2024. május 1., szerda

Sikeres tizenhetedik hét

Teljesítettem a tizenhetedik hetet a periódusomból, az már ráadás hét, csak azért, mert 16 hét alatt nem sikerül kétszer megbaszatnom a sissypinámat. Hiába teljesítettem a 16 hetet, hiába szoptam le már 13 faszt, míg kétszer meg nem basznak nem folyathatom el a szánalmas kis pisilőmet, tovább kell gyűjtenem a sissypontokat míg vagy spontán elfolyik, vagy megbasznak kétszer.

Ezen a héten összesen 260 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:

A héten a nevetséges kis pisilőm kötözésével szeretem a legtöbb, 88 sissypontot





A héten összesen több, mint 62 órán át volt bezárva a kis nevetséges pisilőm az erényövembe, ami a teljes idő 36,9%-a.
27-én, szombaton újra próbálkoztam a sissypinám baszatásával, voltam szexmoziban, de sajnos nem akadt aki megbasszon, és szopni is csak egyet szophattam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése