2017. május 31., szerda

Hogyan vesztettem el...

A szüzességem elvesztése... Szintén régi történet.

19-én, pénteken történt Debrecenben.
Az állomás WC-jében voltam. Fekete combfix harisnya és a kedvenc bugyim volt rajtam. Bementem az egyik fülkébe, letoltam a nadrágom és megigazítottam a bugyim. Kinéztem az ajtón lévő lyukon és vártam, hogy mikor jön valaki. A szemközti ajtó félig kinyílt és egy szimpatikus fiatal fiú nézett ki rajta.
Én az ajtó mögött simogattam magam a bugyimon keresztül és néztem őt. Kilépett és megállt az ajtóm előtt. Én is kinyitottam résnyire az ajtót, és így néztem rá. Rám mosolygott.
Kicsit félve súgtam oda neki:
- Leszophatlak?
Belépett a fülkémbe és letolta a nadrágját. Elővette a faszát, ami már félig merev volt. Én leültem és bekaptam. Pillanatok alatt teljesen felállt neki. Szép formás fasz volt. Nem nagyon nagy, kb. akkora mint az enyém, talán kicsit vékonyabb. És jó kemény.
Felállított. Megcsókolt. Csodás volt, ahogy a nyelvét a számba dugta! Egyre jobban felizgultam. Gyorsan kibújtam a pólómból. Álltunk, csókolóztunk és simogattuk egymást. A hátam, a popsim simogatta, aztán a mellbimbómat dörzsölgette, csipkedte. Nagyon élveztem ezt a játékot. Le akarta húzni a bugyim, de megkértem, hogy maradhasson rajtam, mert így szeretem, így egészen lánynak éreztem magam.
- Te vagy az én csajom. Hagy dugjalak meg!
- Még szűz vagyok - mondtam, de ő megfordított, félre húzta a bugyim és a benyálazott ujjával a popsilyukam kezdte simogatni. Nagyon jó érzés volt! Előre dőltem, kidudorítottam a popsim. Aztán éreztem, hogy bedugja az ujját a popómba. Egy picit fájt, de jó is volt egyben. Ujjazgatta a popsim és egyre jobban élveztem a dolgot. teljesem bedugta az ujját, a bal kezével átölelt és magához húzta a fejem.
Megcsókolt. Bal kezével a mellbimbómat csavargatta, hogy szinte fájt, az ujját pedig mozgatta a popsilyukamban. Teljesen átadtam magam neki.
- Nyálazd be a faszom!- mondta és kihúzta az ujját a popsimból. Én leguggoltam és végig nyaltam a faszt. Aztán bekaptam tövig és így cumiztam, miközben ő a hajamat borzolta.
-Most megduglak! Dől előre és dudoríts!- Engedelmeskedtem és vártam milyen lesz, amikor a popsimba hatol a fasz.
Először nem sikerült bedugnia, mert nagyon szűk volt a lyukam. Benyálazta az ujjait is megnedvesítette a popsim. Megmarkolta a csípőm és nyomni kezdte a faszát a popsimba. Egy kicsit fájt, de nem húzódtam el, hanem még jobban kidüllesztettem a popsim.
Aztán egy erős fájdalmat éreztem, amikor a fasz teljesen belém hatolt. El akartam húzódni, de erősen tartott. A fájdalom elmúlt és most már sokkal jobb volt. Így pihentünk egy kicsit. Közben ő a mellem dörzsölte és a nyakam csókolgatta. Aztán a számba adta az ujját és én nyalogatni kezdtem, aztán bekaptam és szoptam. Egyszerre három ujját tömte a számba. Ez olyan volt, amit még sohasem éreztem. A popsimat feszítette a fasz, a szám pedig tele volt az ujjaival.
Most kivette az ujjait a számból, megfogta a csípőm és mozgatni kezdte bennem a faszt. Már nem fájt, csak nagyon izgató volt. Erősen tartott miközben dugta a popsim. Lihegni kezdett és egyre gyorsabban mozgott. Aztán felnyögött, tövig belém nyomta a faszt és elélvezett. Pumpálta a popsimba a gecit, éreztem, hogy valami forró önti el a lyukam. Elélvezett. Még így tartott egy darabig és csak akkor húzta ki a faszát, amikor már lelankadt.
Lihegve dőltem a falnak. Átölelt és leültetett. A lankadt faszt a számba tette. Kicsit kaki ízű volt, de nem bántam, szopni kezdtem. Letisztítottam, lenyaltam a faszt. Közben megigazítottam magamon a bugyit.
- Ugye jó volt? Nagyon jó segged van, kicsim! Szopjad a faszom és ha felállítod megint megbaszlak!- mondta, és én szoptam, nyaltam a faszát amíg fel nem állt.
Most már én kértem, hogy dugjon meg, mert nagyon élveztem az első menetet. Lassan dugta belém a faszt és közben én a bugyimon keresztül a farkammal játszottam. Most már könnyebben hatolt belém, mert a gecijétől teljesen nedves volt a popsilyukam. Megkértem, hogy most majd időben vegye ki és a számban élvezzen el. Néhány percig dugott és már én is közel voltam a csúcshoz, amikor kihúzta a faszát a popsimból. Gyorsan rábuktam, mert azt hittem élvezni fog. Cumiztam a faszát a legjobb tudásom szerint, de nem akart elélvezni.
- Ne haragudj, de már nem birok élvezni. Itt leszel még? Később visszajövök...
Felhúzta a nadrágját és kiment. Én ott maradtam nagyon felizgulva és elkezdtem játszani magammal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése