2018. október 30., kedd

Sikeres hét, csalánozással

Sikerült teljesítenem a periódusom utolsó, ötödik hetét is, az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb pontot (37 sissypont) a kis pisilőm és a seggem csalánozásával szereztem. Először egy csokor csalánnal vertem, csapkodtam a kis pisilőmet egy percen keresztül, ami 5 sissypont, erről videóban számoltam be Uramnak:


A csalánozás után így nézett ki a kis pisilőm:



Ez után teleraktam  a bugyikámat csalánnal, előbb elől, a kis pisilő és  a bugyi közé, valamit a kis pisilő és a hasam közé is raktam csalánt, majd felhúztam a bugyit.





Utána a seggemhez raktam be a maradék csokor csalánt.



Előbb álltam kicsit, aztán leültem a csalánnal teli bugyimmal  a székre és így vártam ki 12 percet, amiből az első perc 10 pontot ér, minden további perc pedig 2 sissypontot.





Miután eltelt 12 perc lassan letoltam a bugyimat és hagytam, hogy a csalán kiessen belőle.






Lefotóztam a csalánozás nyomait a kis pisilőmön és a seggemen,





majd félóra múlva újra lefotóztam a seggem.



A csalánozás nyoma még reggel is látszott a seggemen és éreztem is zuhanyzáskor a seggemen és a kis pisilőmön is.
Fájdalmas gyakorlat volt, de megérte, mert tetszett Uramnak és sok sissypontot szereztem vele.

A sikeresen teljesített 5 hét után Uram megengedte a kis pisilőm elfolyatását, amiről nemsokára beszámolok majd.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése