2024. május 1., szerda

Ötödik szopótúra

Április 27-én újra elmentem a Hegedűs Gyula utcai moziba szopni és ha lehet megbaszatni a sissypinámat. Ez az idén már az ötödik szopótúrám. Előtte chaten és telefonon is megbeszéltem egy randit, hogy egy 30-as férfi eljön és megszopat. Azt mondta, akár órákig is szopat a moziban, élvezi, ha mások nézik a szopatást, esetleg oda is adja számat másoknak, hogy használják, majd folytatja ő a szopatásomat.

A mozizásra szokás szerint készültem fel. Pénteken este leborotváltam a kis nyomorult pisilőm és a sissypinám környékét, borotválkoztam. A zsákomba tettem tiszta bugyit, melltartót, óvszereket, síkosítót, dobozt a használt óvszereknek... Szombaton reggel még megnéztem az levelezésem, beléptem chatre, aztán zuhanyoztam, felvettem az erényövem, felkötöttem a szalagomat, a mozizós bugyimat vettem fel és indultam a vonathoz.



Időben érkeztem a Nyugatiba, mentem a WC-be. Megint a kiabálós vénasszony volt ott, nem is volt a WC-ben senki... Sok időt nem is tölthettem volna a WC-ben, mivel a megbeszéltek szerint 11-re a moziban kellett lennem, várni a szopatómat. Lefotóztam magam, pisiltem, megigazítottam az erényövem. Lefotóztam a WC-t is, most talán olyan fülkében voltam, amiben még nem, vagy nagyon régen...







A moziba 10:52-kor érkeztem. Örömmel láttam, hogy befejezték a felújítást és jó dolgokat csináltak! Régen a bolt, eladótér és a mozi ajtaja között volt egy kb. 2 m hosszú folyosórész, a két oldalán polcokkal. Most ezt a rész kibővítették, a polcokat és a mögöttük lévő falakat kiszedték, az ajtót arrébb tették, így egy kb. 2 m széles (ami eddig a hossza volt a folyosónak) és vagy 5 m hosszú helység keletkezett, ami már a mozi része. Az egyik oldalon lelógó láncokkal van leválasztva egy rész, tv-vel a falon és két fotellel. Vagyis szabadon belátni, nem lehet bezárkózni. Ebben a tévében biszex film ment, amikor bementem, később itt is shemale film volt. Ezzel a résszel szemben, belépés után jobbra, egy zárható ajtajú fülke van egy fotellel és egy kerti székkel. Itt nincs tv, a nyitott ajtón át lehet nézni a szemközti, láncos fülke tévéjét. A falon felszerelt fénycsík és a mennyezeti lámpa látni is jobban lehetett, mint eddig, míg a folyosó elég sötét volt. A következő változás, hogy a folyosó végén, amiből az eddigi 3 szoba nyílik, egy kétszemélyes fotelt tettek. A nagyszobában és a 3B-ben nem változott semmi. A 3A-ban a kényelmetlen fa padot kicserélték egy fotelre.

Tehát a mozi fejlődött, sokkal kényelmesebb lett! Sajnos vendégek nem lettek többen...

A férfi, akivel megbeszéltem a találkozást, a szopatásomat természetesen nem jött el. Vagy eljött, megnézett, nem tetszettem neki és otthagyott...

Amikor bementem körbejártam a szobákat. A nagyszobában ült egy 50 körüli köpcös pasi, a 3A ajtaja be volt zárva, a 3B-ben pedig egy köcsög térdelt a lyuk előtt és szopta a 3A-ban lévő faszát. Ebből sokat nem lehetett látni, csak a térdelő alak előre-hátra mozgó fejét.

Visszamentem a nagyszobába, levettem a pulcsim, pólóm, felvettem a melltartót, aztán visszavettem a pulcsit, de nem húztam fel a cipzárt, hogy a pasi, akivel randit beszéltem meg, megismerjen a melltartómról. A köpcös hátrafordult, amikor hallotta a cipzár hangját, látta, hogy melltartót veszek fel, aztán elfordult, nem érdekelte.

Hallottam, hogy nyílik egy ajtó, aztán a bejárati is. Kimentem a folyosóra, 3A szoba ajtaja nyitva volt. A 3B-ben egy magas vékony pasi ült a padon, ő térdelt előbb a lyuknál.

Bementem a 3A-ba, akkor fedeztem fel, hogy egy kényelmes fotel van a régi kis pad helyén. Átnéztem a lyukon a 3B-be: a pasi egy zsemlét evett, közben nézte a filmet a tv-ben. Kicsit ültem, néztem a filmet. Akkor nyílott a bejárati ajtó és jött valaki. Reméltem, hogy a szopatóm lesz, akivel megbeszéltük. Egy 40 körüli pasi volt. Átlagos külső, vékony dzseki és farmer volt rajta. Megállt az nyitott ajtómban, megnézett engem, aztán tovább ment, benézett a többi szobába, majd visszajött és megállt az ajtóban.

Sejtettem, hogy nem a megbeszélt randim, idősebb volt és magasabb, mint az a férfi mondott magáról, de vele azt is megbeszéltük, hogy ha éppen szopatnak, amikor megjön, akkor kivárja a végét. Így, amikor láttam, hogy a pasi a nadrágon keresztül markolássza a farkát, mutattam neki, hogy szopnék: bekaptam az ujjam és szopni kezdtem. A pasi súgott valamit, de nem hallottam, ezért felálltam és közelebb léptem, megfogtam a farkát a nadrágon keresztül. Kemény volt. A pasi erős dohányos lehetett, mert irtó erős cigaretta szaga volt, ahogy közel léptem.

- Leszophatlak? - kérdeztem.

- Mindjárt. Visszajövök. - mondta, aztán kilépett a szobából, megint végigjárta a szobákat, aztán kiment.

Én is kimentem az előtérbe, körülnéztem. A 3A-ba visszamenve leültem a fotelbe és vártam. Ekkor 11:10 volt. Gondoltam, hogy most már nem jön a pasi, a szopató, akivel megbeszéltem, vagyis megint átejtettek...

Az előbbi pasi visszajött, megállt mögöttem. Intettem, hogy jöjjön közelebb, a fotelben ülve kényelmes lett volna szopni. De megint mondott valamit, aztán hátralépett. Felálltam, odamentem hozzá.

- Leszoplak! - ajánlottam.

- OK. Csak gyere ide a sarokba, a pasi lát a másik szobából... – mondta.

Aztán belépett, bezárta maga mögött az ajtót, háttal a lyuknak állt meg, egészen a sarokban, így tuti nem látta volna a másik szobából a pasi, még ha meg akar lesni, akkor se. Leguggoltam elé, ő pedig kigombolta a nadrágját és kivette a faszát. Átlagos volt, kb. 15 cm lehetett, teljesen merev volt és nedves a makkja. Bekaptam és cumizni kezdtem. A pasi felnyögött és mélyen a számba dugta a faszt. Szoptam, gyengébben, erősebben szívtam, simogattam a nyelvemmel. Végig éreztem az erős cigiszagot. Nem kellett sokáig szopnom, a pasi nagyon hamar elélvezett, nagyon keserű gecive lőve tele a számat. Gyorsan lenyeltem, hogy ne kelljen érezni az ízt, ami kellemetlen volt. A pasi elhúzta a faszt, húzott rajta párat, én pedig, amikor még egy csepp geci megjelent a hegyén le akartam nyalni, akármilyen keserű volt, de nem hagyta, elfordult.

- Nem vagyok buzi. A hetero moziban vertem a filmre, de jobb egy meleg szájba élvezni, ezért jöttem át a buzikhoz. - mondta, miközben eltette a farkát.

- Köszönöm a szoptatást - mondtam, de már fordult el és kiment.

Kiöblítettem a számat, ittam egy kis vizet, aztán néztem a tovább a filmet. A lyukon túl, a másik szobában ott ült a pasi, nézte a filmet.

Jött valaki, elsétált az nyitott ajtóm előtt, tovább ment. Kis idő múlva felálltam, szétnézni. A pasi, aki akkor jött a folyosó végén ült a kétszemélyes fotelben és a telefonját nézte. Felnézett rám, látta a melltartómat, de nem reagált, visszafordult telefonjához. A nagyszobában még mindig ott ült a köpcös pasi. Megálltam kicsit az ajtóban, felnézett rám, aztán elfordult, nem érdekeltem.

Közben a 3B-ben felállt a pasi és kiment. Én visszamentem a 3A-ba és leültem. Kis idő múlva a fotelben ülő pasi kiment. Aztán a köpcös kezdett járkálni, megállt az ajtómban, de nem rám nézett, a tévét nézte, utána kiment az előtérbe, aztán visszament a helyére. Bejött egy fehér pulcsi srác, körbejárta szobákat, aztán ment is ki, 2 percig sem volt bent. Utána megint jött valaki, elment az ajtóm előtt, aztán a köpcössel együtt mentek vissza. Kis idő múlva kimentem én is az előtérbe. Az új előtéri fülke ajtaja be volt zárva és bentről kihallatszott, hogy basznak. Nyögés, lihegés, "Nyomjad! Most jó", aztán megint lihegés. Hallgattam kicsit, aztán visszamentem a helyemre. Egy idő után már nem a dugás, hanem beszélgetés hallatszott a fülkéből: a köpcös és a másik pasi ide szervezték meg a randit, mint én is a reménybeli szopatómmal, csak a köpcös pasija el is jött és megbaszta őt. Így nem csoda, hogy nem érdekeltem, hiszen ő is köcsög volt, ráadásul várta a pasiját...

A pasija különben fiatalabb, 30-as volt, kopaszra borotvált. Amikor a köpcös kiment a pasi még körbejárt, aztán kiment ő is.

Én ültem még kicsit, de nem jött senki, egyedül voltam az egész moziban. Megint körbejártam, egyre inkább mehetnékem volt. Újabb 20 percet vártam és nem jött senki, így 12:19-kor levettem a melltartót, fel a pólómat, fogtam magam és kijöttem a moziból.

Ez a mozizásom volt eddig a legkevésbé eredményes, csak egy faszt szophattam, de legalább az elélvezett a számban. Sajnos nem baszott meg senki, így a kis nyomorult pisilőm folyatása tovább tolódik… Nem tudom, mikor kerülhet rá sor, sikerül-e kibírnom spontán bugyiba folyás nélkül, míg végre ketten is megbasznak… A mozi jelentősen jobb lett, mint volt, remélem, későbbiekben minden egyes szobában szophatok majd és meg is basznak!

 A Westend-ben mentem be WC-be, ott vettem le az erényövemet, 12:36-ig volt rajtam. Az erényöv picit feltörte a kis szánalmast, egy pici kék véraláfutás lett rajta felül. A nedveimet, az izgalmi váladékomat az erényövbe dugott vatta nagyrészt felfogta, de így is nedves volt a kis makkom, amit az ujjammal letöröltem és lenyaltam. Utána visszakötöttem a szalagomat és úgy folytattam a napom.






Ezután elmentem egy számomra új szexshopba, a Black Dream-be, a Mária utcán. Érdekes hely, érdekes csomó izgató fétis eszközt élőben látni. Egy kis termetű, kopaszra borotvált pasi volt  a pénztárban. Kérdeztem körbenézhetek-e, mondta persze. Megnéztem a kínálatot, a kicsi és számomra is használható 12/4 plugoktól a 20-30-50 cm nagyságú műfaszokig, dildókig, felfújható dugókig, mindenféle játék. Szíjak, kivágott alsók, láncok, paskolók, korbácsok... Általában minden fekete színben, mint a bolt neve mutatja. Nézelődés során nem találtam erényöveket, ezért rákérdeztem.

A pasi egy sarki vitrinben mutatott párat, de csak műanyag volt raktáron 20 ezer Ft feletti árakon... És ráadásul elég nagyok is. Mondtam, hogy én fémet szeretnék és ezektől sokkal kisebb kell. Nincs, raktáron nem tartanak, de lehet rendelni a webshopban bolti átvétellel, mindegyiket, ami a kínálatban van. Ez jó, mert ha sikerül megfelelőt találni, akkor egy szopótúra alkalmával a boltban tudom átvenni. Mondta is a boltos, hogy így olcsóbb, nincs szállítási költség. Én meg, hogy ez is jó, de lényegesebb, hogy napközben csak a munkahelyemre hozhatná a futár és az mégis ciki. Mondta, hogy teljesen diszkrét a csomag, de ismeri a kíváncsi kolléganőket, hogy "Na, mi van a csomagban?" Ezen nevettünk. Kellemes hangulat volt, ezen a pasin látszik, hogy a bolt kínálatából sok eszközt kipróbált már, szerintem a sub oldalon. Még izgalmasabb lett volna egy női eladó, egy nőtől erényövet kérni és elmagyarázni, hogy a 8 cm-es méret, ami a kirakatban van, mennyire nagy nekem, de ez a pasi volt csak. Így is kellemes élmény volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése