2024. május 21., kedd

Hatodik szopótúrám

Május 18-án, szombaton voltam az év hatodik szopótúráján, ami egyben a második periódusom első kirándulása volt. Szokás szerint a Hegedűs Gyula utcai moziban voltam szopni és megbaszatni a sissypinámat. Sajnos ez utóbbi megint nem sikerült, de ettől eltekintve kellemes élmény volt.

Szokás szerint készültem elő pénteken az utazásra, mozizásra. Leborotváltam a kis szánalmas pisilőm és a sissypinám környékét, borotválkoztam, aztán bepakoltam a hátizsákomba egy tiszta bugyikát, a melltartómat, óvszereket, síkosítót. Szombaton reggel zuhanyzás után felvettem az erényövem, megkötöttem a szalagomat, bugyikát vettem fel és elindultam a vonathoz.







A Nyugatiba érkezve mentem le az aluljáróba a WC-be, nagyon kellett pisilnem. Készítettem pár képet a WC-ben a szokott firkákról, hirdetésekről az ajtón, magamról, aztán pisiltem, megigazítottam az erényövem és mentem a moziba.






10:45-kor értem a mozihoz. Amikor bementem az első két helyiségben, az újonnan kialakított helyiségekben a bejárat után nem volt senki. A 3A is üres volt, ott film sem ment csak a menü világított a képernyőn. A 3B-ben bent volt egy pasi, ahogy később rájöttem ugyanaz, mint legutóbb is, ő is passzív, szopós.

A folyosó végéről elvették a fotelt és kinyitottak egy ajtót, így most körbe lehet menni, a nagyterembe két oldalról is be lehet menni. A nagyteremben is kicserélték a két hosszú fa padot kétszemélyes fotelekre. Igaz ezt akkor még nem láttam, akkor azt láttam, hogy egy pasi áll háttal a képernyőnek és valaki térdel előtte. Csak kis ideig néztem őket, aztán kijöttem, ránéztem a pasira a 3B-ben és a filmre, aztán a folyosó végén nyitott új ajtón benéztem a nagyszobába, így a szopó oldaláról láthattam volna a párt, de a köcsög már nem szopott, hanem a fotelre dőlve pucsította a seggét és éppen baszták. Szerencsés köcsög!

Kimentem, a 3A-ban levettem az ingem, felvettem a melltartómat, aztán visszavettem az inget, de nem gomboltam be. Kimentem a folyosóra és ott állva néztem a tv-ben a travi filmet.

Hamarosan kijött egy pasi a nagyszobából, ő baszta a másikat. Elment mellettem, ki a moziból. Bementem a nagyszobába, a köcsög, egy kb. 30-as átlagos termetű pasi, piros pólóban éppen a farmerét húzta fel, gombolta be. Aztán ő is kiment a moziból. Örültem, hogy végeztek, így ha jön valaki, nagyobb eséllyel fog engem szopatni. Még így is ott volt a másik köcsög a 3B-ben.

A nagyszobában két szőrös pasi dugta egymást, ez nem tetszett, ezért visszamentem a bejárathoz és néztem a filmet. Jött egy pasi, kék pólóban, köpcös, harmincas. Elment mellettem, aztán sorba járta a szobákat. A nagyszobában maradt bent, utána mentem. Állt az oszlopnál és nézte a filmet, amikor bementem végigmért, de nem szólt. Én leültem, néztem kicsit a filmet, a pasit, aztán felálltam közelebb léptem és megkérdeztem, leszophatom-e.

Elutasított. Kimentem, hogy visszamegyek az előbbi helyemre, de közben bejött az előbb megdugott piros pólós pasi és leült a fotelbe a láncok mögött. Mégsem ment el, csak kiment, lehet mosdóba.

Én megálltam a háta mögött, a falnál. A nagyszobából is kijött a pasi, megállt közel hozzám és kicsit nézte a filmet, de hamar kiment a moziból.

Hamarosan jött egy pasi, magas, 50 körüli, hosszú hajú, mackónadrágban. Ő is végigjárta szobákat, aztán leült a bejártnál a zárható ajtajú fülkébe, de nem zárta be az ajtót, onnan nézte a filmet a szemközti falon. Hamarosan elővette a farkát és húzogatni kezdte. Néztem, aztán közelebb léptem, erre eltette a farkát. Ő is elutasított. Nemsokára felállt és kiment. Kiment a piros pólós is, én meg leültem a helyére a láncos helyen a fotelbe és ott néztem a filmet. Már 11:23 volt és még semmi érdekes nem történt, ketten is elutasítottak már...

Kiment a pasi a 3B-ből is, most egyedül voltam az egész moziban. Felálltam, újra körbejártam, aztán észrevettem, hogy a 3A-ban elkezdődött a travi film. Bementem. Az a kedvenc szobám a moziban. Leültem a lyuknál a fotelbe, úgy hogy a lyukon is át tudjak nézni, de kényelmesen lássam a filmet is és hátra is könnyen nézhessek az ajtó felé. A köcsög a másik szobából hamar visszajött és leült a lyuk túloldalán a 3B-ben. Aztán jött egy fehér nadrágos pasi, kicsit megállt a hátam mögött nézte a filmet, de aztán ment tovább, körbejárta a szobákat és kiment. Visszajött a kék póló pasi is, aztán még valaki akit nem láttam, túl gyorsan ment el az ajtóm előtt. Ez a pasi beszélgetett valamelyik másikkal a folyosón, szerintem a 3B-s köcsöggel. Sajnálkozott, hogy kevesen vannak, mondta, hogy megy, nem vár tovább, a másik, hogy miért siet, így csak kidobta az 1700 Ft-ot. Ez meg, hogy nem, mert bérlete van... Aztán elköszönt és kiment.

Kis idő múlva megint végigjárt a fehér nadrágos pasi. Ő 35-40 lehetett, átlagos, sötét pólóban, dzsekiben. Volt fogalom, de senki nem akart szopatni, senki nem közeledett, sőt, nem hagyta, hogy közeledjek, hiszen a mackónadrágos is elrakta a farkát, amikor közelebb mentem. Már elmúlt dél, Z a chatről, azt ígérte délben jön. Hát eddig még nem jött, pedig már 12:17 volt.

Jött egy pasi, szürke dzsekiben, megállt nézett kicsit, aztán tovább ment. Amikor visszajött megint megállt az ajtóban. Felnéztem rá, aztán megkérdeztem:

- Leszophatlak?

Szó nélkül kiment.

Kis idő múlva megint járkálás volt, valaki elment az ajtóm előtt, nem láttam ki, de hamarosan a lyukban feltűnt a fehér nadrág, amint a sliccét nyitja, húzza le a cipzárt. Azonnal letérdeltem és az előkerülő faszt rögtön bekaptam. Puha volt, de így is nagy. Szopni kezdtem és felállt a számban, legalább 17-18 cm lehetett, pedig még nem keményedett meg teljesen. Átlagosan vastag, kellemesen lehetett szopni. 5-6 percig szopatott a pasi, amikor elhúzta a farkát, lehajolt a lyukhoz és azt mondta, mindjárt visszajön. Ő volt az első szopatóm. A lyukon átnézve láttam, hogy a másik köcsög ott ül a padon. Leültem, ránéztem a telómra, 12:40 volt.

Újra járkálás volt az ajtóm előtt, többen is jöttek egymás után. Aztán a fehér nadrág megint megjelent a lyuknál. Térdeltem le és mire lehelyezkedtem már ott volt a fasz a szám előtt. Most kioldotta az övét is és letolta a farmert és a bokszerét is a pasi. A fasz nagy volt, így félmereven is legalább 18 cm. Hátrahúzta a fitymát és felkínálta a faszt. Bekaptam és cumizni kezdtem. Hol erősebben szoptam, hol gyengébben, játszottam a nyelvemmel, szívtam, leengedve egyenesen a torkomig. Jó volt szopni, pedig nem volt teljesen merev a fasz. Közben feltűnt, hogy valaki fogdossa a szopatóm seggét, aztán előrenyúlt és megmarkolta a combjait. Most állt fel igazán a pasi fasza, egészen leért a torkomra. Kiengedtem, megcsodáltam, végignyaltam, aztán újra szopni kezdtem.

Megint jöttek, a nyitott ajtóból ketten is nézték a szopatásomat, az egyik a piros pólós volt, a másik egy eddig nem látott pasi. Jól megfigyelni nem tudtam, mert szemüveg nélkül szoptam és a szopást nem hagytam abba addig sem.

Közben a másik szobában mozgolódás volt, valaki benyitott rájuk, beszéd is volt, hallottam, hogy a szopatóm mondja, hadd jöjjön.

Megint fogdosták a seggét, be is ujjazhattak neki, mert pucsította ki a seggét hátra. Alig értem el a farkát. Aztán elhúzódott kipucsította a seggét és valaki, aki mögött állt megbaszta. A lyuknál térdelve néztem, hogy megbasszák. Baszás közben közelebb lépett, és kínálta a faszát. A makkot be tudtam kapni, ha nagyon nyújtóztam. Szoptam, illetve inkább csak rászorítottam az ajkaimat a faszára és ő mozgott annak ütemére, ahogy a seggét baszták. Aztán kihúzták belőle a faszt és ő újra közel lépett, be tudtam rendesen kapni a faszát és rendesen szopni. Most megint csak félmerev volt. Újra fogdossák a seggét, miközben szoptam és fel is állt neki, teljesen merev lett. Jó volt szopni. Közben megint jöttek, néztek az ajtóból sőt egy pasi be is jött. Alacsony, izmos pasi mackónadrágban. Állt mellettem, nézte, ahogy szopatnak, aztán elővette a faszát és verni kezdte. Szopás közben felnéztem, kb. 15-16 cm lehetett a fasza ott állt pár centire az arcomtól. Megmarkoltam a szopatóm faszát és kiengedtem kicsit, odafordultam az új pasihoz és tátottam a számat, de elhúzta a faszát, nem akart szopatni. Gyorsan visszatértem a szopatómhoz és szoptam tovább. A pasi pedig tovább verte mellettem. Megint jött valaki. Felnéztem az öreg volt, aki már rendszeres szopatóm lett, sokszor szopatott már. Ő is az ajtóból nézett, aztán beljebb lépett. Ekkor a másik, aki verte magának kiment.

Az öreg elővette a faszár és elkezdte verni, néha az arcomhoz dörzsölni szopás közben. A másik szobába megint bement valaki, éreztem az arcomon a lyukban a huzatot. Az öreg is kiment, átment a másik szobába. A szopatóm hátrébb lépett, így be tudtam nézni a lyukon: a szopatómon kívül még négyen voltak bent. Az öreg, a köcsög, aki végig ott ült, a szürke dzsekis, aki elutasított, meg még valaki, akit nem láttam, de ő baszta a szopatómat előbb és most újra egészen mögé állt és benyomta neki. A szopatóm újra a lyukhoz állt én pedig bekaptam a már megint lankadt faszát és szopni kezdtem. Nagyon gyorsan felállt neki a kettős izgatástól, de nem tudtam rendesen szopni, akadályozott a fal, meg hogy a dugás miatt mozgott az egész pasi. A pasi lenyúlt a faszához és erősen, gyorsan verni kezdte. Tátott szájjal térdeltem a lyuknál, a tenyerem is előrenyújtottam, hogy a kifröccsenő gecit elkapjam. A pasi verte magának, egyre gyorsabban, lihegett, nyögött, aztán megfeszült a teste a faszát előrenyomta és én gyorsan bekaptam a makkot miközben elélvezett. Jó nagy adag gecit kaptam, de a pasi tovább verte így kicsúszott számból, a következő lövést pár centiről kaptam a tátott számba és az arcomra, aztán még egyet, ami most a felső ajkamat és az orromat érte. A szopatóm most lépett el a lyuktól, gecis arccal néztem át, láttam, hogy az öreg és a szürke dzsekis is verik a faszukat. A szürke volt közelebb, felé nyúltam, de elfordult.

Azt öreg eltette a faszát, aztán kiment, átjött hozzám. Én még gecisen térdeltem a lyuknál. Az öreg behúzta az ajtót, aztán megáll előttem, nézte, ahogy ujjal letörlöm a gecit és lenyalogatom.

- Nyeld le - mondta és én nyeltem.

Levettem az ingem, letoltam a nadrágom is, bugyiban, melltartóban térdeltem le újra.

Odatartott a puha faszát a számhoz, bekaptam és szopni kezdtem.

Gyorsan felállt neki és szokása szerint utasítgatott:

- Kapd be tövig, erősen szívd, a nyelveddel játssz! Most csak a makkot, erősen, még erősebben! Szívjad! Ez az, jó köcsög vagy!

Engedelmesen csináltam, amit mond, jó volt, hogy utasít, szeretem ha így használnak. Közben bejött a pasi aki előző szopatásom közben verte a faszát mellettem. Kicsit nézte a szopatásomat, aztán kiment.

- Már ismered a faszom, ugye? Szereted szopni mi? Szopjad! Szopd ki a gecim!- mondta az öreg, és nyögött, lihegett, de aztán elhúzta a faszát.

- Pihenj kicsit, megyek, hátha én is szophatok egy faszt. Majd visszajövök.

Kiment, én pedig felültem a fotelbe. Ittam egy kis vizet, felvettem a szemüvegem, nézem pár percig a filmet. Átnéztem a lyukon, közben a másik szobában is történtek dolgok. Legalább ketten voltak a szobában, egy mackós alkatú pasi vette el éppen a nadrágját és láttam, hogy harisnyanaci van rajta. Gondoltam megjött Z, akivel chaten beszéltem meg randit. A lyuk felé fordult és láttam, hogy bugyiban és a bugyi mellett kilógó erényövben van. Műanyag erényövet viselt. A lyuknál meg is érintettem, köszöntünk egy-egy sziát, de aztán őt szopatni kezdte valaki. Néztem kicsit, de hamar megjött az öreg és elővette a faszát. Most a két szomszédos fülkében két bugyis, erényöves köcsögöt szopattak egyszerre. De nem sokáig, mert Z-t meg is dugták. Az öreg szopatott és eléggé le is foglalt, nem volt időm nézelődni, de ő mondta, hogy:

- Nézd, megbasszák! Az igen! Adja neki rendesen!

Átnéztem és láttam, hogy Z a padra támaszkodik és gyors ütemben dugják a seggét.

Aztán az öreg szopatóm megint minden figyelmemet lekötötte, egyre jobban lihegett és egyre többet utasított, hogy szívjam, szopjam a faszát, míg végül lenyomta a torkomra és elélvezett. A geci megtöltötte a számat. Finom volt. Gecivel telt szájjal felnéztem az öregre, de már nem törődött velem, hanem lihegett és nyújtózott, közben panaszkodott, hogy görcsöt kapott a combja miközben élvezett. Lenyeltem a gecit, az öreg is összekapta magát, megtörölte a faszát és eltette. Megköszöntem a szopatást, ő volt a második szopatóm aznap. Az öreg intett és kiment.

Én odafordultam a lyukhoz, Z egyedül volt. A lyukon át megfogtam az erényövbe dugott farkát, odahajoltam és megpusziltam az erényövet. Megfogtam a golyóit is. Felálltam és én is megmutattam a bugyimon keresztül az erényövem, aztán letoltam elől a bugyikámat úgy mutattam a szalaggal körbekötött kis pisilőmet az erényövben. Z megfogta a lyukon át. Én szóltam neki, hogy jöjjön át hozzám.

Ott álltam melltartóban letolt bugyiban, erényövben. Az ajtó előtt elment valaki, benézett, de ment tovább. Átjött Z. Megnéztem az erényövét, megfogtam. Megkérdeztem, hogy sikerült felvennie, milyen volt, milyen érzés a műanyag, mert azt én nem ismerem. Mondta, hogy először nehezen ment fel, de aztán megszokta. Hogy jó, hogy összezáródó gyűrű, nem egybe gyűrű, így könnyen fel tudta venni. Én mondtam, hogy hintőport használok, úgy átmegy a két golyóm egymás után, aztán a kis pisilőt könnyű átdugni.

- És mekkora a farkad? Mert így nem lehet megtippelni sem. – kérdeztem.

- Nem nagy, 14-15 cm.

- Leveszed az erényövet? Szeretnélek leszopni!

- Persze! - mondta és gyorsan megkereste a kulcsot, levette az erényövet és eltette.

Még puha volt a farka amikor bekaptam. Volt egy pici furcsa íze, a műanyag erényöv miatt lehetett, különben nagyon kellemes finom fasz volt. Amikor először puhán bekaptam nem látszott mekkora, aztán a szopástól felállt és tényleg kb. 14 cm lehetett, és kellemesen vastag, jó volt szopni. Cumiztam, a nyelvemmel játszottam, mélyen a számba engedtem, csak a makkját szívtam, felváltva. Igyekeztem megmutatni mit tudok. Zoli lihegett, és dicsért is, és hamarosan elkezdte mozgatni a csípőjét, dugni a szopó számat. Hamarosan elélvezett, elég sok és finom gecivel töltve meg a számat. Lenyeltem és megköszöntem a szopatást.

Ezután mindketten felöltöztünk, én levettem a melltartót, megigazítottam az erényövem és tettem bele egy kis papírzsekbendőt, tamponként, hogy a váladékokat felfogja. Nedves zsepivel megtöröltem az arcom, ittam pár korty vizet. Z-vel együtt jöttünk ki a moziból 13:45-kor. A körúton köszöntünk el. Z volt a harmadik szopatóm.

A kirándulás, szopótúra jól sikerült, három fasz volt a számban és mind a három el is élvezett, mindhárom adag gecit lenyeltem. Így három eredményes, sikeres szopásom van, még hetet kell teljesítenem a periódusom alatt. És kell két férfi, akik megbasznak, csak így lesz eredményes a periódusom, csak így enged Uram elélvezni büntetés nélkül. Mert sajnos most sem dugtak meg. Sajnos be kell látnom, hogy sokaknak nem tetszem... Mert többen is voltak, aki azt nézték ugyan, ahogy szopatnak, verték is közben, de amikor felkínáltam nekik a szopást elutasítottak...

Remélem, azért a következő 15 hétben csak lesznek ketten, akik megdugnak!

 



2 megjegyzés:

  1. Szia Gezuka! Kellemes kaland, élmény volt a talalkozasunk. Nem is reméltem, hogy en is szophatok, azt meg plane nem, hogy egy meretes fasz felnyarsal. Köszönöm, hogy jól kiűritetted a szerszamomat. Remélem hamarosan ujra élvezkedhetünk együtt mint ket ribanc

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, jó volt és remélem hamarosan ismételhetünk! Remélem akkor majd engem is megdugnak!

      Törlés