2024. május 16., csütörtök

Sikertelen hét és az új periódusom feltételei

Ahogy azt már írtam, május 8-án, álmomban elfolyt a szánalmas kis pisilőm, összepiszkoltam a bugyimat a sissykrémemel, vagyis nem sikerült teljesítenem a 19-ik hetemet. 
A sikertelen héten összesen 124 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


Összesen több, mint 66 órán át volt bezárva erényövbe a szerencsétlen kis pisilőm, a mi a teljes idő 39,3%-a. 
A büntetésemet május 10-én hajtottam végre, amit Uram elfogadott és megengedte, hogy május 13-án elkezdjem az új periódusomat, aminek a feltételei azonosak az előzővel, sőt egy könnyítést is kaptam.
Az új periódus hossza 16 hét, minden héten 250 sissypontot kell gyűjtenem. 
A periódus tartama alatt legalább 10 sikeres szopást kell végrehajtanom. Sikeres a szopás ha élvezésig szopom a faszt és lenyelem a gecit. Ha a szopatóm élvezés nélkül veszi ki a számból a faszát, az nem számít sikeres szopásnak, akkor sem, ha előtte akár egy órán át szopatott is, ha nem nyelem le a gecit, nem érvényes. 
A periódus tartama alatt legalább kétszer meg kell basszák a sissypinámat. 
Legutóbb ezt nem sikerült teljesítenem, nem basztak meg. Ezért Uram bevezetett egy könnyítést: ha a 16 hét letelt és megvan a 10 sikeres szopás, akkor, ha addig nem basztak meg, egy baszást kiválthatok 10 szopással.
Vagyis, ha a 16 hét alatt nem basztak meg, de van 10 érvényes szopásom, akkor újabb 10 szopással kiválthatok és baszást és újabb 10 szopással a másodikat is. 
Nagyon remélem, hogy nem kerül sor erre, hogy lesz aki megbasz kétszer a 16 hetes periódus alatt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése