2018. október 2., kedd

Újraindult a pontgyűjtés

A múlthéten a pisilőfolyatásom után Uram megengedte, hogy újra elkezdjem gyűjteni a sissypontokat, megszolgálni ezzel a kis pisilőm újabb elfolyatását. 
Múlthétre, mivel csak pénteken kezdhettem a pontok gyűjtését, Uram 50 pontot szabott meg elérendő határnak, ezt követően pedig 4 héten át heti 100 sissypontot kell majd gyűjtenem.
A múltheti 50 pontot az alábbi formában gyűjtöttem össze:


A legtöbb pontot a golyóimra akasztott 1,5 literes flakonnal és a kis pisilő csipeszelésével szereztem a héten.





A csipeszelés feladatkor felváltva, vagy vegyesen használom a régebbi kisebb és az új, nagyobb csipeszeket, naponta többször is felrakok 5-5 percre 9 csipeszt a kis pisilőmre.

Tegnap Uram elfogadta a múltheti teljesítményemet, én pedig már hozzá is kezdtem az e hétre szükséges 100 sissypont összegyűjtéséhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése