek, kicsit megálltak nézni, aztán mentek tovább. A szopatóm a fejemre tette a két kezét, egyre jobban lihegett, már nem lehetett érteni mit mond, aztán lenyomta a fejem, hogy a torkomig ért a fasza és elélvezett. Elég sok gecit kaptam, keserű volt. Mivel, térdelve szoptam, visszafolyt a számba, megtöltötte a számat. Fel akartam emelni a fejem, de a szopatóm lenyomva tartotta és lihegve mondta:

- Nyeljél, aztán szopjál tovább, köcsög!

Engedelmeskedtem, lenyeltem a gecit és tovább cumiztam a lankadó faszt.

- Szopjad, ha felállítod, megint kiszophatod a gecit! - mondta a pasi. A fasza fel is állt a folyamatos cumizástól, de pár perc múlva mégis eltolta a fejem.

- Majd visszajövök - mondta, felállt, felhúzta a naciját, aztán kiment.

Én leültem, már fájt a térdem és a nyakam is elgémberedett. Ittam egy korty vizet, de sokat nem tudtam pihenni, mert hátulról kilépett egy pasi, aki eddig nézhette a szopatást és most megállt mellettem, a rövidnadrágból kivette a farkát és a szám elé tette. A pasi cigány volt, kb. 40 éves, átlagos alkatú. A farka nem volt nagy, sőt elég kicsinek tűnt puhán. Bekaptam és cumizni kezdtem. Gyorsan felállt, mereven már nem volt kicsi, kb. 15-16 cm lehetett, viszont vékony volt. Szoptam kicsit éppen meg akartam kérni, hogy dugjon meg, éppen a sissypinámba való fasz volt, amikor elhúzta a merev faszt, eltette és szó nélkül kiment. A harmadik szopatóm volt, nem élvezett el. Csalódott voltam.

Közben megint járkáltak a moziban, a félelmem, hogy hétfőn délelőtt, délben nem lesznek vendégek, alaptalan volt. Hangokat hallottam hátulról a válaszfal mögül. Felvettem a szemüvegem, felálltam és odafordultam.

Négyen álltak körben és verték a faszukat. Elég sötét volt, itt a fal árnyékolt, a tv fénye nem világított be rendesen alig láttam milyen pasik. Az egyik nagydarab, kövér volt, ő állt felém háttal, a másik, aki az én oldalamon állt vékony, magas volt. Közelebb léptem. Az egyik pasi hátrált, aztán eltette a faszát és elfordult. A másik három maradt, és így volt helyem nekem is. Megálltam ott bugyiban, melltartóban és két oldalra nyúlva megfogtam a dagi és a magas pasi faszát. A magas azonnal elhúzódott hátrébb lépett, de nem ment ki. Most közelebbről és hogy több fény volt, láttam, hogy a dagi pasi egészen fiatal, huszonéves. A farka amit éppen markoltam elég nagynak tűnt és kemény volt. Az eddig szinte nem is látott negyedik pasi kb. 30 lehetett, átlagos alkatú, neki is merev volt a farka ahogy mozgott rajta a keze. Ahogy közelebb léptem megállt a faszveréssel és felém mutatta a farkát. Nagy volt, lehetett vagy 18 cm és mereven állt. Letérdeltem és megfogtam a faszt. A pasi közelebb lépett én pedig bekaptam a nagy makkot. A daginak még mindig fogtam a farkát, de így kényelmetlen volt és ő is arrébb lépett, ketten nézték közelről, hogy elkezdem szopni a nagy faszt. Bevettem belőle amennyit tudtam, míg a makk leért a torkomra, aztán szoptam, cumiztam, közben simogattam a nyelvemmel. A pasi lihegni, nyögni kezdett, ballal megfogta a fejem és tartotta, míg a csípőjét mozgatva dugni kezdte a számat. Láttam, hogy az egyik néző elfordul, elmegy, a másik, a dagi viszont közelebb lépett és amikor a szopatóm kicsit abbahagyta a szám dugását odatette a faszt ő is. Nagy volt neki is. Nem tudtam egyszerre bekapni a kettőt, túl nagyok voltak. Felnyúltam, megmarkoltam az eddigi szopatóm faszát és kiengedtem a számból, bekaptam a dagi fiúét. Kicsit szoptam, de ő elhúzódott, az eredeti szopatóm pedig a helyére dugta a faszt a számban. Újra megfogta a fejem és dugni kezdte a számat. A dagi mellettünk állt és verte a faszát, néha hozzádörzsölte a makkot az arcomhoz, aztán folytatta a kiverést. Ő élvezett el előbb, egyre erősebben lihegett, aztán a nyakamra és bal vállamra lőtte a gecijét, a makkjával szétkente rajtam. Úgy éreztem rengeteg, hogy nedves, maszatos mindenem. Hamarosan elélvezett a szopatóm is, neki is sok gecije volt és egészen finom, édeskés. Tele lett vele a szám. Felmutattam mielőtt lenyeltem volna, aztán megköszöntem a szopatást. A szopatóm nem reagált, azzal volt elfoglalva, hogy megtörölje és eltegye a farkát, a dagi fiú viszont megsimogatta a fejem és megdicsért:

- Ügyes vagy! Cuki a melltartód, csak kicsit gecis lett - mondta nevetve.

- Köszi - fordultam felé, aztán felálltam és visszamentem a fotelhez, ahol a hátizsákom hagytam. A nyakamról letöröltem egy kis gecit és lenyalogattam, de túlságosan szétkente rajtam a fiú, nem tudtam sokat lenyalni. Egy zsepivel megtöröltem és letöröltem volna a melltartómról is, mert tényleg gecis lett, de az anyag már felszívta magába csak kis folt látszott.

Ittam kis vizet és arra gondoltam, hogy vizes zsepivel is megmosdok, de jött egy pasi és megállt mellettem, végigmért, aztán elővette a farkát. A pasi kb. 50 lehetett, átlagos alkatú, elég nagy pocakkal. Farmer volt rajta és világos póló. A farka még puha volt, és amikor bekaptam éreztem, hogy a töve erősen szőrös. Nehéz volt szopni a nagy pocak miatt. Viszont kellemes férfias tusfürdő illata volt. Gyorsan felállt a fasz, nem nagy, talán 13-14 cm lehetett. A pasi megfogta a fülem és dugni kezdte a számat. Kis ideig így használt, aztán, amikor elengedett kiengedtem a számból a farkát, felnéztem és megkértem:

- Kérlek, dugj meg!

- Inkább szopjál!

- Nem akarsz dugni?

Láttam határozatlan, még egyszer megkértem:

- Kérlek!

- Van gumid?

- Igen! - mondtam és a hátizsákomból elővettem egy gumit és a tubus síkosítót.

Levettem a bugyikámat, a pasi ekkor látta meg az erényövet és a szalagot, elnevette magát.

- Te tényleg kis kuva vagy, mi? Na, térdelj a fotelre!

Odaadtam az óvszert, én pedig letérdeltem a fotelre és síkosítót nyomta a kezemre, bekentem a lyukam, be is ujjaztam. A pasi mögém állt, két kézzel megfogta a csípőmet és a seggemhez dörzsölte az gumiba bújtatott farkát. A seggem vágatában mozgatta, de nem találta a lyukat. Túl magasan kereste, magasan volt a farka. Emeltem a seggem, amíg bírtam, de nem tudtam a faszára igazítani a sissypnámat. Bal kezemmel továbbra is támaszkodtam, jobbal pedig hátranyúltam, megfogtam a farkát, ami már nem is volt teljesen merev és próbáltam a lyukamba dugni. Nem sikerült és majdnem leestem a fotelből. Pár percig idétlenkedtünk így, aztán a pasi elhúzódott, hátrébb lépett. Én is felálltam és éppen mondani akartam, hogy inkább a falnak, vagy a fotel kajának dőlve pucsítok, úgy dugjon meg, de a pasi már letépte a farkáról a gumit és kidobta.

- Inkább csak szopjál! - Mondta és felkínálta a nedves, de már lankadt faszt.

Sóhajtottam, aztán letérdeltem és bekaptam a faszt, cumizni kezdtem. Amikor felállt, kis ideig még hagyott szopni, aztán újra megfogta a fejem és baszni kezdte a számat. Miközben mozgatta a faszt ki-be, én simogattam a nyelvemmel, szívtam, szoptam. Hamar erősen lihegni kezdett és elélvezett, elég sok, de híg gecit kaptam. Elhúzta a faszt, én pedig megmutattam a gecit, aztán lenyeltem.

- Köszönöm a szopatást! - mondtam.

Szó nélkül intett, eltette a farkát és kimenet.

Csalódott voltam. Ittam, aztán arra gondoltam, hogy otthagyom az egészet, hazajövök. De mielőtt bármit csinálhattam volna megjelent a fehér pólós köcsög, akit láttam szopni és hogy megbasszák, aztán ő szopatott meg engem. Megállt mellettem, aztán rám szólt:

- Na, térdelj le és szopjad! - mondta, közben bokáig letolta a naciját és alsóját és leült a fotelembe.

Letérdeltem és bekaptam a puha faszt. Cumizni kezdtem, ő pedig közben elkezdett beszélni:

- Ez az! Tövig vedd be és cumizzad, kis faszszopó! Ez való neked, szopjad a faszt!

Bevettem tövig és szívni, szopni kezdtem. Elég gyorsan felállt, a pasi megfogta a fejem és emelgetni kezdte a faszon, miközben tovább beszélt.

- Nem tudott megbaszni, mi? Engem is próbált, de ha nem szopják neki, akkor hamar lekonyul. Engem megbaszott, de nekem már jó tág a lyukam, te még biztos kezdő vagy, mi? - mondta.

Szopás közben bólintottam, nem várt ő igazi választ, beszélt tovább, csak egyre jobban lihegve:

- Fiatalabb kant fogjál, akinek mindig merev a fasza, keményen áll, nem kell folyamatosan szopni, mint az enyémet. - Mondta. Közben a lábával megemelte az erényövbe zárt kis pisilőmet - Neked ebben nem tud felállni, igaz? Pedig próbál, látom, hogy folyik a leve - mondta nevetve.

Válaszolni akartam, de nem engedte, hogy kivegyem a számból a faszt, lenyomta a fejem.

- Szopjál! Nem kell beszélni, a faszt kell szopni!- mondta és tovább mozgatta a fejem, miközben dicsért, hogy jó faszszopó vagyok, majd már csak lihegett.

Nem tudom mennyi ideig szopatott, de sokáig. A térdem is fájt, a nyakam is, mire megemelte a csípőjét, tett még pár baszó mozdulatot nyögve elélvezett a számba. Másodjára már elég kevés gecit kaptam tőle. Kihúzta a faszát a számból, végignézte, ahogy lenyelem a gecit, megmozgatom az elfáradt nyakam.

- Jó kis köcsög vagy - mondta, aztán felállt, felhúzta a nadrágját. Visszafordult, rám mosolygott, aztán elköszönt.

- Szia, kis kurva!

- Szia! És köszönöm! - mondtam még térdelve.

Intett, aztán kiment.

Leültem a fotelbe, megdörzsöltem a térdeimet. Ittam, aztán megnéztem a telóm: 13:22 volt. Elfáradtam. A kis pisilőm folyamatosan fájt az erényövben annyira próbált felállni. Mióta nem volt rajtam a bugyim, a kifolyó váladék összekente a combjaimat is. Zsepivel megtöröltem, aztán a maradék vizemmel megnedvesített egy zsepit és azzal mosdottam meg. Megtöröltem az arcom, nyakam, a vállam, ahova a dagi fiú gecizett, aztán a combjaimat, és megtörölgettem a hiába besíkosítózott lyukamat...

Éppen öltözködni akartam, amikor egy pasi megállt mellettem, elővette a farkát és húzogatni kezdte. Ránéztem, aztán letérdeltem újra, ő pedig közel lépett és a számba adta a faszt. A pasi kb. 30 lehetett, átlagos, farmerben, ingben, hátizsákkal a hátán. A farka is átlagos volt, talán 15-16 cm, elég vastag. Végignyaltam, aztán szopni kezdtem. 1-2 percig szophattam, amikor jött valaki, a szopatóm pedig elvette a faszt, el is tette, elfordult és kiment.

Én eldöntöttem, hogy most már megyek. Kiöblítettem a számat, aztán megittam magammal vitt kis rumot. Még egyszer megtöröltem az erényövet, egy zsepidarabot tettem be a hegyébe betétként. Felvettem a tiszta bugyim, felöltöztem. Közben jött két pasi is, végigmértek és mentek tovább. De már nem is nagyon érdekelt, menni akartam, mert kifáradtam és erősen fájt a szerencsétlen kis pisilőm.

13:38-kor jöttem ki a moziból, 2,5 órát voltam lent, ez alatt 7 faszt szophattam, amiből 4 élvezett el a számban, egy pedig kétszer élvezett el, így 5 sikeres szopásom volt.

Mivel nem basztak meg újabb túrára indulok valószínűleg most szombaton. Akkor addig nem jövök el a moziból, míg van meg nem basz valaki, vagy legalább öt faszt le nem szopok, hogy ezzel teljesítsem a periódus feltételeit és kiérdemeljem a szánalmas kis pisilőm elfolyatását.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése