2018. december 25., kedd

Folyatási napló - 2018

A 2018-as évben összesen 11 alkalommal folyathattam el a kis pisilőmet. 
Tavaly és ez év elején még rendszeresen, 4 hetente folyathattam a kis pisilőmet, de utána bevezette Uram, hogy csak akkor élvezhetek el, ha megérdemlem. 
Április szűz hónap volt, amikor nem folyathattam a szánalmas kis pisilőt, azóta pedig csak 7 alkalommal, ha különböző gyakorlatokkal, feladatokkal kiérdemeltem azt. 

Uram meghatározza hány hetes periódusom lesz és, hogy ez alatt hetente hány sissypontot kell összegyűjtenem. A hetek száma és az elérendő pontszám pedig folyamatosan emelkedett. Először még csak 4 hét volt és heti 30 pont, majd 50 és így tovább. A legutolsó periódusban 5 hét és heti 100 sissypont.
Most év végén csak szintentartás van, csak annyi feladatot kell végeznem, hogy ne szokjak el. Hetente csak 60 pontot kell összegyűjtenem, de ez a három hetes időszak nem is számít be sehova, 2019-ben új rendszert vezet majd be Uram a kis pisilőm folyatására. 
Addig is közzéteszem az idei évben végzett pisilőfolyatásaimat.

Január 26-án végezhettem az első pisilőfolyatásomat az évben.
Alapfolyatás volt, a szánalmas kis pisilőmet hátra kellett tennem a combjaim közé és a seggem riszálásával érhettem el a folyást. 


A geci óvszerbe folyt és a belemártogatott vibrátoromról kellett lenyalogatnom, miközben egy pohár pisit is innom kellett.

A következő alkalom február 25-e volt. Ekkor egy nagy ubit használhattam segédeszköznek, a gecit a gumiból egy pohár pisibe öntöttem és a koktélt szívószállal ittam meg.



Március 25-e volt a harmadik folyatásom dátuma, amikor egy tányérhoz dörzsölve folyathattam el a kis pisilőt és a gecit a tányérról nyalogathattam le, mint itt részletesen olvasható, látható.


A szűzen töltött április után május 1-én volt a következő alkalom. A makkomat egy újjal simogathattam míg el nem folyt a kis pisilőm, a hasamra folyt gecit kanállal ettem meg.



Május szerencsés hónapom volt, mert május 29-én újra elfolyathattam a nevetséges kis játékomat. Ez már sissypontokkal kiérdemelt pisilőfolyatás volt, amikor egy kanállal izgathattam a makkom és a gecit is a kanállal ettem meg. A teljes beszámoló itt található.


Június 27-e volt a következő alkalom. Ekkor a hátratett kis pisilőmhöz, golyóimhoz és seggemhez csalánt kellett a bugyikámba tennem, majd így riszálnom a seggem, míg a kis pisilőm  a gumiba folyt. 


A gecit a gumiból ihattam meg. A teljes beszámoló itt olvasható.

Július 24-én vibrátorral izgathattam a hátratett golyóimat és a kis pisilőmet, míg el nem folyt a gumiba, amiből kiittam a gecit. A részletes leírás itt található.


Augusztus 22-én a testem és arcom lepisilése után vibrivel folyathattam el a kis pisilőmet, a gecit pedig a pisis testemről kanállal szedtem össze és ettem meg. A teljes leírás, képekkel, videóval itt található.


A következő alkalom szeptember 27-én volt, amikor vibrivel izgathattam a kis pisilőmet és a gecimet a gumiból ihattam meg. A részletek itt olvashatók, láthatók.


Október 29-én is vibrivel izgathattam a makkom, de a folyás előtti pillanatban el kellett vennem a vibrit, így a kis pisilő magától folyt el a gumiba, ahonnan megettem a gecit, mint itt látható.


Novemberben újra szűzen éltem, az év utolsó pisilőfolyatásra december 9-én került sor. A sissylyukam dugásától, vibrátorozásától szerettem volna elélvezni, de amint a combjaimat összezártam a hátratett kis pisilő felett, a szánalmas kis vacak elfolyt a gumiba, amiből később kinyalogattam a gecit.


Nagyon szépen köszönöm Uramnak, hogy ilyen sokszor megengdte a kis pisilőm elfolyatását!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése