2017. július 15., szombat

Kötözés

A feladat:

A kis pisilő gúzsbakötése egy órára, közben házimunkát végezni, utána chatelni, szórakozni.

A beszámoló:

16:14-kor kezdtem el megkötözni a kis pisilőt. A régi szokás szerint, előreengedett fitymával. Előbb a tövében húztam körbe a zsinórt és megkötöttem, ehhez a szálhoz kötöm majd a végén a feltekert 21 méter zsinór másik végét. Körbekötöztem a kis pisilőt a golyókkal együtt, aztán a golyókat külön-külön, majd egyben, és a kis pisilőt is külön. Ezt ismételtem többször. A végén keresztben is megkötöttem: a kis pisilő végét előbb a jobb golyómhoz húztam a zsinórral, aztán a balhoz. Végül körbetekertem a tövén és megkötöttem a két szálat. A 21 méter zsinór feltekerése a kis pisilőre és a golyókra összesen 6 percet vett igénybe, 16:20-kor végeztem vele.









Fényképezés után, 16:23-tól 16:46-ig mosogattam, takarítottam, majd kényelmesen leültem a fotelembe és beléptem netre, chatre. 
Ellenőriztem a levelezésem, majd olvasgattam. 
Nem izgultam fel igazán, nem nedvesedett be a kis pisilőm vége, felállni nem tudott volna, szoros volt a kötés. Már a mosogatás alatt is éreztem, hogy elég szorosan kötöztem meg a kis pisilőt. A netezés alatt éreztem, hogy zsibbad a makkom. Ahogy ültem hozzáért az asztal lábához, és olyan érzés volt, mintha nem is az én testem lenne. 
Vártam, hogy lejárjon az egy óra, Uram.
17:20-kor felálltam és készítettem még néhány képet.




17:23-kor kezdtem lebontani a kötözést, kiszabadítani a kis pisilőt és a golyókat. 4 perc kellett, míg letekertem az összes zsinórt.
Miután végeztem készítettem pár képet, aztán feltekertem a zsinórt és leültem megírni a beszámolómat.



Köszönöm a feladatot Uram!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése