2017. május 28., vasárnap

Büntetés és jutalom - maszturbálás csalánnal

Magyarázat, előtörténet:

Uram havi két alkalommal engedi meg a kis pisilőm elfolyatását. Egy alkalommal nem bírtam ki és egyik éjjel spontán magömlésem volt, bele folyt a kis pisilőm éjjel a bugyikámba.
Uram ilyen esetben megbüntet és elveszi a soron következő folyatást, hiszen elfolyt a kis pisilőm, nem jár még egy. Ez alkalommal megkaptam a büntetésem, de a folyatást nem vette el Uram, a következő feladatot kellett teljesítenem.

A feladat:

Háromszor, egyenként 10 percig csalánozzam a kis pisilőmet. Választhatok, hogy a bugyimba teszem a csalánt a kis pisilő köré, vagy elverem vele. A 10 perc leteltével az addig használt csalánt a bugyimba hátra a seggemhez kell tennem, minél jobban szétterítve. A 10 perces csalánozások között nincs szünet, csak amennyi a fotózáshoz és a használt csalán seggemhez rakásához az új csalán elővételéhez kell. A harmadik csalánozás úgy történjen, hogy a bugyimba rakom 10 percre a csalánt, majd a 10 perc leteltével megkaphatom a jutalmam: a kis pisilőm végét kivehetem a csalán közül és hozzádughatom a vibrit a makkhoz, elfolyathatom a kis pisilőmet. A geci egy tányérra folyjon, onnan nyalhatom majd fel.
Mint minden folyatáskor, a seggem most is legyen bedugva, én választhatom ki mit használok. A feladatomról, szokás szerint, írásban és képekkel számolok be Uramnak.

A beszámoló:

Szedtem egy nagy csokor csalánt a kert végén, majd a lakásban három egyenlő részre osztottam és elhelyeztem az ágyon. Egyik kedvenc bugyikámat vette fel, ez elég szoros, hogy a csalánt a kis pisilőmre szorítsa. Előkészítettem a vibrit, egy tányért, a fényképezőgépet és most egy gyertyát a seggembe. A gyertyát bekentem síkosítóval és feldugtam a lyukamba, utána rögtön rá húztam a bugyikát is, hogy bent tartsa, ne csússzon ki.
Elkezdtem az első 10 perces csalánozást: három adagban tettem a csalánt a bugyikába: 1. a golyókhoz, golyók alá, 2. a bugyi és a kis pisilő közé, 3. a kis pisilő és a hasam közé. A 10 percet onnan mértem, amikor az utolsó adagot betettem a bugyiba, azt első 10 percet 16:55-kor kezdtem.



Nagyon csípett, égetett Uram! Először megmozdulni sem mertem, csak álltam, lehetőleg behúzott hassal, minél kevésbé nyomjam oda a pisilőt a csalánhoz. De így sokáig nem ment, lassan megmozdultam, sőt a kezemmel odanyomtam a csalános bugyit a pisilőhöz. Később letérdeltem a kis asztalnál, videókat kerestem a folyatáshoz. Nagyon égett, gyakran néztem az órát, hogy kivehessem végre.

17:05-kor kivettem a csalánt. Lefotóztam a nyomokat a kis pisilőmön. Aztán, a használt csalánt, ami még mindig eléggé csípett, betettem seggemhez a bugyimba. 


A második 10 percet, friss csalánnal, 17:08-kor kezdtem. Most elvertem a kis pisilőt és hozzádörzsöltem, nyomkodtam a csalánt. Ez még rosszabb volt Uram. Főleg a makkom és a makk mögött hátrahúzott fityma égett nagyon. Nagyon nehéz volt így kibírni a 10 percet!




17:18-kor a használt csalánt újra betettem az első adag mellé a bugyikámba hátra.


Ittam egy pohár vizet, nagyon kiszáradtam, mert folyamatosan izzadtam a csalánozás közben, aztán 17:20-kor kezdtem meg a harmadik 10 percet, újra a bugyimba rakott csalánnal, mint először. Nagyon égett a kis pisilőm, főleg a fityma, de most már a seggem is égett. Nehezen bírtam ki a 10 percet Uram. 
17:30-kor végre letelt a büntetés, már csak folyatás, csalános folyatás volt hátra.

A tányért letettem a dohányzóasztalra és mellé állva kivettem a kis pisilőm végét bugyimból és a csalán közül. 17:35-kor kezdtem a makkom vibrizni. 


Uram, nyilván a fájdalom miatt, mert irtóra fájt már a seggem és főleg a pisilőm, golyóim is, lassan folytam el. Nagyon lassan, kb. 6 percig kellett a vibrit a makkhoz, golyókhoz tartani, míg folyni kezdett végre a kis pisilő.
Amikor először éreztem, kb. 4 perccel a kezdés után, hogy közel a folyás letérdeltem és egy kisszékre tettem a tányért, így közel volt a kis pisilőhöz, nem folyhatott mellé a geci. Akkor, lehet, hogy azért mert pár pillanatra abbahagytam a vibrizést, nem folyt el a kis pisilő, újabb 2 perc kellett neki. 

17:41-kor folyt el és kb. egy percig folyt ki a geci az első folyás után még egy nagy adagban, hosszan.



A rekord 35 másodperchez képest ez nagyon sok, remélem, legközelebb sokkal gyorsabban elfolyik majd a kis pisilő! Tudom, hogy élőben nem várt volna ennyit Uram, 1-2 perc elteltével leállított volna élvezés nélkül. Örülök, hogy nem szabott meg határidőt a folyatáshoz Uram!

 Fájt a kis pisilőm, a seggem, de nagyon megkönnyebbültem Uram! Gecis lett a vibri is, lecumiztam róla. Utána kicsit lihegve térdeltem még, aztán lenyalogattam a tányérról a gecit. Finom volt, hiányzott már nagyon az íze. Utána lehúztam a bugyit, végre kidobtam belőle a csalánt és lefotóztam magam gyertyával a seggemben, aztán a lyukam és végül a csalán nyomait a seggemen és pisilőmön.









Elmostam az eszközöket, megmostam magam, majd bekentem az égő seggem, zacsim és a kis pisilőt hűsítő kenőccsel, felvettem egy kényelmes bugyikát és leültem beszámolót írni Uram.

Uram! Bocsánatot kérek a múltkori éjszakai folyásért és köszönöm a büntetést! Nagyon köszönöm Uram, hogy a hibám ellenére megengedte a mai folyatást! Nagyon jólesett, nagyon hiányzott már. 

Tisztelettel:

bugyis gézuka

2 megjegyzés:

  1. Szia Gézuka!
    Gratulálunk a feladat ilyen jól sikerült végrehajtásához.
    Külön dicséretet érdemelnek a remek fotók. Ki fényképezett? Állvánnyal vagy valakit megkértél?
    Tetszett mindhármunknak a beszámoló.
    Irén, éva, anti

    VálaszTörlés