2017. július 18., kedd

Beszámoló maszturbálásról

Régebben egy hölgy nevelt online, az Ő utasítására írtam le egy maszturbálásomat.


  Utasításodnak megfelelően vagyok öltözve, csak egy harisnyanadrág van rajtam. Már, ahogy húztam fel teljesen megmerevedett a kis pisilőm és nagyon nedves. Az a nyálszerű izgalmi váladék borítja vastagon a makkom, ami ilyenkor, ha nagyon felizgulok, termelődik. Most megérintem a makkom és a kezem nedves lesz tőle. Megnyalom. Enyhén sós ízű, nagyon izgató ezt kóstolgatni. Nyúlik, vékony szál húzódik a pisilőm és az ujjam között. Így szoktam megnedvesíteni, csúszóssá tenni a popsim, mielőtt feldugok valamit. Ez a nedv, ha eléggé felizgulok, mondjuk a chaten, vagy olvasva egy jó történetet, vagy képeket nézegetve, teljesen átáztatja a bugyim, néha a farmerem is. Nagyon jó síkossá teszi a kis pisilőmet és a lyukamat.
  Most kivettem a kezem a harisnyanadrágból és magamra simítottam. A kis pisilőm eláll, a vékony harisnya nem tudja a testemhez simítani, mint egy bugyi. Így simogatom most bal kézzel, miközben jobbal írok. A harisnyanadrágon fényes nedves csíkot hagy a makkom, ahogy elmozdul. Ez nagyon izgató látvány számomra. Megmarkolom és húzogatom kicsit. Ezzel még jobban felizgatom magam, de vigyázok, nehogy elélvezzek, annak még nincs itt az ideje, addig még sok minden hátra van mielőtt megadom a kis pisilőmnek a kegyelemdöfést és hagyom elélvezni.
  Most felálltam és a pisilőm hátratettem a combom között, amennyire csak tudom. Kicsit kitekerve teljesen hátrahajtottam egészen a seggem vágatába. Felhúztam a harisnyanadrágot és visszaültem. Szemből nézve olyan, mintha nem is lenne fütyim, csak egy kis háromszög látszik, mint egy kis punci. A fütyikém nagyon feszül, teljesen hátra van hajtva, rajta ülök. A nedves makkomat nagyon izgatja, ahogy hozzáfeszül a harisnyanadrág anyagához.
    Mellettem az asztalon ott van a Pluszos vitaminos doboz, az kerül nemsokára a lyukamba. Az asztal mellett a földön ledobva egy csomó csalánlevél, amit a székre fogok tenni és ráülök, hogy csípje, marja a seggem, kellemes, izgató fájdalmat okozva.
   Most megnedvesítem a pluszos dobozt a farkamon aztán nyalogatni kezdem, bekapom és szopom, úgy, mintha egy faszt szopnék. Sajnos ez csak gyatra utánzata a fasznak. A vége lapos, nem hegyesedik, így bedugni is mindig nehéz elsőre. És az érzést, ahogy most szopogatom, össze sem lehet hasonlítani azzal az izgató érzéssel, amikor egy valódi, nagy vérbő faszt szopok. A fasz meleg, meg-megrándul, a szívás ütemére lüktet a benne áramló vértől. Ettől a pótszertől ezt nem lehet elvárni.
     Most egy ötlettől vezérelve telepisiltem a pluszos dobozt. Elég nehéz volt merev fütyikével pisilni és nagyon nehéz volt vissza kényszeríteni a combom között egészen a vágatba. De megvan. Most itt van előttem a doboz tele pisivel. Bedugom az ujjam és lenyalogatom. Izgató. Bedugom a dobozt és újra a számba veszem. Most izgatóbb, meleg a benne lévő pisitől. Nagyon jó, kellemes érzés.
    A kis pisilőm már szinte fáj kitekert helyzetében. Bal kézzel a popsim alatt, ujjaimmal a makkom izgatom, dörzsölgetem, miközben a szopom, szívom a hengeres dobozt. Közben még mindig írok, de egyre jobban akadozok benne.
   Most előveszek egy másik Pluszos dobozt. Ez kerül majd a popsimba. Letolom a harisnyanadrágot, a kis fütyim szinte kiugrik, ahogy a szorításból megszabadult. Simogatom, húzogatom egy kicsit. Vigyáznom kell, mert annyira beindultam, hogy bármikor el tudnék élvezni.
  A második dobozt megnedvesítem a makkomon, aztán megnyalom. A nyálas váladék és a pisi összekeveredett, eszméletlenül izgató ízét érzem.
     Előredőlök és a nedves ujjammal benedvesítem a popsim lyukát. Bedugom az ujjam. A számban a pisivel telt doboz, amit nem veszek ki, szopom tovább melegen tartva benne a pisim. Bedugom a második ujjam is a seggembe. Most két ujjammal dugom a magam. A kis pisilőm mereven áll, kőkemény. Újra megnedvesítem a dobozt, a makkomon húzogatom végig. Lassan elkezdem bedugni. Ohhh!! Kicsit fájt a behatolás, de már egyre könnyebben csúszik be a popsimba a faszpótló. Dugom magam. Nagyon jó! Most bent van tövig, közben a számban tartott dobozt majdnem lenyeltem olyat szívtam rajta.
      Az asztalon a tükör. Belenézek: kipirult arc, lihegek. a számból kiáll a doboz vége. Izgató látvány. Felemelem a tükröt és megnézem az egész testem. A széken térdelek. A harisnyanadrág combközépig le van tolva. Hátulról még izgatóbb a látvány: a popsimból kiáll a doboz narancssárga kupakja. Bal kézzel széthúzom a popsim, hogy mindent jól lássak. Kb. 2 cm-re áll ki a seggemből. Elkezd kicsúszni, engedem. Lassan kint van az egész, most visszadugom és újra elkezdem kinyomni. Megint vissza. Isteni!
   Most újra tövig bedugtam és felálltam visszahúztam a harisnyanadrágot. Ahogy ezzel bajlódtam a doboz megint majdnem kicsúszott, a harisnyanadrág nem bírja bent tartani. Felhúzom teljesen, közben tövig benyomom a dobozt a lyukamba. Leülök így teljesen bent van, a szék bent tartja.
       A kis pisilőm nagyon áll, lüktet. El kell, hogy folyassam, el kell élvezzek, nem bírom tovább! Rád gondolok, hogyan büntetnél meg, ha engedélyed nélkül folyatnám el a kis pisilőmet. Ez visszatart, tudok még parancsolni magamnak. Hiszen mindent úgy kell tennem, ahogy Te akarod, és mindenről be kell számoljak, nem hazudhatok, mert még jobban megbüntetnél.
      De nem bírom már tovább! Megmarkolom a harisnyanadrágon keresztül a kis pisilőt és elkezdem kiverni. Három, vagy négy húzás és már élvezek is. Bele folyik a geci a harisnyanadrágba. Lihegek, ez nagyon-nagyon jó volt!
      Lassan lenyugodok. A számból kiveszem a pisivel telt dobozt és csak ülök. Tudom, hogy nincs még vége mára, még nem fejezhetem be, hiszen többet vársz tőlem. A popsimban bent hagyom a dobozt, a gecitől ragadós harisnyanadrágot is magamon hagyom. Pihenek, és közben leírok mindent. Elmondom, az életemet és hogy mitől lehetek ilyen perverz kis bugyis…

    Miután elélveztem csak ültem és lihegtem. Arra gondoltam, hogy tetszik majd neked, amit csináltam. Aztán kicsit megnyugodva elszívtam egy cigit és nekiláttam leírni gyerekkoromról szóló történetemet. Ezen megint felizgultam és izgató volt az is, hogy a popsimat feszítette a doboz, rajtam volt a nedveimtől síkos, átázott harisnyanadrág...
     Hát újra nekikezdtem a lassú, hosszú masztizásnak. Már nem volt erőm írni közben, csak azzal foglalkoztam, hogy érdekes olvasmány legyen számodra, hát minél jobban akartam csinálni, hogy legyen miről beszámolni.
     Felálltam a székről és a padló lévő csalánleveleket ráraktam, aztán feszesre húztam magamon a harisnyanadrágot és hirtelen beleültem a csalánba. Az első pillanatokban még nem is éreztem semmit, de amint megmozdítottam a seggem rögtön csípni kezdte a csalán. Az első fájdalomra majdnem felugrottam a székről, de uralkodtam magamon és még jobban dörzsöltem a seggem a csalánhoz. A fájdalom nagyon izgatóan hatott, a kis pisilőm teljesen megmerevedett. A harisnyanadrágon át megmarkoltam és csupa geci lett a kezem az előző élvezetemtől. Lenyaltam. Aztán módszeresen összeszedtem minden csepp gecit a harisnyáról és benyúltam a fütyikémről is letöröltem a rajta maradt gecit. Az egészet lenyaltam a kezemről. A seggem már nagyon égett, nem bírtam tovább, kicsit felemelkedtem és elkezdtem húzogatni a kis pisilőmet a harisnyán át. Az égető fájdalom még így is nagy volt, de egyben nagyon izgató is.
      Megláttam magam előtt a pisivel telt pluszos dobozt. Gyorsan levettem a kupakját, a nyílásra tapasztottam a nyelvem és így vettem a számba.
    Ahogy a nyelvem elmozdult egy kevés pisi a számba folyt. Visszahuppantam a csalánra és az égető fájdalom hatására elengedtem a nyelvemmel a doboz végét. A számat elöntötte a pisi. Forgattam a számban nem akartam lenyelni, most még nem.
    Közben cumiztam a hengeres dobozt tovább és mozogni kezdtem a popsimból kiálló másik hengeren. Amikor felemelkedtem kicsit nyomtam kifele és akkor kicsúszott egy kicsit, aztán beleültem. Ilyenkor mindig erősebben éreztem a csalán égetését a popsimon. Közben folyamatosan húzogattam a kis pisilőmet.
      Lenyeltem a számban tartott pisit. Aztán a felhúztam a fitymám és összefogtam a végét, így ez zacskó képződött, amit egy kis erőlködés árán telepisiltem. Az erőlködéstől majdnem teljesen kicsúszott a seggemből a doboz. Hirtelen visszaültem rá, ugyanekkor elengedtem a fitymám és a pisi kiömlött. A hengeres doboz, mint egy dugattyú szalad tövig a lyukamba, és egy pillanat múlva elöntött a pisi. Ahogy marokra fogtam a kis fütyimet és húzogatni kezdtem fröcsögött belőle a bennmaradt pisi. Nagyon-nagyon izgató volt! Éreztem, hogy pár húzás és megint elfolyik a kis pisilőm.
      A pisis játék és az hogy lenyaltam a gecim nagyon megtetszett és újra akartam érezni ezeket az ízeket.
    Felálltam és bementem a fürdőszobába. Beültem a kádba, a hideg érintés nagyon jólesett a meggyötört seggemnek. Hanyatt feküdtem és a falnak támasztottam a lábaimat, úgy, hogy a kis pisilőm most a fejem felett ágaskodott.
   Pisilni kezdtem. Először erőlködnöm kellet a kényelmetlen helyzetben de, amint néhány csepp kifolyt már könnyebben ment. A harisnyanadrág elvezette a pisim és átázott a seggemen is. Bal kézzel előrenyúltam és kivettem a fütyikémet a harisnyából, teljesen hátrahúztam a bőrt és a számba, az arcomra irányítottam a sugarat.
     A szám gyorsan megtelt pisivel. Egy részét lenyeltem, a többi végigfolyt a nyakamon a hajamra. Megragadtam a kis fütyimet és még mindig pisilve elkezdtem erősen kiverni. Az arcom a hajam ázott a fröcskölő pisiben. Aztán a pisi elállt és éreztem, hogy rögtön elélvezek. Amekkorára csak tudtam kitátottam a szám, hogy oda fröccsenjen a geci. Néhány rántás még és elfolyt a kis pisilőm, elélveztem bele a számba, rá az arcomra. Utána csak feküdtem és lihegtem a kádban.

    Kicsit magamhoz térve felálltam és éreztem, hogy csurom pisi mindenem. Engedtem egy kis vizet leöblítettem az arcom és kiöblítettem a szám, aztán kibújtam a pisis, gecis harisnyanadrágból, kihúztam a henger a seggemből.
    Nagyon elfáradtam. Lezuhanyoztam, hajat mostam és lefeküdtem aludni. Nem bírtam már folytatni a levelet, beszámolni a maszturbálásomról, csak másnap végeztem vele és küldtem el Úrnőmnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése