2018. október 23., kedd

Harmadik és negyedik hét

A mostani 5 hetes periódusból sikeresen teljesítettem a harmadik és negyedik hetet is.
A harmadik héten összesen 105 sissypontot gyűjtöttem a következők szerint:


A héten a legtöbb pontot (30  sissypont) a befejezett történetrésszel szereztem, amit már közzétettem a blogon.

A negyedik hetet (múlthét) most fogadta el Uram. Ezen a héten 107 sissypontot gyűjtöttem a következők szerint:


A legtöbb (44 sissypont) pontot most a kis pisilőm kötözésével szereztem. 



A hagyományos kötözés mellett egy újfajta pisilőkötözést is alkalmaztam, ami abból áll, hogy a golyókat a kis pisilő felé emelem, ott gumival rögzítem,


míg körbe tudom tekerni a golyókat a zsinórral. Ezután a kis pisilő tövét, a golyókat és a kis pisilő szárát is szorosan körbetekerem.




A sikeresen teljesített két hét után már csak egy héten, a mostanin, kell 100 sissypontot gyűjtenem és újra elfolyathatom a kis pisilőmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése