2017. július 25., kedd

Először szexshopban

Az első látogatásom és vásárlásom egy szexshop-ban, közvetlenül a nemrég elmesélt egyetemi WC-ben történt cumizás után.

Korán volt még, így bementem a plazában lévő szexshop-ba, mert útba esett. A szexshop az alagsorban, a mozgólépcső mögött van, nyitva volt az ajtó, közvetlenül az ajtóban egy nő beszélgetett a férfi eladóval. Síkosítót válogatott, tanácsot kért. Teljesen normális hangon beszélgettek, mintha közömbös, nem szex téma lett volna. A boltban volt még egy idősebb, 60 körüli férfi is, aki nézelődött. Én bementem és szétnéztem. Hátulsó falon lévő polcon voltak az anál játékok. Elég sokféle, de első ránézésre nekem túl drágák. A nő közben fizetett és kiment. Az öreg ginszengkivonatot kért és beszélgettek, hogy melyik a legalkalmasabb. Amikor elment az eladóhoz mentem és mondtam, hogy anál plug érdekelne. Mondta, hogy hátul vannak, mutatja. Ő is, az előző két vevő is úgy, olyan természetességgel beszéltek, mintha zöldségesnél lennénk. Rájöttem, hogy pontosan ez a helyzet, ugyanis ide csak olyan ember jön, aki innen akar valamit, itt, egy szexshop-ban nem érdemes szégyenlősködni.
Azért volt még bennem gátlás és nem mertem megmondani egyenesen az eladónak, hogy nekem lenne a popsidugó. Mondtam az eladónak, hogy a weblapjukon láttam már kb. mi a kínálat, de a méretek nem voltak feltűntetve minden esetben. Mutatott pár vibrációs popsidugót és ujjra húzható játékot meg pár nagyon nagy plugot. Mindenféle volt, de vagy nagyok, vagy nagyon drágák. A legolcsóbb is 4000 Ft körül kezdődött. Volt olyan is, amit végül megvettem, csak más, sokkal nagyobb méretben. Mondta az eladó, hogy tegnap vittek el több darbot és jövő héten lesz újabb árú szállítás, akkor kap majd kicsi és közepes méretű plugokat. Azok fogynak a legjobban.
Megköszöntem és mondtam, hogy majd visszajövök. Közben bejött egy fiú, olyan huszonéves, a filmeket nézegette, de látszott, hogy azt várja, egyedül maradjon az eladóval, kivárja a sorát. Eljöttem.

Már fél tizenegy volt, így kinyitott a másik bolt, ahova eredetileg menni akartam. Nem volt messze, elsétáltam oda. A bolt a Csapó utcán egy udvarban, a pincében van. Lementem, nagyon zsúfolt hely. Ahogy beléptem egy szőke nagymellű nő köszönt rám. Egy másik nő és egy férfi voltak még bent, de őket nem láttam, a pult mögött/mellett álltak, csak a hangjukat hallottam. Egyikük nyilván ott dolgozott, lehet a másik is, vagy törzsvásárló/barát stb. volt. Valami semleges témáról beszéltek. Körül sem érkeztem nézni a szőke nő kérdezte mit szeretnék, én pedig mondtam, hogy anál plugot. Szólt, hogy menjek utána, mutatja, hol vannak. Ahogy kijött a pult mögül láttam, hogy duci, nagymellű nő, farmerben, pólóban. Szőke rövid haja volt, kedves arca. Teljesen átlagos kinézet, bárhol lehetett volna eladó. És nagyon kedves volt.
Mutatta az eszközöket, vibrációsokat, készleteket. Mondtam, hogy egyszerű, talpas plug érdekel, amire bugyit is lehet venni. Mutatta sorban őket. Nem kérdezte kinek szánom, miért veszem. Amikor már a 4-5-ik 6-8 ezer forintos eszközt mutatta szóltam, hogy az ár is számít… Teljesen normálisan vette a dolgot és elkezdett olcsóbbakat mutatni. Megláttam azt a plugot, amit a neten kinéztem és elvettem a polcról a dobozát. Kivette a kezemből és kinyitotta dobozt, kivette a plugot. Olyan volt, amint amit végül megvettem, de fekete és sokkal nagyobb. Kb. 2 cm-el hosszabb, és nagyon vastag.
Akkor mondtam, hogy ez nekem túl nagy. A nő teljesen természetes hangon mondta, hogy igen, első ránézésre elég ijesztő. Mondta, hogy ugyanebből a típusból van több méret, keressünk! A következő testszínű volt, és lényegesen kisebb, kb. ujjnyi méretű. Mondtam, hogy valahol a kettő közötti méretet szeretnék.
A nő, türelmesen szedte elő a dobozokat és nézte a méreteket, sajnálkozott, hogy a dobozra nincs ráírva a méret és nincs ablaka a doboznak, de minden további nélkül kinyitotta sorra őket és megnézte a méreteket. Vagy a negyedik volt, amit megvettem. Amikor az nő megtalálta, mutatta és azt mondta: ez lesz a te mérted!
Nem tudom célzás volt-e arra, hogy pont az én popsimba való, vagy hogy az éppen az eddigi két méret között van, amilyet kértem. De természetesen hangzott és láttam, hogy a nő örül, hogy segíthet, hogy ki tud szolgálni. És nem azért, hogy letud végre egy vevőt, és elad valamit, hanem hogy olyan terméket tud adni a vevőnek, amilyet az keres. Profi eladó, akinek, az én megítélésem szerint, örömet okoz, ha sikerül kiszolgálnia a vevőt. Bármilyen területen, bármilyen boltban bármit öröm ilyen eladótól vásárolni.
Visszamentünk a pulthoz közben mondta, hogy szükségem lesz síkosítóra és tisztító, fertőtlenítő spray-re. Mondta, hogy rögtön mutat párat, amit direkt anál játékokhoz ajánlanak. A pult feletti polcról lepakolt vagy 5 féle síkosítót, különbözőeket és különböző méretű flakonokban. Mutatott egyet, amit megvettem, hogy ő kifejezetten ezt ajánlja, mert nagyon jól csúszik tőle a játék, nincs illata és íze és nem is túl drága. Kérdeztem, hogy mennyit kell használni, mondta, hogy erre nincs utasítás: majd rájössz menet közben. Mondta, hogy feltétlenül használjak fertőtlenítőt, tisztítót, mert a háztartási tisztítószerek tönkreteszik a játékot. Abból is kirakott 4-5 fajtát, aztán még keresgélt, amíg én nézegettem őket, ő pedig mondta, hogy pillanat, volt még egy, ami lényegesen olcsóbb és jó minőségű. Végül megtalálta. Egymás mellé tette a plugot, a síkosítót, amit ajánlott, és a tisztítót. Rám nézett és megkérdezte, hogy adja-e előre össze az árat, belefér-e a költségvetésembe.
Mondtam, hogy köszönöm. 7700 Ft volt a végösszeg, elég sok nekem, de beláttam, hogy szükséges eszközök, és az eladónő értette a szakmáját! Kedvesen, kellemesen segítőkészen szolgált ki, de úgy, hogy amit végül ajánl, azt udvariatlanság nélkül egyszerűen nem lehet visszautasítani.
Pontosan tudom, hogy nem hozzám volt kedves, hanem a Vevőhöz, aki a Pénzt hozza, de ez teljesen mindegy. Mennyivel jobb lenne így vásárolni bármit, mint az esetek 99%-ában, közömbös, „mikor ér már véget a munkaidőm?” eladóktól. Miközben csomagolt, mondtam, hogy nagyon kellemes hely a bolt, jó itt vásárolni. Két kicsi, óvszeres csomag méretű (egy adag) síkosítót adott még ingyenesen. Lehet, hogy minden vásárlónak adnak, valami kis ajándékot, lehet, hogy vásárlási összegtől függően, mindegy, én kedves gesztusnak értékeltem és megköszöntem.
Mondtam, hogy olvastam, hogy szexmozi is van a boltban. Mondta, hogy igen, 10-18 ig, de érdemes megbeszélni előre, pl. a facebook oldalukon, hogy biztosan legyen ott partner. Mondta, hogy van, aki csak bemegy körülnézni, vagy moziznak, de egyedül, szóval érdemes jelentkezni a facebook csoportba.
Végül kellemes emlékkel és eléggé felizgulva jöttem ki, tetszett az első vásárlásom egy szexshop-ban.

A vásárolt játék:
Teljes hossza
15 cm
Behelyezhető hossza
12 cm
Átmérője
4 cm
Anyaga
gumi



Méretarány...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése