2024. szeptember 10., kedd

Újra megbasztak!

Végre sikeres baszásomról tudok beszámolni!

Szeptember 7-én, szombaton újra elmentem a Hegedűs Gyula utcai moziba. Szokás szerint előző nap leborotváltam a nevetséges kis pisilőm és a sissypinám környékét, összepakoltam a hátizsákomat. Szombat reggel zuhanyoztam, felvettem az erényövem, felkötöttem a szalagomat és bugyikát vettem fel, aztán indultam a vonathoz.




A vonat késett, 11:07-kor értem a Nyugati WC-be. Új WC-s néni volt. Bementem, az egyik fülke ajtaja résnyire nyitva volt, és ahogy mentem el mellette, akkor húzta be valaki magára az ajtót. Én bementem egy fülkébe, nem zártam be az ajtót, csak kilincsre. Letoltam a nadrágom és a bugyim, amikor valaki benyitott. Gyorsan leültem. Egy kb. 50-es, ősz, bajszos pasi állt az ajtóban, farmerben, pólóban. Végigmért, én pedig bekaptam az ujjam és megszoptam, mutatva, hogy szívesen szopnék. Belépett és bezárta maga mögött az ajtót. Felém fordult, kigombolta a farmerét, és elővette a farkát. Kb. 16 cm lehetett, már mereven állt. Megnyaltam a nedves makkot, aztán a számba vettem a faszt és cumizni kezdtem. A pasi hagyta, hogy szopjak, utána a fejemre tette a kezeit, de nem irányított, csak tartotta a fejem. Én szoptam, hol erősebben, hol gyengébben, mélyen a torkomig engedve, majd kiengedve a faszt. Volt, hogy kivettem teljesen és végignyaltam, aztán újra bekaptam és erősen szívtam, közben a nyelvemmel simogattam. A szopatómnak tetszett, nyögdécselt. Később magára húzta a fejem, így a torkomra ért a fasz, így tartotta a fejem. Amikor már nem kaptam levegőt, elhúzódtam, de nem engedtem ki a faszt a számból. A szopató megvárta, míg veszek pár mély levegőt, aztán újra a faszára húzta a fejem és lent tartotta a makkját a torkomon. Egy ideig ezt csináltuk, aztán elkezdte mozgatni a fejem a faszon. A keze lecsúszott a fejemről, a füleimet fogta meg és úgy baszta meg a számat, míg felhördülve elélvezett. A geci kellemes ízű volt, de nem volt sok. Egy részét rögtön lenyeltem, aztán még egy adagot spriccelt a számba. A pasi elhúzta a farkát egy papír zsebkendőbe törölte, aztán eltette és szó nélkül kiment.

Én ültem, kicsit lihegtem, még a számban volt a geci maradéka. Csak most érkeztem elővenni a telómat, lefotóztam magam a gecivel a számban. Ekkor volt 11:20.


Lenyeltem a gecit, ittam egy korty vizet, aztán kivettem az erényövből a betétnek használt kis vattát, pisiltem, megigazítottam az erényövem, szalagom, bugyim. Készítettem pár képet, aztán indultam a moziba. 





Ez a WC-s néni nem sürgetett, nem hangoskodott, mint az öregasszony, pedig legalább 15 percig bent voltam, biztosan tudta, hogy szopatnak.

A moziba 11:29-kor érkeztem. A két kisszoba ajtaja zárva volt. A nagyszoba ajtajában állt egy pasi, rövidnadrágban, világos pólóban. Ahogy mentem a pasi bement a szopófülkébe, a lyukas ajtajúba. Vagyis szopós volt ő is, megint volt konkurens köcsög. Én körbejártam, közben hallottam, hogy jön valaki. A bejárati résznél találkoztunk, a dagi köcsög volt, akit többször láttam már itt. Kicsit álltunk, néztük a travi filmet, aztán a másik köcsög bement a moziba, én pedig bementem az előtérben a zárható fülkébe. Leültem, nézni a filmet, közben jött valaki. Egy magas pasi volt, megállt, rám nézett, aztán ment tovább, be a moziba. Én gyorsan levetkőztem, levettem a nacim, ingem, felvettem a melltartómat és visszaültem a fotelbe. A magas pasi akkor jött ki, megnézett, aztán megállt a láncoknál és nézte a travi filmet. Megint jött valaki, egy barna farmeres inges pasi. Megállt kicsit, aztán ment tovább a moziba, pár perc múlva pedig visszajött és kiment. Újra jött egy pasi, ő egy percnyi nézelődés után bement a moziba. Éppen gondoltam, hogy megyek utána, amikor hallottam, hogy nyílik valamelyik kisszoba ajtaja. Gondoltam, megvárom ki jön ki, aztán bemegyek majd a kedvenc helyem a 3A-ba. Két öreg jött, de tényleg nagyon öreg, két bácsi. A fene gondolná, hogy az ilyen 70-80 éves, igazi nyugdíjas bácsi korosztály még érdeklődik ez iránt... Az egyik ráadásul nagyot is hallott, mert hangosan kérdezte a másikat:

- Jó helyen vagyunk? Itt jöttünk be?

A másik bólogatott, nyugtatta, hogy jó, aztán kikísérte a moziból. Kicsit furcsa is volt számomra, kicsit aranyos is.

Míg a két öreg kiment, a magas pasi eltűnt, amikor utána körbejártam a mozit nem láttam sehol, tehát bement a 3A-ba és bezárta magára az ajtót. A nagyszobában ott ült a pasi, aki az előbb jött be. Végigmért, amikor megálltam a szobában, de aztán nem reagált rám.

Én visszamentem a fülkémbe és leültem. Kicsit később megjelent a pasi, belépett hozzám és megkérdezte:

- Szopsz?

- Igen! - válaszoltam.

A pasi elővettem a faszát, ami puha volt még, de így is nagyon nagy. Bekaptam és szopni kezdtem. A pasi felnyögött, a fasz pedig egyre merevebb lett, egyre nagyobb, ahogy felállt a számban.

- Jól szopsz - dicsért meg a szopatóm. - Csak ezek a tökös csajok lehangolóak. Gyere át hátra, ott szophatsz! - mondta.

Elvette a faszát, eltette és elindult be a moziba. Lekapcsolta a vörös fali fényt, aztán tovább ment a nagyszoba hátsó részébe, a válaszfalon túl. Kereste a kapcsolót, meg is kérdezte, hol lehet kikapcsolni a világítást, de nem tudtam megmondani, meg igazából én szeretem is, ha látnak szopás közben.

Letettem a hátizsákom a kis asztalra, levettem a szemüvegem és letérdeltem. Ekkor már elővette a nagy faszt, ami most félmerev volt és legalább 20 cm.

Ismerős volt a fasz és ismerős volt az előbbi szöveg is és én is ismerős lehettem a pasinak, mert amikor bekaptam és cumizni kezdtem a fasz megszólalt:

- Téged már szopattalak, igaz köcsög?

Közben rájöttem, hogy ő lehet az a pasi, aki egyszer régebben áthívott a hetero szobába és ott szopatott meg. Ki akartam engedni a faszt, hogy válaszoljak, de megfogta a fejem és ráhúzta a nagy faszra, hogy a makk a torkomat nyomta.

- Nem kell pofázni, szopjál! - mondta - Megismertelek a melltartóról, meg hogy engedelmes faszszopó vagy. Na, szopjad, köcsög!

Szoptam. Egészen bevettem, amennyit tudtam a számba vettem a nagy faszból. A makk a torkomon volt, de még így is jó nagy darab nem fért a számba. Kiengedtem, hogy csak a makkja legyen a számban, újra mélyen beszívtam. A szopatómnak tetszett, mert felnyögött, aztán elkezdett utasítani:

- Úgy, erősen szívjad! Csak a makkot! Erősen, közben fogd meg a faszt és verjed is! Most engedd a torkodra! Úgy, jó faszszopó vagy, buzi! - mondta.

A szopatásom közben többen is bejöttek, megálltak mellettünk, aztán mentek tovább. Ott volt a köcsög, aki érkezésemkor bement a szopófülkébe, egy másik pasi, aztán a dagi köcsög is megjelent. Ő megállt és közelről nézte szoptatást. A szopatóm úgy fordult, hogy a dagi jól láthasson, aztán intett neki, mire ő is letérdelt mellettem. A szopatóm elhúzta a faszt és a másik köcsög tátott szájába dugta, aki rögtön erősen szopni kezdte.

Én néztem kicsit, de a szopatóm rám szólt:

- Ne bámuljál, köcsög! Nyalogasd a szárát! Szopjátok együtt! - mondta.

Odahajoltam és nyalogatni kezdtem a fasz szárát. A másik köcsög kicsit kiengedte a szájából a faszt így a makkot is meg tudtam nyalni. A szopató megfogta a faszát és elénk tartotta, úgy hogy két oldalról tudtuk nyalogatni, és felváltva kaptuk be a makkot. Percekig szopatott így, közben nyögdécselt és dicsért minket:

- Jól szoptok! Ügyes köcsögök vagytok! - aztán csak lihegett.

Szopás közben éreztem, hogy a kis pisilőm szinte szétfeszíti az erényövem, miközben folyamatosan csorog belőle az izgalmi váladék eláztatva a bugyikámat. Szoptuk, nyalogattuk nagy faszt. Szerencse, hogy ilyen nagy volt, jól elfértünk rajta mindketten. Izgalmas volt a másik köcsöggel együtt szopni. De a gecin nem szerettem volna osztozni, azt szerettem volna mindet megenni. Egyszer, amikor az én számban volt a makk, mélyen beszívtam. A másik köcsög még nyalogatta kicsit a fasz szárát, aztán nyomott egy puszit az arcomra, felállt és kiment.

- Szopjad, köcsög! - utasított a szopatóm. - Erősen szopjad! Nem akartam ilyen hamar elélvezni, de túl jól szoptok. Szopjad, verjed is a kezeddel! Kapsz gecit - mondta lihegve.

Szoptam, engedelmesen csináltam, amire utasított. Közben megint megállt valaki nézni a szopatást, majd továbbment. A szopatóm egyre jobban lihegett, a nagy fasz teljesen merev volt és lüktetett, aztán a szopatóm felhördült és elélvezett, mélyen a számban, a torkomra. Az első adagot rögtön lenyeltem. Kicsit kijjebb húzta a faszt, miközben én erősen rászorítottam az ajkaimat és szívtam. Még két adag gecit lőtt a számba. Ezt már megtartottam a számban, és amikor a pasi elhúzta a faszát felmutattam a gecivel teli számat.

- Megdolgoztál érte, kisbuzi - mondta nevetve, még mindig lihegve. - Lenyelheted!

Lenyeltem, aztán megköszöntem:

- Köszönöm szépen a szopatást! - mondtam még mindig térdelve, felnézve rá.

A szopatóm már a farkát törölte egy zsepibe, aztán eltette. Megsimogatta a fejem, aztán elköszönt:

- Ügyes kis buzi vagy! Na, szia! - mondta és kiment.

Felálltam, a térdem már elég érzékeny volt a betonon térdeléstől. A bugyim teljesen átázott az erényövből folyó izgalmi váladéktól.

Ittam egy korty vizet, felvettem a szemüvegem és körülnéztem. A dagi ott hevert elnyúlva a kétszemélyes fotelben a tv előtt. Amikor mentem el mellette mosolyogva intett.

Kimentem a folyosóra, a két kisszoba ajtaja most is zárva volt. Visszamentem az előtérbe, a zárható fülkébe és leültem. Ránéztem a telómra: 12:01 volt.

Alig ültem le, hallottam, hogy nyílik az egyik kisszoba ajtaja és megjelent az ajtómnál egy kb. 30 éves, átlagos pasi, barna farmerben, ingben. Egy pillanatig megállt az ajtóban, aztán belépett.

- Te szoptál bent az előbb, igaz? - kérdezte.

- Igen. Szopós vagyok - válaszoltam.

- Gumiban is szopsz?

- Hát jobban szeretnék gumi nélkül…

- És lehet, hogy megfogdosom a fenekedet? És oda dörzsölöm a farkam?

- Persze! - mondtam és felálltam, háttal fordultam neki, mire mögém állt még úgy farmerben és a seggemhez dörzsölte az ágyékát. Túl sokat nem éreztem a farkából...

Elhúzódott és letolta a farmert és a bokszerét. Hátranéztem, erősen szőrös volt a farka körül, a farka pedig kicsi volt, nagyon kicsi. Azt hiszem, talán csak akkora lehetett, mint a kis pisilőm, vagy talán még akkor sem. De fasz volt.

A pasi közelebb lépett és a bugyimhoz kezdte dörzsölni a farkát. Éreztem, hogy kemény, hogy a makkja erősen nyomja a seggem. Megmarkolta a csípőmet és magára húzott, miközben odadörzsölte magát a bugyis seggemhez. Izgalmas volt, sajnáltam, hogy nem selyem bugyi van rajtam, amiben olyan jó csúszós lett volna. A pasi lihegett a nyakamba, közben dörzsölődött a seggemhez. Egy idő után vágatban kezdte mozgatni, dörzsölni a faszát. Akkor hátrafordulva megkérdeztem:

- Nem akarsz megdugni?

- Hát... - mondta. Éreztem, hogy bizonytalan.

- Kérlek!

- OK. Várj, húzok fel gumit. - mondta és elhúzódott. Én letoltam a bugyimat, láttam, hogy nem csak elől, a kis pisilő nedveitől, hanem már a seggén jól átázott a fiú farkától.

Letoltam bokáig, aztán le is vettem, a zsákomra tettem, és elővettem a síkosítót. Feltérdeltem a fotelre és bekentem a sissyipinám síkosítóval, be is ujjaztam. Közben a fiú felvette egy fekete óvszert. Felém fordult, a farkát a fenekemhez nyomta, elkezdte a vágatban mozgatni, mint előbb.

Hátranyúltam és széthúztam a seggem, felkínálva a sissypinát. A fiú nem találta, magasabban próbált behatolni.

- Várj - mondtam és felegyenesedtem, felálltam a térdelésből, aztán a seggem pucsítva előre dőltem, ráhajoltam a fotel és a mellette lévő műanyag szék karfájára. Újra rossz helyen próbálkozott, a lyukam felett a vágatba nyomta a farkát. Még magasabbra emeltem a seggem, jobban pucsítottam, aztán csak a fejemmel támaszkodtam meg, mindkét kezemmel hátranyúltam és széthúztam a seggem:

- Lejjebb nyomd, látod a lyukat? - mondtam.

- OK! Mondta fiú és végre jó helyre dugta a farkát.

Rögtön behatolt, pici fájdalmat okozott csak amikor a makk behatolt. Utána mélyebbre nyomta a faszt, de igazán nem tudott kitölteni, rövid volt a farka. Csak az első néhány centije lett megdugva a sissypinámnak, az viszont intenzíven. A fiú, amint a helyére került a fasz erősen, gyorsan kezdett baszni. Annyira, hogy pár alkalommal teljesen kihúzta a faszt. Ilyenkor nem mindig talált vissza a lyukba, nekem kellett segíteni. Meg akartam fogni a farkát, de nem engedte, elhúzódott. Így megint a seggem húztam szét, megmutatva a sissypinát, amibe utána beletalált és erősen be is nyomta a faszát. Ilyenkor percekig intenzíven, erősen baszott. Lihegtünk mindketten, hangos lehetett, mert valaki be akart nyitni, de a srác bezárta magunkra az ajtót. Az erényövbe zárt kis pisilőm a combjaim közt lógott, himbálózott, közben folyt belőle a váladék összekenve a combjaimat, lábszáramat is. A kis szerencsétlen pisilőm közben fájdalmasan az erényövnek feszült. Nem tudom mennyi ideig baszott, elég sokáig. Aztán egyik alkalommal, amikor a srác kirántotta a faszt a sissypinámból nem dugta vissza, hanem lihegve megszólalt:

- Kiverhetem a fenekedre?

- Igen - mondtam, kicsit csalódva, hogy nem a lyukamban élvez el, ami után elkérhetném a gumit a gecivel.

A srác lehúzta a gumit és kidobta a kukába, aztán megállt a kipucsított seggem felett és elkezdte kiverni a faszát. Kicsit masztizott így, közben megkérdezte:

- Vagy szeretnéd az arcodra a gecit?

- Igen! - mondtam örömmel, hogy így legalább letörölhetem és megehetem a gecit.

Gyorsan megfordultam és letérdeltem, kiáltottam szám és kinyújtottam a nyelvem, ő pedig mellettem állt és erősen, gyorsan verte a faszát. Nem szemtől szemben, hanem a jobb arcomra célozva verte a faszt. Nem ért hozzám, pár centire volt a makkja, amikor elélvezett. Az első adag az arcomra, orrom tövébe spriccelt, aztán a második a kinyújtott nyelvemre és a tenyeremre, amit gyorsan odatartottam. Utána el is fordult a fiú és lihegve törölgetni kezdte a farkát.

- Hú, ez jó volt! Vagy 3 órája itt vagyok, de semmi nem volt a másik moziban, átjöttem de, láttam hogy ott szopsz térdelve melltartóban, először azt hittem csaj vagy - mondta még lihegve, miközben törölgette magát és felöltözött.

- Köszönöm szépen, hogy megdugtál és köszönöm a gecit! - Mondtam.

- Szép feneked van, jó a bugyid is! - dicsért meg, aztán vette a táskáját, kinyitotta az ajtót és kiment.

Az ajtó előtt a világos pólós köcsög állt, ő hallgatta a baszásom hangjait. Végigmért, aztán elment, be a moziba.

Nagyon megkönnyebbültem, hogy végre megbasztak és ezzel teljesítettem a követelményeket, annyira. hogy már nem maradtam tovább a moziban. Letöröltem a gecit az arcomról és elnyaltam az ujjamról. Levettem a szalagot, teljesen nedves volt az izzadságtól. Le akartam venni az erényövet is, de akkor vettem észre, hogy nem hoztam magammal a kulcsot... Reggel, mikor felvettem az erényövet, letettem a kulcsot, hogy beteszem a pénztárcámba, mint szoktam, de megfeledkeztem róla, aztán pedig már sietnem kellett a buszhoz. Végig volt valami hiányérzetem... Hát ez volt az, az erényöv kulcsát hagytam otthon. Így erényövben voltam végig, nem tudtam levenni. Fel is törte a kis pisilőt, de azt hiszem a sérülés még a szopatásaim és a megbaszásom alatt történhetett, utána már nem próbált állandóan merevedik a kis szerencsétlen.

Megtöröltem a seggem, letöröltem a síkosítót. A lyukam picit fájt, attól, hogy többször erősen, durván hatolt be a fiú. De nem volt vészes. Az arcom vizes zsebkendővel mostam meg, a kezem is. Felöltöztem és 12:46-kor kijöttem a moziból, elégedetten, hogy újra megbasztak, ezzel teljesítettem a követelményeket.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése