2021. december 30., csütörtök

2021 összegzése

Uram 2021-ben tovább folytatta a nevelésemet, ahogy arról a blogomban rendszeresen beszámoltam.

Ebben az évben kiderült, hogy körülbelül 17 hetet bírok ki pisilőfolyás nélkül. Uram 18 hétre emelte a periódusom hosszát, de nem sikerült kibírnom. Először március másodikán, a 17-ik héten, folyt el a bugyimba a szánalmas kis pisilőm. 


Ekkor még egy egyszeri büntetést kaptam és Uram újra 18 hetes periódus határozott meg számomra. 

Sajnos ezt sem tudtam teljesíteni, június 29-én újra spontán pisilőfolyásom volt. 


Ez a sikeresen teljesített 17 hét után, a 18-ik héten történt, már csak azt a hetet kellett volna kibírni és folyathattam volna a kis szánalmast. Így viszont büntetést érdemeltem ki. Uram egy 6 napos büntetést határozott meg. Három napon súlyt kellett lógatnom a golyóimról naponta kétszer 30 percig, három napon pedig a szánalmas kis pisilőmet kellett elvernem csalánnal.



Ez után Uram 16 hétben határozta meg a következő periódusomat, amit sikeresen teljesíteni tudtam és október 26-án végre elfolyathattam a kis vacakot, az évben először. Természetesen sissy masztival, vagyis a kis pisilőmet nem izgathattam közben, csak a lyukam dugásával, vibrátoros izgatásával élveztem el, így folyt el a kis pisilőm.


Az év végére Uram nagylelkűen egy rövid és könnyített periódust állapított meg. Csak 8 hetet kellett teljesítenem és december 28-án újra elfolyathattam a kis vacakot.


Összegezve, 2021-ben négyszer folyt el a szánalmas kis pisilőm, ebből két esetben spontán folyt a bugyimba. Kétszer maszturbálhattam, mindkétszer a seggem, vagyis sissylyukam vibrátoros dugásával élvezhettem el.

Az évben a járvány miatt sajnos kevés lehetőségem volt szopni. A periódus érvényességéhez szükséges kötelező szopást Uram belátóan eltörölte ideiglenesen. Ebben az évben csak egy kirándulás alkalmával sikerült faszt kapnom a számba, Nyíregyházán nyilvános WC-ben szophattam.


A következő évben, 2022-ben remélem több lehetőségem lesz szopni, megdugatni magam, férfiakat kielégíteni és remélem kapok majd sok-sok gecit!

Uram az év elején meghatározza a 2022 évre érvényes szabályokat, az első periódus hosszát, feltételeit, a kötelező gyakorlatokat, a gyakorlatok pontértékét. Nemrégen kértem az olvasókat, hogy segítsenek új pontszerző gyakorlatokat kitalálni, amit Uram jóváhagyása után pontokért végezhetnék. Kérem, ha valakinek van ötlete a most végzett gyakorlatok bővítésére írjon nekem!

bugyisgezuka@gmail.com


Minden olvasómnak boldog, sikerekben és élvezésben gazdag Új Évet kívánok!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése