2017. május 22., hétfő

Az első kaland

Egy rég megírt történet, jó szórakozást!

Első szexuális élményem 13 éves koromban volt. Hogy mikor fedeztem fel, hogy mire való a fütyim és milyen jól lehet vele játszani nem emlékszem. De tudom, hogy akkor, 13 évesen már javában maszturbáltam. Amikor csak lehetett játszottam a farkammal, fogdostam csavargattam és huzigáltam a bőrét. És képzelődtem, álmodoztam.
Ezen a nyáron az unokatestvéreimnél nyaraltam. Az unokatestvéreim egy 16 éves lány, Ági és a bátyja, Sanyi, aki 18 éves volt.
Egy napon benyitottam Ági szobájába és ott találtam bugyiban és melltartóban állt a tükör előtt és fésülködött. Valami bocsánat félét nyögtem és gyorsan bezártam az ajtót. Nagyon felizgultam a látványtól. Kimentem a WC-be és kivertem a fütyim.
Ettől fogva lesni kezdtem Ágit. Másnap a kulcslyukon át lestem miközben öltözködött. Pont a kulcslyuk előtt állt meg bugyiban és így most nem is láttam belőle mást, csak a popsiján feszülő fehér bugyit. Előre hajolt valamiért és éppen a szemem előtt domborodott ki a szép kerek popsi és a bugyija kicsit bevágott a fenekébe. gyönyörű, izgató látvány volt! Rohantam a WC-be és pár pillanat alatt elélveztem. Aznap este elég volt a szép lánypopsin feszülő bugyira gondolni és már állt is a farkam.
A következő napon nem sikerült meglesnem. Őrülten vágytam rá, hogy megint láthassam.
Közben egyedül maradtam a házban, hát bementem az Ági szobájába és a szekrényből kivettem egy bugyit. Megszagoltam, nézegettem, és nem is tudom hogy, de azon vettem észre magam, hogy a tükör előtt próbálom fel a bugyikat.
A farkam már állt, de én a lábam között hátra tettem és így próbálgattam fel sorban a bugyikat. Forogtam a tükör előtt, simogattam magam. Aztán felvettem egy melltartót is és kitömtem két bugyival. Teljesen szokatlan, új érzés volt számomra. A melltartó szorította a testem és felizgatott. A farkam most előre tettem, a bugyi rászorította a hasamra. Így nézegettem magam a tükörben, hogy milyen szép lány lennék. A bugyin keresztül simogattam magam és nagyon felizgultam ettől az új érzéstől és a látványtól.
Ekkor kinyílt az ajtó és belépett Sanyi. Megijedtem, összegörnyedtem és megpróbáltam kiszaladni mellette. De elkapott, megszorította a karom és végig nézett rajtam. Szó nélkül bezárta az ajtót és felvett az asztalról egy hosszú műanyag vonalzót.
- Gyere ide! - mondta és megrázott. Leült az ágy szélére és a térdére fektetett.
Meg sem tudtam szólalni, csak feküdtem és vártam mi lesz. Felhúzta a bugyit, hogy feszüljön a popsimon és ráütött a vonalzóval.
- Ne! - visítottam.
- Hallgass te kis ringyó! Te kurva! - kiáltotta és verte a popómat a vonalzóval.
Sírtam és nyöszörögtem. Ő meg ilyeneket mondott miközben vert:
- Nesze te szopós kurva, nesze te szuka! mindjárt lehúzom a bugyid és megnézem a büdös pinád! Hallgass, mert betömöm a szopós szádat a faszommal!
Közben a bal kezével, amivel eddig a hátam nyomta le, most alulról benyúlt a lábam közzé a bugyiba és megfogta a fütyim. Jobbal tovább verte a popsim, ballal pedig húzogatta a farkam. Már majdnem elélveztem, amikor abbahagyta a verést és felállított.
Ott álltam előtte melltartóban és bugyiban, könnyes szemmel, kipirult arccal. A popsim égett a veréstől, a farkam pedig úgy állt, hogy majdnem szétszakadt rajtam a bugyi. Nem mertem ránézni, csak szipogtam.
Akkor letolta a nadrágját és én megláttam a faszát. Nem tudtam elvenni róla a szemem, csak néztem, néztem. Most láttam életemben először valaki másnak a merev, felálló nemi szervét. Nagyon nagy fasz volt, nem olyan kis mütyür, mint az enyém.
Megfogta a kezem, rátette az álló faszára és huzigálni kezdte rajta. Közbe azt mondta:
- Szeretnél lány lenni, mi? Hogy mindig ilyen szép faszokat fogdoshass, mi? Na, akkor legyél jó kislány és szépen verd ki a faszom!
Huzigáltam a bőrt a faszán, ő pedig az összevert popsim fogdosta, simogatta.
- Térdelj le! Kapd be és szopjad! - mondta és addig nyomta a vállam, míg le nem térdeltem. Féltem, de nagyon fel voltam izgulva és kíváncsi is voltam. hátrahúzta a bőrt a makkjáról és az ajkamhoz nyomta a faszt.
- Nyisd ki a szád! - parancsolta. Én kinyitottam és éreztem, hogy megtelik a szám valami nagy, meleg dologgal.
- Szopjad! Szopjad, mert megint elverlek, te kis dög! - mondta Sanyi. és én szoptam. Vagyis hát próbáltam, de nem tudtam mit is kellene csinálnom.
- Szorítsd rá az ajkad a faszomra! - mondta. - Szívd! - Ő pedig megfogta a fejem és előre-hátra mozgatta.
- Szívd! Cumizd! Szopjad a faszom, te kis ringyó! - mondta, vagy inkább nyögte. Aztán csak lihegett és nyögött.
Kis idő múlva megrándult a fasz a számban és valami meleg spriccelt a torkomra. Sanyi a számba élvezett. kinyitottam a szám és levegő után kapkodtam, közben lenyeltem a gecijét. A nagy faszból még mindig spriccelt a geci, most az arcomra az ajkaimra és a melltartóra is csöpögött. Sanyi zihálva lélegzett.
- Nyald le a faszomról a gecit! Nyald! A nyelveddel! - zihálta és én nyaltam.
Amikor mindent lenyaltam elhúzta a lankadni kezdő faszt. felhúzta a nadrágját és végignézett rajtam.
- Na, ezt holnap is megcsináljuk! Én elverem a segged, te pedig leszopsz! Ha pedig valami nem tetszik, elmondom mindenkinek, hogy mit csináltál itt a húgom bugyijában meg melltartójában, te kis buzi!
Ezzel kiment és otthagyott. Én még mindig térdeltem, ahogy szopás közben. Az arcom ragadt a gecitől, a popsim fájt, a farkam pedig ágaskodott. Elővettem és kivertem. A gecimet a tenyerembe folyattam aztán lenyaltam. A tükörbe néztem. Kipirultam, izzadtam, lihegtem, csupa maszat voltam a gecitől. A melltartó pántja félrecsúszott és kilógott a bugyi, amivel kitömtem. A fütyim vörösen, de már lankadtan lógott ki a bugyiból. Nagyon szégyelltem magam, de furcsán boldog is voltam. Tökéletesen kielégültem.
És azóta szeretem a női fehérneműt, a bugyikat és melltartókat. Azóta szeretem ha megaláznak és elverik a popsim. És azóta szeretek szopni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése