2017. július 1., szombat

Lebukás

Egy megalázó történet, amikor lebuktam nyilvános WC-ben...


Egyetemista koromban kollégiumban laktam Debrecenben. Négyen egy szobában, így nem volt lehetőségem bugyikát hordani. De mindig volt néhány bugyikám, amit vagy vásároltam magamnak, vagy a koliban a mosókonyhából, a lányok emeletén a szárító szobából loptam el.
Gyakran jártam ki a vasútállomásra a WC-be szopni. Amikor elmentem szopni előtte vagy a szobámban, ha egyedül voltam, vagy a WC-ben felvettem a bugyikát és abban mentem. Ha hétvégére egyedül maradtam, akkor csak bugyikát viseltem persze bezárkózva a szobába. Főleg ilyen egyedül töltött hétvégeken mentem szopni a vasútállomásra. Néha felültem egy vonatra és elmentem Nyíregyházára, ott nagyon jó lyukas falú WC-k voltak az állomáson.
A régi nyíregyházi vasútállomás WC-je, igénytelen volt, de nagyon jó szopóhely. Azért is volt nagyon izgalmas, mert egy bejáraton, egy folyosón volt a női és a férfi WC. És szopás közben gyakran lehetett női lépteket, hangokat hallani, ez nekem nagyon izgató volt. A fülkés részben egymással szemben 4-4 fülke volt. A fülkék fala nem téglából, hanem forgácslapból volt és kb. 20 cm magasan kezdődött a padló felett. A jobboldali fülkék közül a másodiknak mind a két falán volt szopatólyuk. Egyik oldalon 1, a másik oldalon 2, kb. 30 cm-re egymástól. Az egyiket kényelmesen el lehetett érni a WC-n ülve a másik előrébb volt kicsit és lejjebb ha ott dugták át a faszt térdelni, vagy guggolni kellett hogy be tudjam kapni. Ebbe a fülkébe mentem legszívesebben, mert többször előfordult, hogy amíg egyik lyukon szopattak a másikon lestek aztán átdugták a faszt és azt is cumizhattam. 
Egyik alkalommal fehér csipkés bugyikában mentem oda szopni. Meleg volt, levetkőztem teljesen, a nadrágomat és a pólómat a hátizsákomra terítettem, azt felakasztottam az ajtón lévő akasztóra. Bugyikában és szandálban vártam, hogy jöjjön valaki.
Nemsokára nyílt a bal oldali fülke ajtaja és bement valaki. Ültem és a kezemmel eltakartam a bugyikát, hátha csak wc-zni jött a pasi. Amikor pár percig semmilyen hangot nem hallottam tőle ránéztem a szopatólyukra és láttam, hogy árnyékban van, vagyis néz engem. Megmutattam a bugyikámat. Aztán a bugyikán keresztül simiztem a kis pisilőmet. Néztem a lyukat, láttam, hogy néz engem. 
Kicsit előredőltem, hogy lássa az arcom és cumizni kezdtem az ujjam, jelezve, hogy szopni szeretnék. Átdugta a faszt. Már merev volt neki és jó nagy, ami a lyukon átjött legalább 15 cm lehetett. Fényes lilás makkja volt. Nagyon szép. Azonnal bekaptam és finoman kezdtem cumizni. Kicsit kiengedtem és láttam, hogy nedves és egy csepp szivárog a végén. Lenyaltam, aztán csak nyalogattam és csókoltam a faszt. 
Elhúzta a faszt, néztem miért: odahajolt a szopatólyukhoz és kérdezte, hogy gecizhet-e a számba? Mondtam, hogy igen. Akkor mondta, hogy kapjam be mélyem, mert mindjárt elélvez és addig szopjam erősen és nyeljek. Hogy addig ne engedjem ki a számból a faszt, amíg nem húzza ki. Mondtam, hogy jó. A pasi felállt és megint átdugta a faszt. Bekaptam egészen a falig nyomtam előre a fejem és erősen szoptam. Nagyon hamar gecizett és nagyon sokat. Úgy éreztem tele van egészen a szám, nyeltem, de csorgott ki a szám szélén is. Amikor lenyeltem csak tartottam a szájamban a faszt, ami lassan lekonyult, nem tudom meddig, de legalább olyan sokáig, mint amit szopatott. Aztán egyszer kihúzta a lankadt faszt. Megint lehajolt a lyukhoz, megköszönte a szopást és megkérdezte akarok-e még szopni, mert van egy haverja kint, beküldi. Mondtam, hogy igen, nagyon szeretnék még szopni.
A pasi kiment, én meg letöröltem az államról a kicsorgott gecit és lecumiztam az ujjamról. Megszorongattam a bugyimban a pisilőt és vártam. A másik pasi hamar jött, én pedig rögtön tátottam a szájamat és tapasztottam oda a lyukhoz. A másik fülkéből hallottam, hogy a pasi elkezd káromkodni, hogy mocskos buzik, meg minden. Ráütött a falra az arcomnál. A pasi hangosan káromkodott és kiabált, hogy micsoda mocsok buzi vagyok, aztán hallottam, hogy lehúzza a WC-t és kimegy, az ajtót bevágta maga után.
Nagyon megijedtem, hogy lebuktam. Nem is értettem, hogy mi van, mert a haverja mondta, hogy szopatni akar. Rájöttem, hogy ez egy másik pasi lehetett, aki csak wc-zni jött. Hallottam, hogy a wc-s nővel, egy kövér cigányasszonnyal, üvöltözik az előtérben. Féltem, hogy mi lesz. Nyúltam a hátizsákért, hogy felöltözzek, de egyszer csak kivágódott az ajtóm és ott állt a cigány asszony. Éppen a pólómba bújtam bele félig a fejemen volt, úgy álltam ott bugyikában a fejemen a pólómmal. 
Az asszony is elkezdett ordítani, buzizni. Letépte rólam a pólót és pofon vágott. Ordított, hogy mocskos kis faszszopó vagyok és rendőrt kéne hívni de nem akarja hogy a rendőrök oda járjanak és vissza kellett adni a pasi pénzét, ilyeneket. Aztán megint pofon vágott én meg elsírtam magam és összegörnyedten álltam a sarokban. Azt kiabálta, hogy ha ott lenne a férje kivinne az erdőbe és agyonverne. Én csak sírtam, aztán elkezdtem könyörögni, hogy engedjen el, hogy soha többet nem csinálom, nem megyek oda, sose fogok többet szopni. Hogy csak azért volt mert egy pasi azt mondta hogy leküldi a haverját aki szopatni akar, meg hogy én nem is szoktam ilyet csinálni, csak most először. Sírtam és könyörögtem és hazudtam, hogy nem is vagyok faszszopó.
Közben hallottam, hogy két nő beszél a folyosón meg hangosan köszönnek, kérdezik van-e ott valaki. A WC-s nő felvette a pólómat a földről, elvette a hátizsákomat a nadrágommal együtt. Rám szólt, hogy kussoljak és kiment.
Hallottam, hogy kiált a két nőnek, hogy megy már, aztán valamit még beszéltek, amit nem hallottam. Álltam a sarokban összegörnyedve és sírtam és nagyon féltem és szégyelltem magam. Hallottam, hogy a két nő kimegy, aztán férfihangot hallottam és nagyon féltem, hogy a nő férje jön és megver, vagy valaki megint, aki meglát így. De továbbment a folyosón a piszoárokhoz. Aztán elment. Nemsokára jött a WC-s nő, mondta, hogy menjek ki. Én csak álltam szipogva a sarokban. Lebuzizott, aztán elkapta a vállam kirágatott és megint megpofozott mindkét oldalról. Aztán megfogta a fülem és elkezdett húzni kifelé. Megint elsírtam magam és annyira féltem, hogy összepisiltem magam. Amikor meglátta elkezdett röhögni. A fülemet elengedte és csak röhögött. Én meg rendesen összeestem a padlón és összekuporodtam. Röhögött és mondta, hogy micsoda kis pisis buzi vagyok. Megint megfogta a fülem, felrángatott a földről és kihúzott végig a folyosón, ki az előtérbe, ahol az asztala volt. Én mentem mögötte, ahogy rángatta a fülem és sírtam. Úgy pisis bugyiban, pisisen, mocskosan rángatott végig a folyosón. Aztán belökött egy kamrába, ahol volt két nagy mosókagyló, az egyik tele vízzel és felmosórongyok áztak benne. A másik üres volt, egy koszos törlőkendő volt a szélére terítve. Szólt, hogy vegyem le a pisis bugyimat, másszak be a kagylóba és mosdjak meg.
Nagyon szégyelltem magamat, de csináltam, amit mondott. Kiment, az ajtót nyitva hagyta. Aztán visszajött a hátizsákommal és leült egy asztal mellé elkezdte kirakni, ami a zsákomban volt. Mondta, hogy már biztos tiszta vagyok másszak ki és törölközzek meg. Közben jött egy pasi, kiment, elvetet a pénzt és visszajött. A pasi nem látott meg, mert gyorsan a fal mellé húzódtam. Megtörölköztem a koszos kendőbe és csak álltam ott, lehajtott fejjel, pucéron, a kezemmel takartam a pisilőmet. Az asszony megtalálta a diákigazolványomat, kérdezte, hogy Gézának hívnak, hogy Debrecenben tanulok egyetemen? Mondtam halkan, hogy igen. Azt mondta fiatalabbnak nézett, aztán egy lapra felírta a nevemet, adataimat az igazolványból. Mondta, hogy ha még egyszer meglát ott, felhívja az egyetemet és elmondja, hogy szopni járok a WC-be.
Aztán a nadrágom zsebéből elvette az összes pénzemet. Mondta, hogy van jegyem visszafelé, meg van buszbérletem Debrecenben, vagyis haza tudok menni, nem kell pénz és neki vissza kellett adni a pénzt a pasinak, meg fel kell mosnia a mocskot a WC-ben, és örüljek, hogy ennyivel megúszom. Nem volt sok pénz, de egész hétre annyi pénzem volt, de nem bántam csak engedjen el, mielőtt jön a férje. Egy flakon víz volt még a táskámban, meg egy könyv, amit olvastam, azt meghagyta, meg visszatette az igazolványomat is. Odalökte a nadrágot meg a pólómat, mondta, hogy vegyem fel és tűnjek el.
A póló gyűrött volt és kicsit piszkos, de örültem, hogy rajtam van. A rövidnacit bugyi nélkül kellett felvennem, mert az pisisen ott volt a földön. Vettem a hátizsákomat és mentem ki. Utánam kiáltott, hogy hugyos buzi, ki fog köszönni? Csókolom, mondtam és felszaladtam a lépcsőn és ki az épületből.
Kimentem a vágányokhoz, láttam bent áll egy vonat Debrecen felé, gyorsan beültem a legtávolabbi kocsiba. Örültem, hogy megszabadultam, de féltem, hogy a nő, vagy a férje még megtalál, mert megvannak az adataim náluk. Megfogadtam magamban, hogy soha többet nem csinálok ilyet! Utána még hetekig féltem, hogy felhívják a kolit, vagy az egyetemet, vagy a lakcímem alapján elmennek anyukámhoz. De nem történt semmi ilyen. Vagy két hónapig nem mertem menni Debrecenben sem szopni. De utána már nem bírtam és elmentem és aztán továbbra is jártam szopni, csak Nyíregyházára nem mertem menni ezután nagyon sokáig.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése